Mies provosoi jatkuvasti
Todella vaikeaa olla provosoitumatta, kun jutut sellaisella tasolla. Parhaani kuitenkin yritän. Hän siis härkkii ja härkkii koko illan/päiviäkin, jos sillä tuulella on. Asiasta kuin asiasta ja ihan pokkana väittää mustaa valkoiseksi. Välillä sitten taas on ihan eri ihminen ja tuo tila menee päälle aina sitten ns. Yhtäkkiä ja ennustamatta, Mikä mielenterveyshäiriö voisi olla kyseessä?
Kommentit (2)
Mulla taas ex-vaimo on aina ollut sellainen, että provoilee ja syyttää. Alkuun ennen eroa lopulta "zombiuduin", lakkasin bälittämästä...
Mutta eron jälkeen olen opetellut miettimään asioita rauhassa. Eipä hän olekaan samassa tilassa, mutta "aikaa voi ostaa" ja ihan miettiä faktat tiskiin sitten. Usein "ääni" muuttuu kellossa.
Viimeisimmäksi hän ei ollut mskssnut tytöllemme elareita. Syytti minua nipottamisesta ja ties mistä. Ilmoitin sitten, että teen Kelaan tytön rahoista toimeentulohakemuksen ja saa selvitellä Kelan kanssa ongelmansa maksuista.
Jotkut ihmistyypit vaan hyökkää, räyhää ja rementää, kun ei ole oikeasti mitään todellisuuteen pohjautuvaa perustetta. Kiukku-tunne valtaa pään ja muuta ei ole...
Sorry, Melanie. Donald nyt vain on semmoinen.