Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit puoli vuotta elinaikaa, miten uskoisit viettäväsi sen ajan?

Vierailija
05.03.2024 |

Jos ihan tosissaan pysähtyy miettimään asiaa. Toteuttaisitko unelmiasi kiireellä, mitä ne olisi? Vai jatkaisitko ihan tavallista arkea, niin kauan kun mahdollista? Tuntuuko ettet enää haluaisi lähteä ovesta ulos?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh,

Lähtisin Moskovaan ja tappasin Putinin

Muista, että olisin kuolemanton 6 kk

Vierailija
22/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin ja söisin todella hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin kaikki pikavipit mitä vaan ikinä saisin, koska olen ymmärtänyt että ne kuittaantuvat kuolemalla? Lahjottaisin olemassa olevan omaisuuteni veljilleni sekä miehelleni. Matkustaisin paikkoihin mihin olen aina halunnut päästä, mm. Lissabon sekä Sri Lanka. Kirjoittaisin jokaiselle läheiselleni kirjeen, jonka saisivat avata kuolemani jälkeen. Hautajaisten osalla toivoisin että ne olisivat iloiset juhlat jossa muisteltaisiin hyviä asioita, eikä mitään pönötystä. 

Vierailija
24/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin räjäyttään venäjän ydinhojukset siiloihin yks kerrallaan

Enhän voisi kuolla

Vierailija
25/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuisin niin monta poliitikkoa kun pystyisin. Mieluiten ministereitä.

Vierailija
26/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin työt ja alkaisin elää säästöillä. Jaksamisen mukaan matkustaisin perheen kanssa, ns. työnä kirjoittaisin päiväkirjaa jossa kertoisin elämästäni ja ajatuksistani lapsille luettavaksi kun minua ei enää ole.

Vierailija
27/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ja kamaa, mitä muuta sitä tarttee?

Vierailija
28/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin pois töistä ja menisin saaristoon. Alkaisin jälleen tupakoimaan.

Vierailija
29/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin töitä kaksi kertaa kovemmin ja enemmän kompensoidakseni kuolemani. Olen näet Parempi Ihminen enkä mikään loinen. Ihmisen velvollisuus on tehdä tuottavaa työtä ja raataa niska limassa ja jos kerran kuolen ennen aikaisesti, minun tulee hyvittää se yhteiskunnalle. 

Vierailija
30/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh,

Lähtisin Moskovaan ja tappasin Putinin

Muista, että olisin kuolemanton 6 kk

Tosi kivaa varmaan putinistien kidutusköörillä sitten puolen vuoden ajan. Sulla ei niinkään. Saattas rueta toivoo että kuolis. Mut ku ei.

Vierailija
31/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin en olisi varmaan enää hetkeäkään. Olen herkästi addiktoituva tyyppi, enkä siksi ikinä ole uskaltanut kokeilla mitään laittomia päihteitä enkä paljon laillisiakaan. Nyt vois antaa mennä niiden saralla. Vuokraisin jonkun mukavan, ison mökin tms, eläisin siellä loppuajat pää sekaisin, ja toivottaisin tervetulleiksi kaikki läheiset, jotka haluaa käydä hyvästelemässä ja muutenkin seurana.

Vierailija
32/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin kaikki kiusaajani ja heidän lapsensa ja läheiset mitä ennättäisi. Vankilaaan en ennättäisi sairaana. 

Vierailija
33/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin ajan sen selvittelyyn, että miten alaikäiset/juuri ja juuri aikuiset (tämän vuoden abi) tulee selviämään. Saisin henkivakuutuksen sairaskorvauksesta jonkin verran rahaa, sillä saa juuri kuitattua asuntolainan - lapsille jäisi sitten velaton talo, josta teoriassa saisi myymällä jonkin verran rahaa. Nykyäänhän ei voi olla varma, miten myynti onnistuu, enkä usko, että saisin puolessa vuodessa taloa myytyä. Mutta olisipa heillä edes asuinpaikka, ettei tartte taivasalle jäädä.

Vierailija
34/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin maksullisissa niin maan perkuleesti, kun ilmaiseksi en saa. Siinä vaiheessa ei olisi enää väliä.

Vierailija
35/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäisin pois töistä ja menisin saaristoon. Alkaisin jälleen tupakoimaan.

Mäkin alkaisin tupakoimaan. 

Ai että. Olen jo aiemminkin haaveillut, et sit ku oon vanha ja kuolema lähellä niin ihan varmasti alan taas kessuttelemaan, on se vaan niin kivaa. Mut voi olla et sitten ei enää mistään röökiä saa. Harmillista.

Vierailija
36/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappaisin kaikki kiusaajani ja heidän lapsensa ja läheiset mitä ennättäisi. Vankilaaan en ennättäisi sairaana. 

Minäkin kostaisin minua vastaan rikkoneille, sanotaan Isä meidän -rukouksessa mitä tahansa.

Vierailija
37/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt saisin tietää, että minulla on puoli vuotta elinaikaa jäljellä, pyytäisin ihan ensimmäiseksi pitkän sairasloman. Sen verran on vikaa päässä, että sillä saan saikkua milloin vain haluan.

Toisaalta, nuppini käy tällä hetkellä sen verran kuumana, että voisin hakea saikkua, vaikka elinaikaa on todennäköisesti vielä n. 30 vuotta jäljellä, tai jopa enemmän.

Vierailija
38/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin varmaan omalla nimellä netissä kaikki ajatukset, joita en aiemmin olisi uskaltanut kertoa. Pitäisi varmaan tehdä se nyt jo, olisi vapauttavaa. Ja muutenkin tekisin asioita, joita en olisi aiemmin uskaltanut. Näitä asioita on hyvä miettiä, kiitos ap!

Vierailija
39/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten nytkin eli ryyppäämällä.

Vierailija
40/59 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Braking Bad meininki olisi varmaan. Sen verran pieni liksa ja jotain olisi perheelle kiva jättää. Unelmia ei oikein pystyisi perheellisenä toteuttamaan ilman kämpän myymistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme