Paljastus: vahvasti päihtynyt Sanna Marin raivosi, koska ei saanut "priva-autoa"
https://www.supla.fi/episode/e11b5909-3f52-40b0-aa86-332da785b22c
Sanna oli kovaan ääneen vaatinut "priva-autoa" itselleen, tätä luksuskyytiä Sanna ei ollut saanut ja Sanna oli kiukutellut ovimiehille ja kavereilleen missä se vit un auto on.
Luksuskyyti kun jäi saamatta lähti Sanna etsimään taksia, taksi kaartoikin pihalle ja Sanna marssi taksin luo, mutta taksi oli ennakkotilattu ja kuski kieltäytyi ottamasta Sannaa kyytiin. Se sai Sannan raivostumaan ja Sanna huusi kuskille HAISTA VIT TU. Paikalla olleet olivat pöyristyneet Sanna Marinin diivamaista raivoomista ja se ei aiheuttanut kovin ylistäviä ajatuksia Sannan käytöksestä paikalla olleiden kesken. Sannan käytös kerrotaan olleen todella törkeää sekä diivamaista koko illan ajan ja humalan syventyessä oli tilanteet alkaneet eskaloitumaan.
Kommentit (2026)
Vihaajat äänesti persut 2015 ja mitäs tapahtui? nyt samat tyypit kusee toistamiseen vastatuuleen kun sama tapahtuu taas ja suurin osa tuon porukan äänestäjistä on pienituloisia reppanoita niin ensitöikseen Purra otti sakset käyttöön ja vielä mediassa ilkkui äänestäjilleen esitellessään saksiaan ja leikatessaan tuet.
Vierailija kirjoitti:
Tääläkin persu,, Minä en tykkää Sannasta ko Sanna nauroi ylä asteella minulle ko minun pitää käyttää vaipoja ko minulla on perä suolen laskeuma ollut syntymäsä saakka!!! 😡
Vai että vaippoja 😂
Vierailija kirjoitti:
SANNA KÄVI YÖLLÄ LAITTAMASSA PISSIÄ JA KAKAA MINUN ALUS HOUSUIHIN
T. VIHAINEN PERSU 😡😡😡
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
T. VIHAINEN PERSU 😡😡😡
oho
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääläkin persu,, Minä en tykkää Sannasta ko Sanna nauroi ylä asteella minulle ko minun pitää käyttää vaipoja ko minulla on perä suolen laskeuma ollut syntymäsä saakka!!! 😡
Hei Mäki käytän vaippoi ja oon kans persu :D haluisitsä nähä, me voitais olla kamui eiks je? :D
Joo Mun pitää kysyä Äitskältä eka 😊👍🏻
Okke moni vuotias sä oot? Mä oon 35 ja Äiti sanoo et mä oon jo iso poika :)
Mä oon 42 wee 😊 mä oon äänestäny persuja jo yli 10wee 😊 mun äiskä teetti mulle Mestari lakanat kerran ja mä nukun niil aina 😊
Sairasta touhua
Vierailija kirjoitti:
Sanna on syypää työttömyyteeni ja neitsyyteeni
T.persu
oho
Vierailija kirjoitti:
T. VIHAINEN PERSU 😡😡😡
Huutista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Mäki käytän vaippoi ja oon kans persu :D haluisitsä nähä, me voitais olla kamui eiks je? :D
Mä oon 42 wee 😊 mä oon äänestäny persuja jo yli 10wee 😊 mun äiskä teetti mulle Mestari lakanat kerran ja mä nukun niil aina 😊
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha mitävittua persut??? 🤣🤣
Eikä tämäkään paha oo
Vierailija kirjoitti:
T. VIHAINEN PERSU 😡😡😡
Mikä teitä persuja vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa outo
Vierailija kirjoitti:
Onko teini-ikä jäänyt väliin, kun sitä pitää elää nelikymppisenä?
Niinhän se vaikuttaa jäänen hyvin suurelta osalta suomalaisinaisia. Jopa ilman vaativia töitä hyvin nuorena...
Koska en ole ikinä harrastanut ihmisten, jminkäänlaisten julkkisten, palvontaa,en ole palvonut myöskään Marinia. Eikä edes kiinnosta, milainen hän on tai mitä tekee omassa elämässään.
Mutta arvostasn suuresti hänen toimiaan pääministerinä, puhumattakaan siitä poikkeuksillsen myönteisestä kuvasta Suomesta,minkä eteen hän yhä edelleen maailmalla toimii.
Suomen maakuvan kannalta Marin on tehnyt aivan poikkeuksellisen hyvää työtä.
Valitettavaa, että istuva hallitus ja ennenkaikea ps-puolue sai maakuvamme romahdutettua jo heti alkuunsa. Tulee kalliiksi Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teini-ikä jäänyt väliin, kun sitä pitää elää nelikymppisenä?
Niinhän se vaikuttaa jäänen hyvin suurelta osalta suomalaisinaisia. Jopa ilman vaativia töitä hyvin nuorena...
Koska en ole ikinä harrastanut ihmisten, jminkäänlaisten julkkisten, palvontaa,en ole palvonut myöskään Marinia. Eikä edes kiinnosta, milainen hän on tai mitä tekee omassa elämässään.
Mutta arvostasn suuresti hänen toimiaan pääministerinä, puhumattakaan siitä poikkeuksillsen myönteisestä kuvasta Suomesta,minkä eteen hän yhä edelleen maailmalla toimii.
Suomen maakuvan kannalta Marin on tehnyt aivan poikkeuksellisen hyvää työtä.
Valitettavaa, että istuva hallitus ja ennenkaikea ps-puolue sai maakuvamme romahdutettua jo heti alkuunsa. Tulee kalliiksi Suomelle.
En
Et sitten taida klukea kuin vauva-palstaa ja Suomen Uutisia, molemmat ovat kovin kaunana okieasta uutisoinnista.
Ulkomaisessa lehdistössä Suomi oli jatkuvasti esillä positiivisessa mielessä Marinin aikana,nyt siellä kirjoitellaan PS:n, suomaliasen far right -puolueen (äärioikeisto) rasismista.
Vientiyrityksillemme Suomen maakuvalla on suuri merkitys - ja viennillä puolestaan Suomen taloudelle.
Vierailija kirjoitti:
Marinin alamäki on surullista katseltavaa.
Ihan oma itsensä on. Vastenmielinen muija.
Tekeekö Sanna enää työtä sille englantilaisfirmalle kun mitään ei uutisoida.
Tai olihan englantilaislehdissä jotain bilekuvia.
Uskottavuus mennyt täysin.
Vahvasti päihtynyt persujen kansanedustaja ammuskeli varoituslaukauksia keskellä helsinkiä. Kyllä sannuli on ihan harmiton pikkutyttö tuohon meidän vornaseen verrattuna.
t: puoluetoverit
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö Sanna enää työtä sille englantilaisfirmalle kun mitään ei uutisoida.
Tai olihan englantilaislehdissä jotain bilekuvia.
Uskottavuus mennyt täysin.
En vihaa Marinia, häntä käy lähinnä sääliksi, miten hän on onnistunut sotkemaan asiansa noin pahasti.
Hoippuu humalassa haistattelemassa taksikuskeille. Toivottavasti hän ymmärtäisi hakea apua.
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti päihtynyt persujen kansanedustaja ammuskeli varoituslaukauksia keskellä helsinkiä. Kyllä sannuli on ihan harmiton pikkutyttö tuohon meidän vornaseen verrattuna.
t: puoluetoverit
Timo Vornanen Sanna Marinista
https://x.com/PistolSolja/status/1784527891838931069
Hyvä kansanedustaja Vornanen!
Mielestäni kansanedustajan käytökseen kuuluu ryhdikäs ja arvokas esiintyminen myös vapaa-ajalla.
Olen huomannut, että tässä asiassa mielipiteitä on monia. Itse kannatan aseman mukaista ryhdikästä ja arvokasta esiintymistä.
Valitettavasti tässäkään asiassa viisaus ei tule tittelin mukana.
Tämä kansanedustajamme käytös on täysin verrattavissa siihen, että armeijamme kenraalikunta hilluisi ravintolan edessä ase kädessä räkä poskella. Sitä ei ole nähty, eikä tulla näkemään, koska niissä miehissä on vielä tänäkin päivänä sitä ryhtiä, mitä yhteiskuntamme niin kipeästi tarvitsee.
Hyvä Timo, kun ohjeistat muita, muista katsoa myös peiliin.
Daily Mailin "ulkomaalaiset" = persuja. Yhtä noloja kuin Kremlin Sponsored Botin ohessa X-tileineen nimellään itsensä nolanneet siinä jutussa, jonka Anter Yasa suomalaista toimittajaa teeskennellen Daily Mailille laittoi. Persumuija Paula Hiltunen on nolannut itsensä muulloinkin.
Kuva Suomen rajalla pakolaisia syöttävistä naisista leviää Näin tekaistuja kuvia jakanut suomalaispoliitikko puolustautuu
Monet kommentoijista vaikuttavatkin nielaisseen syötin koukkuineen päivineen. Toiset ovat reaktioidensa perusteella pitäneet Granlundin jakamia kuvia aitoina.
Hitto, mitä id::iootteja, Turun perussuomalaisten Paula Hiltunen kommentoi Granlundin julkaisua.
Kuvitteleeko nämä, että noilla äijillä ei pysy lusikka omassa kädessä? Hiltunen kysyy.
Myös Hiltuselle huomautettiin, että kyseiset kuvat ovat tekoälyn luomia.
Tajusin, kun luin kommentteja. En niin tarkkaan aluksi katsonut, Hiltunen vastasi.
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a830…
Luoja miten typeriä persuja.
jep