Miksi Tokmanni mainostaa Schwarzkopf Gliss -shampoota -40 % eikä niitä ole myymälässä eikä verkkokaupassakaan...
Olisin ollut kiinnostunut siitä Supreme Lenghtistä eikä yhtään putelia yhtään missään. Miksi mainostaa tuollaista tarjousta jota ei ole saatavillakaan... Tänään on kuitenkin maanantai ja tarjouksen piti olla koko viikon voimassa. Harhaanjohtavaa.
Kokeilkaas huviksenne löytyykö teidän lähimmästä Tokmannista!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tuolta voi katsoa, mistä löytyy:
Monessa paikkaa näyttää ettei oo,
Mutta mä saisin näemmä monesta lähiliikkeestä.
Siitä on vuosia kun viimeksi olen jotain Tokmannilta ostannu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahti, Laune ja naapurikaupunki Orimattila on kyseistä shampoota saaneet, käynkö hakemassa sinullekin?
Vähän pitkä matka täältä Turusta asti lähteä hakemaan..
Ap väitti, että kyseistä shampoota ei ole myymälässä, mutta kaikesta päätellen on. Olisi sanonut, että ei ole Turussa, mutta Paimiosta löytyy, sinne ei jaksa mennä. Itse asiassa Turussakin kyseistä shampoota on, ap vain ei osaa katsoa asiaa.
Huomioithan, että tuotteen myymäläsaldot vaihtelevat eikä myymäläkohtaista saatavuutta voida taata.
Huomioithan, että myymälän hinta saattaa poiketa verkkokaupan hinnasta.
Tyhjä hylly oli siellä jossa kävin. Oikeasti, tuollainen iso lehtitarjous niin kyllä sitä kuuluu olla enemmän kuin Tu
Tuote poistuu saldolta vasta siinä vaiheessa, kun se myydään eli asiakkaan ostoskorissa ollessaan se näkyy saldolla, vaikka ei ole enää hyllyssä.
Houkutellaan olemattomilla tarjouksilla kauppaan jotta asiakas ostaisi sitten jotain muuta normihintaista kun kerran sinne asti vääntäytyi?
Vierailija kirjoitti:
Houkutellaan olemattomilla tarjouksilla kauppaan jotta asiakas ostaisi sitten jotain muuta normihintaista kun kerran sinne asti vääntäytyi?
Missä muussa ketjupuodissa voit samantien tarkistaa, onko toivottua tuotetta myynnissä lähikaupassa?
Mr Tokmannilla olis nyt selityksen paikka!
Nyt vaan pitää selvittää missä myymälöissä on tarjouksessa ( katso s. ? ) Minä viikonpäivänä ? Onko klubitarjous ? Tokmannin "tarjoukset" on niin kryptisiä, että kierrän puljun kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Mr Tokmannilla olis nyt selityksen paikka!
Mr Tokmann tietää, että ei kannata hankkia tavaraa varastoon, ilmaston kannalta pahempi juttu viedä vanhentuneita kaatopaikalle kuin hankkia pienempi erä ja myydä se kokonaan.
Niitä näkyy olevan jossain jopa 16 kpl, ei niitä erikseen rahdata kampanjan takia myymälöihin. Se myydään, mitä on ja ihan tuurista kiinni, onko niitä tilattu viime viikolla vai ei.