Huvila ja huussi 2024 official
Ilmeisesti jotain keskustelua yritetty viritellä uudesta kevään 2024 kaudesta, mutta Sanoman sensuuriin joutuneet? Mitä mieltä, uusi juontaja ja uusi pihasuunnittelija.
Kivan suunnitelman teki, vaikutti siltä että oli Ville Gallen mieleen. Ehkä hieman yllätyksetön lopputulos, turvallista kuorikatetta ja kunttaa mutta ilmeisesti nämä ovat suosiossa nyt.
Annin osuus jäi kovin vähäiseksi siihen nähden miten paljon on juontajaa hypetetty.
Kommentit (744)
Tämä viimeisin jakso, miten tuon keittiön ikkunan saa pestyä väleistä, kun työtaso tuli ikkunan eteen? Vai enkö huomannut jotain?
Mitä varten melkein puolet ajasta vatvotaan asukkaiden väistössä asumista yms. Itse asiaan ei ole vieläkään päästy. Kyllä eka Kotoisan jakso oli mahtava.
Kiva, nyt keskitytään kanalaan, jessus näitä hihittelijöitä. Miksi Annille pitää nämä selittää, eikö ne pitäisi tehdä Teemulle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä viimeisin jakso, miten tuon keittiön ikkunan saa pestyä väleistä, kun työtaso tuli ikkunan eteen? Vai enkö huomannut jotain?
Luulen että tuohon paikkaan vaihdettiin ikkuna, jota ei tarvitse pestä lainkaan lasien väleistä. Näin myös kerran ratkaisun, missä ikkunan edessä oleva kaluste oli siirrettävä
Anni esiintyy kuin olisi itse tehnyt koko remontin. Raivostuttavaa katseltavaa. Ja suunnittelija kehuu itseään.
Tulisipa naisillekin jotain silmäkarkkia tuon hihittelevän p ppelinpuolikkaan tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä näyttävät melonit tuossa kireässä sinisessä paidassa. Nännitkin nöpöttää. Nyt on koko rahan edestä katseltavaa.
Kuikelo jolla on liian isot silarit.
Ei ole silarit. Lauralla on aina ollut tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä näyttävät melonit tuossa kireässä sinisessä paidassa. Nännitkin nöpöttää. Nyt on koko rahan edestä katseltavaa.
🤢🤮🤮🤮
Voi luoja mitkä myötikset tuosta silikoni-bimbosta 🙄
Anni Ihamäen lyttäysketju OFFICIAL.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitkä myötikset tuosta silikoni-bimbosta 🙄
Joku jo tiesi että luomut. Niin varmaan, pitäisi päästä kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuikelo jolla on liian isot silarit.
Ei ole silarit. Lauralla on aina ollut tuollaiset.
Eli ottanut jo teininä noi kammotukset? Tosi surullista. Onneksi ei ole minun tytär, häpeäisin.
-Kukkahattutäti
Huvila ja huussi= monen firman koostama lähes pelkkä pitkä tv mainos. Milloin multaa, milloin maalia, milloin ilmalämpöpumppuja, milloin kompostia, milloin kukkia/taimitarhoja jne.... loputonta tuotemainostusta. Juu ei tartte enää katsoa.
Jos olisin mies niin juuri tuollaisen Lauran haluaisin.
Aika paljon annettiin aikaa kanalan uusimiselle. Värihommaa kävi mies oikein paikanpäällä testaamassa ja sitten vielä suunnittelija kävi saman toteamassa liikkeessä. Nyt kaikki kanalaan rakentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tää katkerien, rumien, lautatissisten paksujen suomitanttojen itkuvirsi kauniista pihasuunnittelijasta :D
Menkääpä itseenne ja antakaa kauniiden ja ammatitaitoisten olla rauhassa.
Mun mielestä oli hieno kohtaus, kun suunnittelija saapasteli laiturille työhousuissa ja tiukassa topissa. Työmies könysi maan tasalla, ja suunnittelija seisoi siinä hajareisin ja siirteli jotain kengänkärjellä. Aika hyvin tehty kohtaus, huhhuh!
Se paita kohteen luovutustilaisuudessa oli vielä kivempi, mitä sininen.
Laura ja Kulmunit 😍