Huvila ja huussi 2024 official
Ilmeisesti jotain keskustelua yritetty viritellä uudesta kevään 2024 kaudesta, mutta Sanoman sensuuriin joutuneet? Mitä mieltä, uusi juontaja ja uusi pihasuunnittelija.
Kivan suunnitelman teki, vaikutti siltä että oli Ville Gallen mieleen. Ehkä hieman yllätyksetön lopputulos, turvallista kuorikatetta ja kunttaa mutta ilmeisesti nämä ovat suosiossa nyt.
Annin osuus jäi kovin vähäiseksi siihen nähden miten paljon on juontajaa hypetetty.
Kommentit (744)
Yrtin keskittyä mitä siellä tehtiin mutta tuijotin Lauraa.
Kiva moga tuo lampun sijoittelu liian matalalle tässä uusiksi mennessä mökissä! Onneksi oli numerokyltti joka voitiin laittaa reiän päälle...
Olipa ihana seurata Kotoisan piha projektia. Katsoja pysyy mukana hommissa. HHn touhut hyppivät sinne sun tänne eikä suunnittelija kerro mitään. Vaihtaa vaan vaatteita. Ja juontaja vie ihan turhaa aikaa.
Oi hitsi, ihan mielettömän kaunis tämä Sirkun mökki, täydet pinnat Vesaselle!
Hieno mökki ja mukavat omistajat.
Huvila on uusi, mutta onko pesutilat ja huussi eri rakennuksessa?
Kiinnostaa aina toiminnallisuus.
Ihan kuin siirtolapuutarhamökkejä!
Mikon ja Villen hommia on kiva katsoa. Ja lopputulos aivan mahtava. Mutta please ei enää kolmanteen kertaan sohvien katsomista Annin kanssa.
Minua häiritsee se, että suunnittelijaa( joka tietysti on perustava tekijä) ja jotakin emännöivää kiitellään, mutta sanallakaan ei huomioida niitä tekijöitä, joiden työn tuloksena on suorat seinät, hieno lattia, toimivat sähköt, kauniisti maalatut pinnat jne, ja jotka ovat kantaneet, kurottaneet, naputelleet, hikeään valuttaneet, että lopputulos on kaunis ja toimiva. Tämänkin uuden mökin haltijat aivan törkeästi unohtivat antaa kiitokset niille, jotka tämän hienon mökin saivat tekemisillään aikaan. Oikein suututtaa Villen ja koko muun työporukan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee se, että suunnittelijaa( joka tietysti on perustava tekijä) ja jotakin emännöivää kiitellään, mutta sanallakaan ei huomioida niitä tekijöitä, joiden työn tuloksena on suorat seinät, hieno lattia, toimivat sähköt, kauniisti maalatut pinnat jne, ja jotka ovat kantaneet, kurottaneet, naputelleet, hikeään valuttaneet, että lopputulos on kaunis ja toimiva. Tämänkin uuden mökin haltijat aivan törkeästi unohtivat antaa kiitokset niille, jotka tämän hienon mökin saivat tekemisillään aikaan. Oikein suututtaa Villen ja koko muun työporukan puolesta.
Niinhän se aina menee. Pomo kerää kiitokset duunarien raadannasta. Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirtolamökki jaksossa otettiin poliittinen kanta näyttämällä jatkuvasti salossa liehuvaa ukrainanlippua. Jätin ohjelman seuraamisen siihen jaksoon. Politiikka ei kuulu tällaisiin ohjelmiin.
Minä en mitään lippua edes huomannut ... Keskityin katsomaan, mitä töitä puutarhassa tehtiin.
Hän ei ottanut huokioon että se voi olla pojan isoäidin kotimaan lippu, siinä mitään politiikkaa ollut!
Vierailija kirjoitti:
Mullakin pullottaa
Verisuoni? Varo ettei poksahda!
Tää on kyllä merkillinen ketju. Täällä suuttutaan, kiukutaan, raivotaan ihan vaan niiden asiakkaiden puolesta, jotka ovat olleet perin tyytyväisiä ja onnellisia lopputuloksesta.
Pitäskö teidän arvon tyypit vilkasta peiliin ja miettiä, että mikä just sulle on tärkeintä?
Mitä Villen yms. tekijäporukan kiittelyihin tulee, niin onhan ne monesti kiitelleetkin erikseen vielä nimeltä. Villelle ja tiimille kiitoksia. Kerran oli jopa lahjuksia. Aika usein he kuitenkin tapaavat projektin aikana, joten saahan sitä siinäkin vaiheessa kiittää. Ei ne tekjät mitään satuolentoja ole, vaikka itse tontille ei ole pääsyä tekovaiheessa.
Kunpa te idiootit osaisitte ajatella itse, ettekä suuttuis aivan kaikesta ja etenkään muiden puolesta.
Oliko tuossa vessaa tuossa uudessa mökissä?
Missä nämä käy vessassa ja pesulla? Yhteiset tilat kaikkien mökkiläisten kanssa, jos niin aika ikävää rampata yölläkin mualle? Kaunis tuli, Mikko on varmasti maan parhaita sisustussuunnittelijoita.
Miten ton sängyn alta saa siivottuu tai pedattuu sänkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirtolamökki jaksossa otettiin poliittinen kanta näyttämällä jatkuvasti salossa liehuvaa ukrainanlippua. Jätin ohjelman seuraamisen siihen jaksoon. Politiikka ei kuulu tällaisiin ohjelmiin.
Minä en mitään lippua edes huomannut ... Keskityin katsomaan, mitä töitä puutarhassa tehtiin.
Hän ei ottanut huokioon että se voi olla pojan isoäidin kotimaan lippu, siinä mitään politiikkaa ollut!
Olisi varmaan pitänyt vaatia, että yhtään lippua tai viiriä ei saa oll millään mökillä, kun kuvausryhmä tulee. Joku katsoja voi pahoittaa mielensä ja poistua katsojakunnasta.
En minäkään muuten kiinnittänyt mitää huomiota mitä salossa liehuu. Katselin piharemonttia.
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä käy vessassa ja pesulla? Yhteiset tilat kaikkien mökkiläisten kanssa, jos niin aika ikävää rampata yölläkin mualle? Kaunis tuli, Mikko on varmasti maan parhaita sisustussuunnittelijoita.
Mikko on sisustusarkkitehti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mutta MIKSI tuo Anni on tuossakin ohjelmassa? Tunkee nokkansa joka toiseen ohjelmaan. Kyllästyttää hänen lärvinsä jo, kun hän on muutenkin aina jotenkin tympeän oloinen. Eikä vaikuta yleensäkään olevan mikään kovin suosittu katsojien kesken. Sitä paitsi ei tuo ohjelma mitään"juontajaa" erikseen edes tarvi tuonne lorvimaan, vaan lupsakka Mikko osaisi kyllä hoitaa senkin puolen.
Tuntus, että jos kiittelemään aletaan, niin ensiksi kiitettäisiin suunnittelijaa ja tekijöitä. Mahdollisesti myötäeläjää ja henkistä tukea antanutta ylimääräistä henkilöä voi myös kiitellä mutta ei hän ole lopputulokseen vaikuttanut mitenkään. Unohtuu monesti käytöstavat.
IL oli artikkeli ko. uudesta mökistä. Eli rouva osti mökin perintörahoillaan. Nyt huonokuntoinen mökki purettiin ja rakennettiin uusi.
Menikö ne perintörahat taivaan tuuliin, kun tuli ostettua mörskä? Vai oliko tontti arvokas. Kaunis alue, järven (?) kupeessa, mutta mutta itse en viihtyisi noin tiiviissä yhteisössä.
Joskus olisi mukava tietää, mitä maksoi, edes suuntaa antavana.
Monella on remontti/pihatoiveita omalla mökillä ja olisi tosiaan hyvä tietää mitä suunilleen maksaisi.