Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen kimppa ehdotus

Vierailija
04.03.2024 |

Minua on alkanut kiinnostaa kolmen kimppa, jossa otan vaimon yhdessä samaan aikaan toisen miehen kanssa.

En tosin uskalla ehdottaa tätä vaimolle, jos hän ei pidäkään ajatuksesta ja loukkaantuu.

Mitä mieltä olette? Voisiko tämä olla kiihottavaa myös naisten näkökulmasta ja kannattaako uskaltaa ehdottaa?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotin viime kesänä kimppaa kesätytölle eronneen kaverini kanssa. Tiesin 23 -vuotiasta tyttöä kiihottavan erityisesti sellaiset miehet, joilla on lapsia. Molemmat olivat heti alusta alkaen innostuneita ajatuksesta kokeilla seksiä kolmisin, mutta tavatessamme alkoi joku ihmeen ujosteleminen ja heitä ei saanut aluksi tekemään mitään halailua kummempaa keskenään. Sain heidät kuitenkin yhteiseen saunaan, jossa tyttö pääsi näkemään kaverin muhkeat sukukalleudet. Annoin tytölle saunan jälkeen suuseksiä ilman, että päästin häntä laukeamaan. Kun tyttö alkoi imutella kaverin kanssa ja runkata tämän puoliseisokissa olevaa kullia, lähdin saunaan ja jätin heidät kahdestaan. Äänistä päätellen seinän toisella puolella ei aikailtu ja uituani vetelin tytön kanssa varvit saunamökin sohvalla ja pöydällä kaverin katsellessa. Yön aikana vuoroteltiin ja aamulla sovittiin, että otetaan uusinta jossain vaiheessa uusien kimppapanojen merkeissä. Kun yritin ehdottaa myöhemmin uutta kimppailua, sopivaa ajankohtaa ei löytynyt millään. Tänä kesänä paljastui, että tyttö ja kaverini olivat jatkaneet tapaamisia kahdestaan. Jossain vaiheessa kondomitkin on jätetty pois käytöstä ja tytöllä on nyt pullat uunissa. Pari muutti yhteen kesällä ja tytöllä on kova kiire saada opiskelut loppuun perheen perustamisen lomassa. Kimppakokeilulle tuli vähän yllättävä mutta onnellinen loppu. M42

Ihan ko sulla olis ollu 20v nuorempi pirkko naitavana. Keksi parempia satuja.

Jos tää olis totta et olis ikää maininnu ollenkaan.

Vierailija
42/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin kimppaa vaimolle. Hän ei ensin innostunut aiheesta, mutta muutaman kuukauden päästä hän otti asian puheeksi ja halusi kokeilla kahden miehen kanssa. Kaikki meni hyvin ja vaimo tykkäsi ja  niin minäkin. Nyt ollaan käyty kimppailemassa Himoksen seksibileissä ja pari kertaa orgioissa pääkaupunkiseudulla. Kupikin on saanut seksiä ainakin riittävästi.  Oma keskinäinen seksielämä om parantunut huikeasti. Saatiin uusi innostus yhteiseen seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ees kyselly kimpasta vaan toteutti sen suoraan. Ite sain kuulla tästä sessiosta vasta muutaman kk päästä yhdeltä siinä mukana olleelta mieheltä. Vaimo muuttu ex-vaimoksi sillä sekunilla ja tuo mies menetti pari hammasta.

Vierailija
44/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei ees kyselly kimpasta vaan toteutti sen suoraan. Ite sain kuulla tästä sessiosta vasta muutaman kk päästä yhdeltä siinä mukana olleelta mieheltä. Vaimo muuttu ex-vaimoksi sillä sekunilla ja tuo mies menetti pari hammasta.

Pääsitkö maksumieheksi uusimaan kaverin hampaita. Miksi ihmeessä, eihän se sen miehen vika ollut.

Vierailija
45/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsitkö maksumieheksi uusimaan kaverin hampaita. Miksi ihmeessä, eihän se sen miehen vika ollut.

Mulla mitää rahaa oo millä maksaa. Jos ukko tulee kyselee niin menettää lisää hampaita.

Vierailija
46/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kohtaa oli puhetta exän kanssa kolmen kimpasta ja kertoi aiemmasta kokemuksestaan ystävänsä ja tämän miehen kanssa. Mietin itse tilannetta ja en kyllä pystyisi toisen miehen kanssa olemaan siinä tilassa. Kaksi himokasta ja seksikästä naista, joiden kemiat toimii keskenään olisi todella kiihottavaa nähdä peuhaamasta. Itsekin haluaisin osallistua. Toki itselläkin pitäisi kemiat toimia myös tämän kolmannen osapuolen kanssa.

Muistan ajan kun tuli tissuteltua liikaa ja painoa oli kertynyt reilusti. Ei huvittanut seksi... Voi miten paskalta se tuntui. Naiseni oli todella himokas ja halusi seksiä monta kertaa viikossa. Itse en vaan pystynyt. Ajatukset ei pysyneet kasassa ja fyysinen kunto oli todella huono perinteiseen yhdyhtään. Onneksi kielitaitoni ovat hyvät ja sain edes sitä kautta pidettyä fiilistä yllä. Kun hän sitten nosti kissan pöydälle niin ehdotin että hän hankkii itselleen seksikumppanin. No hän toki oli jo kerennyt pettämään ennen tuota. Siitä sitten lähti todella raskas prosessi etenemään ja erosimme.

Hän totesi kuitenkin että seksi ei ollut hyvää tämän vieraan miehen kanssa. Se jäi mietityttämään. Hän oli siis hyperseksuaalinen ja oli valmis mihin vaan joka ei kuitenkaan satu. Pariin kertaan tosin pitkän lämmittelyn jälkeen olisi ollut valmis anaaliyhdyntään, mutta olin vaan siinä vaiheessa jo niin päissäni että ei enää seisonut kunnolla...

Mietin siis että miten seksi ei voi olla hyvää miehen kanssa jos nainen on avomielinen. Sanoi että käyttivät suojausta, mutta voin vain kuvitella että se ei ole ollut niin tärkeää kuin tämän miehen miellyttäminen ja sitä kautta oman itsetunnon pönkittäminen. Sitä se meidänkin seksi tuntuu näin jälkikäteen olleen. Hän oli arka, mutta nautti siitä kun mies otti ohjat. Ja jotenkin kierolla tavalla kiihotti miettiä, hänet tuntien, miten hämmentävältä ja samalla taivaalliselta se on mahtanut tuntua kun himokas, kaunis ja arka nainen ottaa suihin ja antaa panna paljaalla. Varmasti on antanut syväkurkuttanut ja antanut laueta suuhun, naamalle tai ihan mihin halunnut. 

Olisi ollut mielenkiintoista tietää miten tilanne oli edennyt ja mitä oli kokenut halunneensa tilanteelta ja miten se todellisuudessa oli mennyt. Kai se sitten olisi jotenkin hivellyt omaa egoa jos olisi kuullut miten heikosti tämä toinen mies oli suoritunut. Tiedän sen että annoin hänelle parhaina aikoina todella hyvää seksiä, enkä usko että hän löytää sitä niin helposti vaan joidenkin seksi-ilmoitusten kautta. Kun siinä ne tunteet vaan tekee niin paljon myös sillä fyysisellä puolella. Eli siis se "yhteys" pitää olla ihmisten kesken oli niitä sitten 2 tai 5. Ja luottamus kaikkein tärkein. Muuten voi heittää hyvästit parisuhteelle tällaisten kokeiluiden jälkeen.

Vierailija
47/64 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain kohtaa oli puhetta exän kanssa kolmen kimpasta ja kertoi aiemmasta kokemuksestaan ystävänsä ja tämän miehen kanssa. Mietin itse tilannetta ja en kyllä pystyisi toisen miehen kanssa olemaan siinä tilassa. Kaksi himokasta ja seksikästä naista, joiden kemiat toimii keskenään olisi todella kiihottavaa nähdä peuhaamasta. Itsekin haluaisin osallistua. Toki itselläkin pitäisi kemiat toimia myös tämän kolmannen osapuolen kanssa.

Muistan ajan kun tuli tissuteltua liikaa ja painoa oli kertynyt reilusti. Ei huvittanut seksi... Voi miten paskalta se tuntui. Naiseni oli todella himokas ja halusi seksiä monta kertaa viikossa. Itse en vaan pystynyt. Ajatukset ei pysyneet kasassa ja fyysinen kunto oli todella huono perinteiseen yhdyhtään. Onneksi kielitaitoni ovat hyvät ja sain edes sitä kautta pidettyä fiilistä yllä. Kun hän sitten nosti kissan pöydälle niin ehdotin että hän hankkii itselleen seksikumppanin. No hän toki oli jo kerennyt pettämää

...

Muuten voi heittää hyvästit parisuhteelle tällaisten kokeiluiden jälkeen.

Parisuhteen lopettaminen onkin monen salainen tavoite näissä

Vierailija
48/64 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Ite olen emäntäni kaa löytänyt miehen Kenen kanssa harrastetaan seksiä. Tuntuu hyvältä.

Vierailija
49/64 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sulla jotain ihastumisen tunteita tätä miestä kohtaan? Mietin vaan, että oliko tässä riskinä se, että tämä uusi mies veisi mennessään. Vai oliko tämä uusi mies vain eräänlainen "lelu"?

Vierailija
50/64 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies oli alkuperäinen aloitteentekijä, mutta en halunnut mukaan vierasta miestä. Kun myöhemmin tutustuin toiseen mieheen ja kiinnostuin hänestä, päätettiin toteuttaa seksi kolmistaan. Vieras oli kokenut ja me ihan aloittelijoita. Aloiteltiin käymässä kolmistaan baarissa ja tutustumalla. Toistemme vartaloihin tutustuttiin menemällä saunaan yhdessä. Olin jo siinä vaiheessa ihan märkänä ja kiihotuksesta pala kurkussa. Vieras ohjasi meitä ensimmäisellä kerralla ja sain vaikka jännitti. Oikeiden miesten kanssa kimppaseksi on upeaa. N27

Tuliko sulla jotain ihastumisen tunteita tätä miestä kohtaan? Mietin vaan, että oliko tässä riskinä se, että tämä uusi mies veisi mennessään. Vai oliko tämä uusi mies vain eräänlainen "lelu"?

Vierailija
51/64 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskuste asiasta. Ei siitä nyt kukaan täyspäinen voi loukkaantua. Kylläkin hiukan bi uteliaan leima voi tulla. Onko se sitten huonojuttu onkin jo toinen tarina. 

Vierailija
52/64 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarina totta tai ei, niin 20v ikäero ri mikään ihme ole. Itse olen yli 50 ja kumppanit 23-60 vuotiaita. Ja tietysti noi nuoret on kivempia tai ainakin  kauniimpia. 

Vierailija
53/64 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kevät ja. Pääsimme mieheni kanssa huiman irti,otimme viinaa ja se meni päähän . Tanssimme ja pidimme hauskaa. Tuli lähtö

Mökkiin ja mukaamme lähti kaksi nuorta miestä nukkumaan.

Mieheni teki paukut  vieraanvaraisuutta osoittaen ja lähti itse laittamaan saunaa lämpiämään. Ja toinen käytti tilaisuuttaan hyväksi. Vei kuitenkin mut makkariin ja suuteli himokkasti   Ei sitä ollut suunniteltu ja kömpelösti se kävi mutta pikkuhousut siinä lähti . Ja pojalla oli kiva ja terävä kulli ja se meni pilluun. En mitään voinu enkä halunnut  Ja se teki loppuun ,valuin spermaa,. Toinen tuli tilalle ,jatkamaan mihin toinen oli jäänyt . Ei sitten jäänyt kertaan,vaan jatkui siitä. Saan spermas

Oma mies löytää as-autolla kasarmilla mua asetuksella sopivasti. 

Vierailija
54/64 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on jollain tasolla alkanut viehättämään tämä, että voisin kokeilla kolmen kimppaa jossain kohtaa. Ehdottomasti haluan, että se kolmas olisi nainen. En luota siihen, että joku toinen  mies osaisi lukea minua sängyssä ja olisi vaarana, että hän olisi agressiivinen ja pahimmillaan satuttaisi. 

Uskoisin, että mieheni olisi hyvinkin avoin tälle ehdotukselleni. Vähän arveluttaa, että kuinka mustasukkainen olisin, jos näkisin toisen naisen kiehnäävään mieheni kimpussa myös. Ja mitäs jos se toinen nainen nauttisi liikaa miehestäni ja mies hänestä. Olisiko se kolaus itsetunnolleni?

Toisaalta taas voisi olla aistillinen ja upea kokemus saada seksuaalista nautintoa yhtä aikaa omalta mieheltäni ja toiselta naiselta. Olla vain se, joka pannaan nauttimaan.

En tiedä, uskallanko tällaiseen koskaan ryhtyä, mutta ajatuksissa tämä aina välillä on. En ole luonteeltani mikään seksihurjastelija, mutta en myöskään sieltä estyneimmästä päästä. Toistaiseksi mennään ainakin vain ajatusten tasolla. 

Vierailija
55/64 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä aisurifantasioita riittää. Mikä teitä oikein vaivaa? Alhaiset testosteroni- ja korkeat estrogeenitasot ilmeisesti saa unelmoimaan siitä että joku muu mies, oikea mies, hoitelee vaimon ja itse saa siitä kiksejä. Säälittävää

Eihän tässä ole aisurijuttu vaan kolmen kimppa

Juuri niin. Tarkoitus on, että jokainen kolmesta saa ja kaikki nauttii.

Vierailija
56/64 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo haluaisi jonkun kolmannen mukaan, häipyisin minä samalla ovenavauksella. Meidän parisuhteessa seksi on kahdenvälistä touhua.

Asiaa ei siis sovi ottaa edes fantasiana esiin?

Vierailija
57/64 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kokeilla kahta bi miestä.

Vierailija
58/64 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näissä puolison jako jutuissa mietityttää, että miten käy sen jälkeen rakkaudelle?

Vierailija
59/64 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se näissä puolison jako jutuissa mietityttää, että miten käy sen jälkeen rakkaudelle?

Älä sitä mieti, kun ihan normaaleissakin suhteissa yli puolet päätyvät eroon. Niistä on Suomessa aiheutunut miljoonia tragedioita. 

Vierailija
60/64 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

60

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi