Haittaako jos liesituuletin on joka yö 10 tuntia päällä? Nukun paremmin kun se hurisee vieressä.
Haittaako jos liesituuletin on joka yö 10 tuntia päällä? Nukun paremmin kun se hurisee vieressä.
Kommentit (47)
Mul o onneks ilmanpuhistin hurisemas
Riippuu sitä tykkääkö sun liesi vedosta, kannattaa kysyä siltä ensin.
Jos tykkää nukkua keittiössä niin siitä vaan.
Nukutko keittiössä? Mut joo, minäkin nukun paremmin kun lämpöpumppu ja ilmanvaihto humisee. Herään jos ne sammuvat esim sähkökatko takia
Vierailija kirjoitti:
Nukutko keittiössä? Mut joo, minäkin nukun paremmin kun lämpöpumppu ja ilmanvaihto humisee. Herään jos ne sammuvat esim sähkökatko takia
Minulla on niin pieni asunto että keittiöön on sängystä 1 metri
AP
Sellaisia pieniä kohinalaitteitakin myydään erikseen niin ei tarvitse pitää liesituuletinta päällä.
Minun asunnossa on semmoinen iv-kone joka on aina vähintään ykkösnopeudella päällä. Sen taustahuminaan on niin tottunut, että sähkökatkon sattuessa sen vasta huomaa kun se humina puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää nukkua keittiössä niin siitä vaan.
Minulla on niin pieni asunto että keittiöön on sängystä 1 metri
AP
Sähkönkulutuksesta ei tarvi murehtis jos kela maksaa
Nukutko sä kattilassa hellan päällä?
Riippuu onko se kuinka kovalla. Paloturvallisuus? Ilmavirta? Kuuluuko tai vaikuttaako se naapuriin? Pitäisikö nauhoittaa sitä ja laittaa taustalle humisemaan. Netissä on kyllä niitä nauhoituksia valmiina. No miten vain.
En ole koskaan nukkunut keittiössä, pitäisi kokeilla. Pieni leiri vaikka, trangialla aamukahvit, kehonpaino aamutreenit liettä vasten.
Ehkä etsisin sinuna YouTubesta jonkun White noise hurina nauhoituksen. Säästyisi aika paljon sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Sähkönkulutuksesta ei tarvi murehtis jos kela maksaa
Ja lämpökin tulee pattereista.
Tukielätin ei tarvitse miettiä hiilijalanjälkeä eikä ilmastonmuutosta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nukkunut keittiössä, pitäisi kokeilla. Pieni leiri vaikka, trangialla aamukahvit, kehonpaino aamutreenit liettä vasten.
Monessa asunnossa vain tupakeittiö eli käytännössä voi joutua nukkumaan liesituulettimen vieressä. Itekin nukun. Mul kyllä makuuhuone mut se on niin täynnä harrastusvehkeitä ettei sin mahdu sänkyä.
Näinähn se menee