Jos saisit puoli vuotta elinaikaa, miten uskoisit viettäväsi sen ajan?
Jos ihan tosissaan pysähtyy miettimään asiaa. Toteuttaisitko unelmiasi kiireellä, mitä ne olisi? Vai jatkaisitko ihan tavallista arkea, niin kauan kun mahdollista? Tuntuuko ettet enää haluaisi lähteä ovesta ulos?
Kommentit (59)
Nostaisin kaikki pikavipit mitä vaan ikinä saisin, koska olen ymmärtänyt että ne kuittaantuvat kuolemalla? Lahjottaisin olemassa olevan omaisuuteni veljilleni sekä miehelleni. Matkustaisin paikkoihin mihin olen aina halunnut päästä, mm. Lissabon sekä Sri Lanka. Kirjoittaisin jokaiselle läheiselleni kirjeen, jonka saisivat avata kuolemani jälkeen. Hautajaisten osalla toivoisin että ne olisivat iloiset juhlat jossa muisteltaisiin hyviä asioita, eikä mitään pönötystä.
Menisin räjäyttään venäjän ydinhojukset siiloihin yks kerrallaan
Enhän voisi kuolla
Ampuisin niin monta poliitikkoa kun pystyisin. Mieluiten ministereitä.
Lopettaisin työt ja alkaisin elää säästöillä. Jaksamisen mukaan matkustaisin perheen kanssa, ns. työnä kirjoittaisin päiväkirjaa jossa kertoisin elämästäni ja ajatuksistani lapsille luettavaksi kun minua ei enää ole.
Viina ja kamaa, mitä muuta sitä tarttee?
Jäisin pois töistä ja menisin saaristoon. Alkaisin jälleen tupakoimaan.
Tekisin töitä kaksi kertaa kovemmin ja enemmän kompensoidakseni kuolemani. Olen näet Parempi Ihminen enkä mikään loinen. Ihmisen velvollisuus on tehdä tuottavaa työtä ja raataa niska limassa ja jos kerran kuolen ennen aikaisesti, minun tulee hyvittää se yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Täh,
Lähtisin Moskovaan ja tappasin Putinin
Muista, että olisin kuolemanton 6 kk
Tosi kivaa varmaan putinistien kidutusköörillä sitten puolen vuoden ajan. Sulla ei niinkään. Saattas rueta toivoo että kuolis. Mut ku ei.
Selvinpäin en olisi varmaan enää hetkeäkään. Olen herkästi addiktoituva tyyppi, enkä siksi ikinä ole uskaltanut kokeilla mitään laittomia päihteitä enkä paljon laillisiakaan. Nyt vois antaa mennä niiden saralla. Vuokraisin jonkun mukavan, ison mökin tms, eläisin siellä loppuajat pää sekaisin, ja toivottaisin tervetulleiksi kaikki läheiset, jotka haluaa käydä hyvästelemässä ja muutenkin seurana.
Tappaisin kaikki kiusaajani ja heidän lapsensa ja läheiset mitä ennättäisi. Vankilaaan en ennättäisi sairaana.
Käyttäisin ajan sen selvittelyyn, että miten alaikäiset/juuri ja juuri aikuiset (tämän vuoden abi) tulee selviämään. Saisin henkivakuutuksen sairaskorvauksesta jonkin verran rahaa, sillä saa juuri kuitattua asuntolainan - lapsille jäisi sitten velaton talo, josta teoriassa saisi myymällä jonkin verran rahaa. Nykyäänhän ei voi olla varma, miten myynti onnistuu, enkä usko, että saisin puolessa vuodessa taloa myytyä. Mutta olisipa heillä edes asuinpaikka, ettei tartte taivasalle jäädä.
Kävisin maksullisissa niin maan perkuleesti, kun ilmaiseksi en saa. Siinä vaiheessa ei olisi enää väliä.
Vierailija kirjoitti:
Jäisin pois töistä ja menisin saaristoon. Alkaisin jälleen tupakoimaan.
Mäkin alkaisin tupakoimaan.
Ai että. Olen jo aiemminkin haaveillut, et sit ku oon vanha ja kuolema lähellä niin ihan varmasti alan taas kessuttelemaan, on se vaan niin kivaa. Mut voi olla et sitten ei enää mistään röökiä saa. Harmillista.
Vierailija kirjoitti:
Tappaisin kaikki kiusaajani ja heidän lapsensa ja läheiset mitä ennättäisi. Vankilaaan en ennättäisi sairaana.
Minäkin kostaisin minua vastaan rikkoneille, sanotaan Isä meidän -rukouksessa mitä tahansa.
Jos nyt saisin tietää, että minulla on puoli vuotta elinaikaa jäljellä, pyytäisin ihan ensimmäiseksi pitkän sairasloman. Sen verran on vikaa päässä, että sillä saan saikkua milloin vain haluan.
Toisaalta, nuppini käy tällä hetkellä sen verran kuumana, että voisin hakea saikkua, vaikka elinaikaa on todennäköisesti vielä n. 30 vuotta jäljellä, tai jopa enemmän.
Kertoisin varmaan omalla nimellä netissä kaikki ajatukset, joita en aiemmin olisi uskaltanut kertoa. Pitäisi varmaan tehdä se nyt jo, olisi vapauttavaa. Ja muutenkin tekisin asioita, joita en olisi aiemmin uskaltanut. Näitä asioita on hyvä miettiä, kiitos ap!
Braking Bad meininki olisi varmaan. Sen verran pieni liksa ja jotain olisi perheelle kiva jättää. Unelmia ei oikein pystyisi perheellisenä toteuttamaan ilman kämpän myymistä
Täh,
Lähtisin Moskovaan ja tappasin Putinin
Muista, että olisin kuolemanton 6 kk