Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisista asioista naiset kokevat epävarmuutta seksissä?

Vierailija
04.03.2024 |

Mietin vaan, että melkein kaikki tietää, mistä miehet kokevat, mutta olisi mielenkiintoista kuulla, mitkä asiat aiheuttavat naisille epävarmuutta?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani pukamat :(

Vierailija
2/38 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä oikeanlaista alapäätä ei ole olemassa, mutta moni intiimialueisiin liittyvä asia voi herättää epävarmuutta ja häpeää. Yksi niistä on on alapään ulkonäkö: esteettisen gynekologian toimenpiteet, kuten häpyhuulten pienennys, ovat yleistyneet myös Suomessa. Häpyhuulet mietityttävät monia, mutta turhaan: niitä on yhtä monenlaisia kuin sormenjälkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kehosta eli ulkomuodosta, seksitaidoista (e. Onko suihinottotaitoni tarpeeksi hyvä), onko p...u liian löysä ja kostea, pelästyykö mies, jos squirttaan, olenko liian äänekäs ja kiihkeä eli pitääkö jarrutella/uskaltaako nauttia täysillä...

Vierailija
4/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävätkö naiset koskaan sitä, että miehellä ei ala seisomaan naisen ulkonäön vuoksi?

Vierailija
5/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asiaa, joka ei saisi jotain naista epävarmaksi.

Vierailija
6/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin viehätyn runsaina häpyraosta esille työntyvistä sisemmistä häpyhuulista.

Joten; voin mielelläni poistaa stigmaa kaikilta jotka ovat tuota jossain elämänsä vaiheessa miettineet. 

M48, guru

Vierailija
7/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kehosta eli ulkomuodosta, seksitaidoista (e. Onko suihinottotaitoni tarpeeksi hyvä), onko p...u liian löysä ja kostea, pelästyykö mies, jos squirttaan, olenko liian äänekäs ja kiihkeä eli pitääkö jarrutella/uskaltaako nauttia täysillä...

Mikään näistä näyistä/teoista ei ole turnoff. Mutta niiden pelkääminen on turnoff.

Nainen joku huutaa "uuh mä tuun ja skvirttaan nyyyyt" on niin älykuumaa ettei mitään rajaa. Ja naiset, te toivotte olevanne vain kliinejä, karvottomia, taikinaviivapilluja jotka passiivisena makaa miehen alla? Niinkö? Camoon nyt

Vierailija
8/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
9/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin viehätyn runsaina häpyraosta esille työntyvistä sisemmistä häpyhuulista.

Joten; voin mielelläni poistaa stigmaa kaikilta jotka ovat tuota jossain elämänsä vaiheessa miettineet. 

M48, guru

Voi pillu olla rumakin. Esimerkiksi, jos on niin reilusti ylipainoa, että koko värkki näyttää lähinnä isolta halkaistulta pullalta.

Vierailija
10/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani pukamat :(

Nehän saa peittoon, kun laittaa kivan kivikoristeisen tapin pebaan.

Vierailija
11/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ihan kaikesta on tullut koettua epävarmuutta vuosikymmenten aikana. Ulkonäkö (rinnat, alapää, karvat, selluliitti, luomet, arvet, rypyt mutta myös ilmeet seksin aikana). Liiallinen märkyys/kuivuus, haju, maku, olenko liian passiivinen/aktiivinen, teenkö oikein, äänet.. Aiheet vain vaihdelleet vuosien saatossa. Minun on todella vaikea kääntää aivoja off-asentoon. Olen minä silti joskus onnistunut nauttimaankin😄

Vierailija
12/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
13/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihan kaikesta on tullut koettua epävarmuutta vuosikymmenten aikana. Ulkonäkö (rinnat, alapää, karvat, selluliitti, luomet, arvet, rypyt mutta myös ilmeet seksin aikana). Liiallinen märkyys/kuivuus, haju, maku, olenko liian passiivinen/aktiivinen, teenkö oikein, äänet.. Aiheet vain vaihdelleet vuosien saatossa. Minun on todella vaikea kääntää aivoja off-asentoon. Olen minä silti joskus onnistunut nauttimaankin😄

Ei taida olla montaa miestä, joiden mielestä märkyys, aktiivisuus tai voihkinta olisivat huonoja asioita. Nehän indikoivat, että toisella on mukavaa, mikäs sen kiihottavampaa.

Vierailija
14/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitaidoista lähinnä kun ei mitenkään liikaa ole kokemusta kertynyt. Että osaako tehdä ylipäätään mitään miehen mielestä oikein.

Vierailija
15/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt tähän asiaan vain kolme perustavaa laatua olevaa syytä:

1. kaikki mitä nainen tekee ennen seksiä.

2. kaikki mitä nainen tekee seksin aikana.

3. kaikki mitä nainen tekee seksin jälkeen.

Muina aikoina en ole huomannut yhtään mitään vastaavia epävarmuuksia naisen toiminnassa.

(oma otos naisista: n.30 kpl. ikähaarukka: 18-62v).

Vierailija
16/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin..mielenkiintoista mutta:

kuuluko tähän 'ei ole asiaa joka' niin myös 

..mies/miehet? - (aattelin vaa.. se, 'syy nro.1', aina..)

Vierailija
17/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamat,velhonhiat,tuoksu,kiitorata nuin omalta kohdalta..

Vierailija
18/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko löysä

Vierailija
19/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävätkö naiset koskaan sitä, että miehellä ei ala seisomaan naisen ulkonäön vuoksi?

Kyllä.

Vierailija
20/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikesta.

Näytänkö tyhmältä/rumalta alasti tai juuri tässä asennossa? Olenko liian paksu jostain kohtaa? Entäs selluliitti, nännitkin on lämpimässä rumat, tissit roikkuu kun kumartuu alaspäin, pillu nyt ainakin on vääränlainen. Ja nuo arvet vatsassa... voi kun ne voisi jotenkin piilottaa. Karvoja väärässä paikassa, näyttää ja tuntuu varmasti inhottavalta. Haisenko pahalta... no maistun ainakin varmasti? Ja onko minulla nyt tyhmä ilme? Minne saa katsoa ettei se vaikuta epäilyttävältä?

Miten pitäisi liikkua, en kai ole liian passiivinen? Toisaalta, ei saa meuhkatakaan liikaa, se vaikuttaa teeskentelyltä. Olenko liian hiljaa vai ääntelinkö väärässä paikassa? Tuntuukohan miehestä just nyt hyvältä, pitäisikö tehdä jotain toisin? Ja nyt pitäisi varmaan saada se orgasmi mutta ei kyllä ole lähelläkään, mites tämä hoidetaan ettei kellekään tule paha mieli? Kehtaanko pyytää toista kertaa, jaksaako/haluaako mies? En osaa olla miettimättä näitä juttuja, miten teen sen niin ettei toinen huomaa?