Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millaisista asioista naiset kokevat epävarmuutta seksissä?

Vierailija
04.03.2024 |

Mietin vaan, että melkein kaikki tietää, mistä miehet kokevat, mutta olisi mielenkiintoista kuulla, mitkä asiat aiheuttavat naisille epävarmuutta?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista mahdollisista, mutta myöskin mahdottomista. 

Vierailija
22/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävätkö naiset koskaan sitä, että miehellä ei ala seisomaan naisen ulkonäön vuoksi?

MInä pelkään. Olin 20 vuotta miehen kanssa, jolla lerpahti jo ekalla kerralla siinä vaiheessa kun olisi pitänyt laittaa sisään. Syyksi hän sanoi silloin kondomin minkä käyttöä kuulemma vihasi. Emme yrittäneet yhdyntää kun vasta kk päästä, kun minulla oli pillerit käytössä. Silloin mies ei saanut seisomaan ollenkaan. Silloin sanoi syyksi kasvaneet paineet. Sittemmin miehellä ei seisonut kuin hetken saatunnaisessti ja hän alkoi syyttelemään minun ulkonäköäni. Kerran humalassa huuti minulle kuinka hänellä seisoo jatkuvasti kun näkee naisia kadulla. Syytti suorastaan akressiivisessti, että minulla on liian iso perse, reidet  ja mitä milloinkin. Sen jälkeen en jaksanut enää edes yrittää. Annoin ihan oikeasti kroppani lösähtää kun en kerta timminäkään kelpaa. Seksi loppui sitten kokonaan kun en kerta muka kelvannut. Kun 5v oli mennyt ilman, niin jätin miehen. Mietin vaan, että jos hänellä seisoi jatkuvasti kun näki kadulla naisia, niin miksi roikkui sitten minussa?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain yhden miehen eli aviomieheni kanssa, joten paineita ei ehkä ole niin paljon. Koskaan en ole ollut epävarma ulkonäöstäni tms. Olen kokenut epävarmuutta siitä, kun en aina meinaa kiihottua ja kostua. Nykyään se ei enää niin pelota, ollaan puhuttu siitä ja käytetään liukkaria. Orgasmista olen myös joskus stressannut.

N41

Vierailija
24/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen eniten epävarmuutta naamastani. Kyllä, oikein luitte. Minulla ei juurikaan ole ongelmaa olla alasti, mutta naamani on ruma, ihoni punoittaa ja teen varmaan typeriä ilmeitä seksin aikana. 

Vierailija
25/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että en pysty saamaan orgasmia miehen haluamalla tavalla. 

Vierailija
26/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastaa orgasmeistaan itse ^

Vierailija
27/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kun luin, että jos ei kostu niin sitten liukkaria käyttöön. Valitettavasti ainakin itselle se on sama kuin huijasi sekä itseä että miestä. Jos en nimittäin kostu luonnollisesti, niin en ole kiihottunutkaan. Ja kun en ole kiihottunut, niin en saa kyllä orgasmiakaan. Eli pahinta on kun halut ei kohtaa. Itse olen usein hyvinkin kiimainen herätessäni, mies ei taas koskaan. Mies haluaisi useinmiten sen jälkeen kun on illalla syöty (?) Itselleni se on taas vastenmielisin ajankohta mitä tiedän. 

Vierailija
28/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkäävätkö naiset koskaan sitä, että miehellä ei ala seisomaan naisen ulkonäön vuoksi?

MInä pelkään. Olin 20 vuotta miehen kanssa, jolla lerpahti jo ekalla kerralla siinä vaiheessa kun olisi pitänyt laittaa sisään. Syyksi hän sanoi silloin kondomin minkä käyttöä kuulemma vihasi. Emme yrittäneet yhdyntää kun vasta kk päästä, kun minulla oli pillerit käytössä. Silloin mies ei saanut seisomaan ollenkaan. Silloin sanoi syyksi kasvaneet paineet. Sittemmin miehellä ei seisonut kuin hetken saatunnaisessti ja hän alkoi syyttelemään minun ulkonäköäni. Kerran humalassa huuti minulle kuinka hänellä seisoo jatkuvasti kun näkee naisia kadulla. Syytti suorastaan akressiivisessti, että minulla on liian iso perse, reidet  ja mitä milloinkin. Sen jälkeen en jaksanut enää edes yrittää. Annoin ihan oikeasti kroppani lösähtää kun en kerta timminäkään kelpaa. Seksi lop

Huonolla itsetunnolla varustetuissa miehissä on toi sama vika. Syyttelee muita, kun ei kehtaa hakea apua erektio-ongelmiin. 

onneksi pääsit eroon.

Vierailija
29/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vastaa orgasmeistaan itse ^

Kyllä. Viime kädessä jos puoliso ei siihen pysty. Tosin se jo tiedetään, niin sitä ei tarvitse joka postauksessa hokea.

Vierailija
30/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eräs fwb heppu tokas sängyssä että ei sun tarvi mua varten esittää noin hirveesti. No olin voihkinut kyllä ihan aidosta nautinnosta mutta tuon kommentin jälkeen koin kyllä epävarmuutta ääntelystäni.

Vierailija
31/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikesta.

Näytänkö tyhmältä/rumalta alasti tai juuri tässä asennossa? Olenko liian paksu jostain kohtaa? Entäs selluliitti, nännitkin on lämpimässä rumat, tissit roikkuu kun kumartuu alaspäin, pillu nyt ainakin on vääränlainen. Ja nuo arvet vatsassa... voi kun ne voisi jotenkin piilottaa. Karvoja väärässä paikassa, näyttää ja tuntuu varmasti inhottavalta. Haisenko pahalta... no maistun ainakin varmasti? Ja onko minulla nyt tyhmä ilme? Minne saa katsoa ettei se vaikuta epäilyttävältä?

Miten pitäisi liikkua, en kai ole liian passiivinen? Toisaalta, ei saa meuhkatakaan liikaa, se vaikuttaa teeskentelyltä. Olenko liian hiljaa vai ääntelinkö väärässä paikassa? Tuntuukohan miehestä just nyt hyvältä, pitäisikö tehdä jotain toisin? Ja nyt pitäisi varmaan saada se orgasmi mutta ei kyllä ole lähelläkään, mites tämä hoidetaan ettei kellekään tule paha mieli? Kehtaanko pyytää toista kertaa, jaksaako/haluaako mies? E

Siinähän ne tulikin samassa paketissa kaikki. 

Vierailija
32/38 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukiessa en enää yhtään ihmettele, että naisilla on vaikeuksia orkkujensa kanssa.

Vierailija
33/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seksin aikana koe epävarmuutta oikeastaan mistään. Keskityn nauttimaan seksistä enkä mieti mitään ylimääräistä. 

Mutta epävarmuutta tekee seksihalujen määrä. Haluan ja mietin seksiä joka päivä. Oma mies kokee siitä sitten paineita ettei hän saa minua tyydytettyä. Minun täytyy esittää halutonta että mies haluaa.

Vierailija
34/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikesta.

Näytänkö tyhmältä/rumalta alasti tai juuri tässä asennossa? Olenko liian paksu jostain kohtaa? Entäs selluliitti, nännitkin on lämpimässä rumat, tissit roikkuu kun kumartuu alaspäin, pillu nyt ainakin on vääränlainen. Ja nuo arvet vatsassa... voi kun ne voisi jotenkin piilottaa. Karvoja väärässä paikassa, näyttää ja tuntuu varmasti inhottavalta. Haisenko pahalta... no maistun ainakin varmasti? Ja onko minulla nyt tyhmä ilme? Minne saa katsoa ettei se vaikuta epäilyttävältä?

Miten pitäisi liikkua, en kai ole liian passiivinen? Toisaalta, ei saa meuhkatakaan liikaa, se vaikuttaa teeskentelyltä. Olenko liian hiljaa vai ääntelinkö väärässä paikassa? Tuntuukohan miehestä just nyt hyvältä, pitäisikö tehdä jotain toisin? Ja nyt pitäisi varmaan saada se orgasmi mutta ei kyllä ole lähelläkään, mites tämä hoidetaan ettei kellekään tule paha mieli? Kehtaanko pyytää toista kertaa, jaksaako/haluaako mies? E

Tämä nauratti. Olisi voinut olla minun tekstiäni, sielunsisko.

Vierailija
35/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kun luin, että jos ei kostu niin sitten liukkaria käyttöön. Valitettavasti ainakin itselle se on sama kuin huijasi sekä itseä että miestä. Jos en nimittäin kostu luonnollisesti, niin en ole kiihottunutkaan. Ja kun en ole kiihottunut, niin en saa kyllä orgasmiakaan. Eli pahinta on kun halut ei kohtaa. Itse olen usein hyvinkin kiimainen herätessäni, mies ei taas koskaan. Mies haluaisi useinmiten sen jälkeen kun on illalla syöty (?) Itselleni se on taas vastenmielisin ajankohta mitä tiedän. 

Mä siis kyllä sit onnistun kiihottumaan kunnolla, kun mies hyväilee klitorista liukuvoiteen avulla. Ja saan myös orgasmin helposti ja tykkään seksistä. 

Vierailija
36/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kehosta eli ulkomuodosta, seksitaidoista (e. Onko suihinottotaitoni tarpeeksi hyvä), onko p...u liian löysä ja kostea, pelästyykö mies, jos squirttaan, olenko liian äänekäs ja kiihkeä eli pitääkö jarrutella/uskaltaako nauttia täysillä...

Pillu ei voi olla liian kostea, squirttaus ei minua haittaisi, päinvastoin, anna äänten tulla vapaasti. Ärsyttää kun vaimo jarruttelee tässä, suudellessa samalla huomaa miten vähän voihkaisuja karkaa, mutta pistää suun tiukasti kiinni muuten... Toisaalta hauska yrittää saada hänestä ääntä ulos, silloin ainakin tietää että on hyvä meno päällä. Toisaalta kiihottuisin äänistä nyt varmaan niin että en kestäisi pitkään... 

Vierailija
37/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua (vähän, ehkä ainakin) kun en ole löytänyt sitten, 'yhden yhtäkään', syytä seksiäharrastavilla  naisilla ikinä mihinkään aidosti heitä vaivaavaan epävarmuuteen:

1. silloin se kaikki mitä nainen tekee ennen seksiä.

2. silloin se kaikki mitä nainen tekee seksin aikana.

3. silloin se kaikki mitä nainen tekee seksin jälkeen.

Muina aikoina (vastaavasti sensijaan, useinkin) olen huomannut monenlaisia hoitoa; henkistä, tahi vain /psykologista, tarvitsevia ns.epävarmuuksia naisen toiminnassa.

(oma otos naisista: n.30 kpl. ikähaarukka: 18-62v).

Vierailija
38/38 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Ihan kaikesta.

Näytänkö tyhmältä/rumalta alasti tai juuri tässä .. mites tämä hoidetaan ettei kellekään tule paha mieli?"

Jep. Miksi tämä kaikki tuntuu.. tuntuu niin ja vain todelta. - Tulee se olo näistä: 

" Tuntuukohan miehestä just nyt hyvältä, pitäisikö tehdä jotain toisin? Ja nyt pitäisi varmaan saada se orgasmi mutta ei .." ? 

Jep. ' Elämä on..' (OMG tätä kaikkee..) sano.