Huvila ja huussi 2024 official
Ilmeisesti jotain keskustelua yritetty viritellä uudesta kevään 2024 kaudesta, mutta Sanoman sensuuriin joutuneet? Mitä mieltä, uusi juontaja ja uusi pihasuunnittelija.
Kivan suunnitelman teki, vaikutti siltä että oli Ville Gallen mieleen. Ehkä hieman yllätyksetön lopputulos, turvallista kuorikatetta ja kunttaa mutta ilmeisesti nämä ovat suosiossa nyt.
Annin osuus jäi kovin vähäiseksi siihen nähden miten paljon on juontajaa hypetetty.
Kommentit (744)
Uusi huvila ja huussi oli pettymys!
Jäin kaipaamaan tietoa siitä, mitä kasveja pihaan istutettiin ja muutenkin kerrontaa itse työvaiheista.
Mielestäni juontaja ei sopinut ohjelmaan, oli paikoin jopa ärsyttävä. Varsinkin jutteluosuus jvg.n kanssa miten ovat vanheneet yms. Täysin turha.
Itseltäni jäi jo katsomatta H&H parhaat remontit- kausi, koska tuo Ihamäki ei vaan ole hyvä juontaja. Ja nyt siis pilattu myös tämä entinen lemppariohjelma Ihamäen juonnoilla. Voi miksi!!! Annin puhe on epäselvää ja luonnotonta. Uusi suunnittelija sen sijaan vaikutti ihan kelvolliselta, vaikka Ville Gallen pihasta tulikin liian överi. Jotain uutta saisivat pihoihin kyllä keksiä, nuo kaikki on jo niin nähty.
Mitä helvetin virkaa tolla Ihamäellä on tossa ohjelmassa? Ei varmaan erota vasaraa rautakangesta. Ainoa rooli on kahvitella asukkaiden kanssa ja jauhaa paskaa.
Anni on kahvilla asukkaiden kaa...tää on jo pohjanoteeraus..
Anni Hautala hel wettiin ohjelmaa pilaamasta!
Pitääkö sen joka paikkaan änkeä toi lärvinsä, kohta ei pysty katsomaan enää mitään ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää kun Annia työnnetään joka ohjelmaan, taitaa olla kuukausipalkka. En tunne ketään joka hänestä tykkäisi!
Niin ihme juttu on, kukaan katsoja ei tykkää, miksi tungetaan kuitenkin kaikkiin ohjelmiin?
Onko jonkun sukulainen vai mikä ihme tässä on taustalla?
Ei ole ilo silmälle eikä korvalle, ei kuulosta erityisen fiksulta tms.
Liikaa höpinöitä, halailuja ja kahvittelua. Liian vähän itse muutostöitä. Ei jatkoon!
Ihmettelen mikä rooli Anni Ihamäellä on tässä Huvila ja Huussi ohjelmassa!?
Tämä uuden kauden toka jakso Mikon ja remppaajien kanssa olisi sujunut kyllä ilman Annia. Ammattilaiset osaa kyllä hoitaa hommansa ilman juontajaa.
Sen rooli on raahustaa suunnittelijan perässä ja yrittää vaikuttaa fiksulta siinä onnistumatta. Varmaan ensi kaudella itse suunnittelemassa sisustusta. Turha akka.
Kiva ja hyvä, että Ville on taas hommissa, aika totisesti ja miehistyneenä esiintyy. Tuota työn tekemistä ja remontin edistymistä katsoo mielellään, ottaa osasta opikseenkin. Hyvää työn jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kuorikate kasvattaa hometta siihen ajan kanssa ja alkaa myös haista. Herkät saavat oireita.
Mistäpä ne eivät saisi 🙄
Anni pilaa ohjelman, ei voi enää katsoa.
Älkää valittako, seuraavalla kaudella on ohjelmaan lisätty Annin ja Jaajon remppaosio.
Kakkosjaksossa (ainakin) TURHA mölymusiikki puheen päällä niin ettei puheesta saa selvää.
Kun saunaa kehuttiin, Anni näytti siltä kuin olisi itse sen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olipa pettymys uusi Huvila ja Huussi. Entiset oli paremmat. Miksi juontaja,ei tarvita turhia läpätyksiä,ketä kiinnostaa. Asiantuntevat rakentajat niinkuin Vilja voivat kertoa välispiikit.
Vilja näyttää siirtyneen kolmosen Kotoisaan.
Hyi häpeä sinä joka olet palkannut kammottavan Annin!!
"ootko nähnyt enneunia" mitä ihmettä?!?? Mä haluan nähdä REMONTTEJA. En radiojuontajia!!! 😡
Mä olen tykännyt näistä H&H kausista, kun on julkkisten ja tavisten juttuja sekaisin. Pääsee vähän tiirailemaan julkkisten elämään ja näkemään niitä projekteja, joihin ihmisillä on oikeasti varaa. Välillä tuntuu, että ne tavis jaksot on vedetty liian pienellä budjetilla ja sitten se on mitä on. PAITSI Anni jossain viime vuoden muistelupätkässä sanoi, että useita vuosia tuli mökkiremppa maksamaan.
VilleGalle saa mussa aina äidin heräämään. Siellä se seisoi savipihallaan peläten, että mökin rakentajat tuli viemään galiksen rahat! Aina se tuo tuota reppanuuttaan talousasioissa ilmi. Sponsorit suht usein vaatettaa myös muusikoita. Etenkin heitä, jotka haluavat jotain tiettyä (urheilu)merkkiä. Itse kuitenkin valitsevat tuotteensa, ellei ole assaria sitä varten.
Mun mielestä menevälle nuorelle miehelle kuitenkin tehtiin ihan kiva piha. Tiedä kuinka paljon kerkee siellä olemaan, että kuntat ja tekonurmiputtauksineen oli perusteltuja. Kai naapurin isä ja äiti käy kastelemassa tilukset, jos poika ei miljooniltaan kerkee.
Oli tilaa frisbeelle, puntille, putille, tasoja fillarointiin... monenlaiseen pihapelaamiseen.
Yksi miinus oli se ihme betonipöytä härdelli. Jos kerran isäntä muutenkin pelkäs, että rahat menee kankkulan kaivoon niin kuis tässä ideassa? Savimaata piti vielä erikseen tukea ja rakentaa kaksinkertainen terassi, ettei betonikalusteet valu syvyyksiin. Sitten vielä se nostaminen erikoislaitteilla 40 metrin päähän. Ihan sulaa hulluuttaa. LIsäksi kalusteet olivat rumia ja epäkäytännöllinen. Enkä tykännyt yhtään sijoituksestakaan.
Miksi ne ruokailupaikat aina rakennetaan taivasalle? Suomen suvessa on paljon sadetta. Itse olisin punttitaloon halunnut suuret liukuovet, ettei voimailu jäisi sinne ikkunan taakse kykkäilyksi. Sais reilusti sen yhden seinän auki ja pihalle.
Ekassa jaksossa Anni oli lähinnä vanhojen aikojen perään kikattava lapsellinen ihastuja. Ehkä hän tuo jotain muuta sitten ohjelmaan osallistujalle. Vertaistukea? ;)
Juontaja haluaa itse olla tähti.
Sitä halaamisen määrää!