Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Tokmanni mainostaa Schwarzkopf Gliss -shampoota -40 % eikä niitä ole myymälässä eikä verkkokaupassakaan...

Vierailija
04.03.2024 |

Olisin ollut kiinnostunut siitä Supreme Lenghtistä eikä yhtään putelia yhtään missään. Miksi mainostaa tuollaista tarjousta jota ei ole saatavillakaan... Tänään on kuitenkin maanantai ja tarjouksen piti olla koko viikon voimassa. Harhaanjohtavaa. 

Kokeilkaas huviksenne löytyykö teidän lähimmästä Tokmannista!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan ne mainostavat tuotteita, joita ei olekaan saatavilla. Sitten ollaan naama nurinpäin, jos asiakas ihmettelee asiaa.

Sitten asiakkaan pitää vaatia lappua, jolla tuotteen voi lunastaa tarjoushinnalla silloin, kun sitä tulee. Itse olen kaupan alalla, ja tämä ärsyttää, paitsi myyjänä, myös asiakkaana. Myyjät eivät siinä kohtaa voi muuta, kuin pahoitella, ja kirjoittaa sen tarjouslapun. Syylliset ovat siellä ylemmällä organisaatiotasolla, eikä heitä kiinnosta muu, kuin tulokset.

Ei tarvitse, jos mainoksessa on salasanat "rajoitettu erä, niin kauan kuin tuotetteita riittää".

Nää on näitä että siellä on alun perinkin 10 kappaletta jotain tuotetta alennushintaan ja kaikki myyty heti aamusta. Siinä pitää otta

Niitä näkyy olevan jossain jopa 16 kpl, ei niitä erikseen rahdata kampanjan takia myymälöihin. Se myydään, mitä on ja ihan tuurista kiinni, onko niitä tilattu viime viikolla vai ei.

Vierailija
22/29 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolta voi katsoa, mistä löytyy:

https://www.tokmanni.fi/search/?q=Gliss

Monessa paikkaa näyttää ettei oo,

Mutta mä saisin näemmä monesta lähiliikkeestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on vuosia kun viimeksi olen jotain Tokmannilta ostannu

Vierailija
24/29 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahti, Laune ja naapurikaupunki Orimattila on kyseistä shampoota saaneet, käynkö hakemassa sinullekin?

Vähän pitkä matka täältä Turusta asti lähteä hakemaan..

Ap väitti, että kyseistä shampoota ei ole myymälässä, mutta kaikesta päätellen on. Olisi sanonut, että ei ole Turussa, mutta Paimiosta löytyy, sinne ei jaksa mennä. Itse asiassa Turussakin kyseistä shampoota on, ap vain ei osaa katsoa asiaa.

Huomioithan, että tuotteen myymäläsaldot vaihtelevat eikä myymäläkohtaista saatavuutta voida taata.

Huomioithan, että myymälän hinta saattaa poiketa verkkokaupan hinnasta.

Tyhjä hylly oli siellä jossa kävin. Oikeasti, tuollainen iso lehtitarjous niin kyllä sitä kuuluu olla enemmän kuin Tu

Tuote poistuu saldolta vasta siinä vaiheessa, kun se myydään eli asiakkaan ostoskorissa ollessaan se näkyy saldolla, vaikka ei ole enää hyllyssä.

Vierailija
25/29 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkutellaan olemattomilla tarjouksilla kauppaan jotta asiakas ostaisi sitten jotain muuta normihintaista kun kerran sinne asti vääntäytyi?

Vierailija
26/29 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Houkutellaan olemattomilla tarjouksilla kauppaan jotta asiakas ostaisi sitten jotain muuta normihintaista kun kerran sinne asti vääntäytyi?

Missä muussa ketjupuodissa voit samantien tarkistaa, onko toivottua tuotetta myynnissä lähikaupassa?

Vierailija
27/29 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr Tokmannilla olis nyt selityksen paikka!

Vierailija
28/29 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan pitää selvittää missä myymälöissä on tarjouksessa ( katso s. ?  ) Minä viikonpäivänä ? Onko klubitarjous ? Tokmannin "tarjoukset" on niin kryptisiä, että kierrän puljun kaukaa.

Vierailija
29/29 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mr Tokmannilla olis nyt selityksen paikka!

Mr Tokmann tietää, että ei kannata hankkia tavaraa varastoon, ilmaston kannalta pahempi juttu viedä vanhentuneita kaatopaikalle kuin hankkia pienempi erä ja myydä se kokonaan.