Kertokaa romansseista, jotka vaikuttivat alun perin epätodennäköisiltä!
..eli ette olisi esim. ensitapaamisella kuvitelleet niiden johtavan ihastumiseen/rakastumiseen/suhteeseen?
Olitteko kuin yö ja päivä? Napit vastakkain? Toinen vaikutti tylsääkin tylsemmältä ennen parempaa tutustumista...?
Kommentit (17)
Tumma komea nuorimies rakastui minuun ensisilmäyksellä Gambiassa :)
Kuningas Charles ja Camilla.
Kuningashuone valitsi Charlesille puolisoksi Dianan. Kun Camilla ei kelvannut hoville.
Mutta mitä tapahtuikaan, avioliitosta huolimatta Charles rakasti edelleen Camillaa ja tapaili häntä.
Aviero tuli, ja Charles sai vihdoin omakseen, sen ainoan naisen, jota oli koskaan rakastanut.
Ensimmäinen "oikea" poikaystävä oli entinen naapurini. Katselin silloin useinkin sivusilmällä, että onpa hyvännäköinen. Ei silti arjessa kohdattu mitenkään eikä jouduttu tekemisiin. Muutin myöhemmin uudelle paikkakunnalle ja ensinäkemisestä kolme- neljä vuotta myöhemmin tutustuin siellä tuohon samaan nuoreen mieheen, joka oli myös muuttanut samalle paikkakunnalle. Ensimmäinen "oikea" poikaystäväni oli siis entinen naapurini toiselta paikkakunnalta. Hänen ex oli minun entinen tuttuni ja silloin kouluaikana, kun tuo naapurini seurusteli entisen kaverini kanssa, ei tullut mieleenkään, että juuri hänestä tulisi myös minun poikaystäväni.
Mun ensirakkaus meni näin aikoinaan, mä olin itse lähiöissä kasvanut hiphoppia kuunteleva pojankloppi kenellä oli vähän ongelmia koulussa ja yleistä asenneongelmaa muutenkin. Vanhemmat eronneet ja köyhä perhe. Me muutettiin toiselle paikkakunnalle missä mä tapasin tämän naisen, hän oli hyvästä perheestä ja hyvä koulussa ja muutenkin sellainen täysin vastakohta luonteeltaan, ns kiltti tyttö. Mä en halua liikaa mennä yksityiskohtiin mutta meidän välissä oli alusta alkaen todella kuuma kemia, me ei vaan seurusteltu heti koska mä itse olin vähän hankala. Tottakai se luonnollisesti sitten meni siihen seurusteluun, mikä myös kaatui hyvin nopeasti, mutta kyllä siinä oli oma taikansa. Me oltiin täysin eri maailmoista. Vähän kun se Tyttö Sinä Olet Tähti elokuva. Samanlainen tarina melkeinpä.
Kaikki, missä olen toinen osapuoli.
Oltiin pelkkiä kavereita japanilaisen opiskelukaverini kanssa Lontoossa. Kun oli aika palata Suomeen, viimeisenä iltana leimahti romanssi ja päädyttiin siitä lopulta naimisiin.
Charles ja Camilla eivät ole ainoat joiden romanssi toteutui. Brittien kuningas Edvard VIII luopui jopa kruunustaan, että sai avioitua rakastamansa naisen kanssa.
Naunen oli yhdysvaltalainen näyttelijätär Wallis Simpson.
Sehän aiheutti valtavan skandaalin ja muuttivat asumaan ulkomaille. Tämä tapahtui v. 1936.
Entinen alaiseni, jonka kanssa ystävystyin. Teimme tiiminä paljon töitä yhdessä ja meillä synkkasi mainiosti, joten ystävyys jatkui vaikka molemmat vaihtoi työpaikkaa. Olimme molemmat myös tutustuessamme vakaasi tahoillamme naimisissa, tunsimme toistemme puolisot ja lapset. Mitään romanttista ei ollut välillämme tällöin.
Ystävyyttä jatkui useita vuosia, molemmille kävi niin että puolisot lähti kävelemään ja yhtäkkiä, melkein 10v meni ja päädyimme yhteen :) tässä sitä porskutetaan onnellisena jo kuudetta vuotta yhdessä!
tiedän muutaman teiniparina alkaneen pitkän avioliiton. kesti aikaa yllättäen.
Läpällä suostuin tapaamaan kaverin puolison veljen.
Päädyin naimisiin.
sokkotreffit ja tuli pari avioliittoa,kaveri järjesti.
Helmi ja Danny. En tosin tunne niitä henk.koht.