Paljastus: vahvasti päihtynyt Sanna Marin raivosi, koska ei saanut "priva-autoa"
https://www.supla.fi/episode/e11b5909-3f52-40b0-aa86-332da785b22c
Sanna oli kovaan ääneen vaatinut "priva-autoa" itselleen, tätä luksuskyytiä Sanna ei ollut saanut ja Sanna oli kiukutellut ovimiehille ja kavereilleen missä se vit un auto on.
Luksuskyyti kun jäi saamatta lähti Sanna etsimään taksia, taksi kaartoikin pihalle ja Sanna marssi taksin luo, mutta taksi oli ennakkotilattu ja kuski kieltäytyi ottamasta Sannaa kyytiin. Se sai Sannan raivostumaan ja Sanna huusi kuskille HAISTA VIT TU. Paikalla olleet olivat pöyristyneet Sanna Marinin diivamaista raivoomista ja se ei aiheuttanut kovin ylistäviä ajatuksia Sannan käytöksestä paikalla olleiden kesken. Sannan käytös kerrotaan olleen todella törkeää sekä diivamaista koko illan ajan ja humalan syventyessä oli tilanteet alkaneet eskaloitumaan.
Kommentit (2026)
Vierailija kirjoitti:
Moderaattori ei hoida tehtäviään, pitääkö hänestäkin ilmoitus tehdä??
On jo tehty. Tämä saasta on kaikkien sääntöjen vastainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ketju poistu, tästä on tehty monta ilmoitusta.
Sanna-hullun ja pervopersujen epätoivoinen ulkona on säälittävää touhua - joka päivä täällä uikutetaan ja valehdellaan paskaa aamusta iltaan.
Marin oli menestyksekäs pm ja nyt menestyy työssään, ja sitä ei katkerat läskit av-mammat ja pervopersut kestä. Ilmeisesti pervopersujen peppukipu johtuu siitä, kun puolueen kannatus laskee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin menetti 3 mrd EU:n elvytyspakettiin ja 6 mrd Uniperiin, koska tekstaili lomaltaan ja Saksan liittokansleri keskeytti lomansa.
Marinin henkilökohtaisilla virheillä menetettiin 9 mrd.
Nykyhallitus säästää 9 mrd.
Ilman Marinin mokia suurta osaa säästöistä ei tarvittaisi.
Valheesta ei tule totta, vaikka trollaat tätä paskaa joka ketjussa ja täälläkin jo moneen kertaan. Pervopersu, tapa ittes!
Joka ketjussa? Käyt siis läpi kaikki ketjut ja niissä sanotaan samaa? Taidat olla Marinin avustaja.
Pervopersut riehuu tällä palstalla joka päivä. Ne ketjut, joita olen lukenut, sisältävät tämän saman trollin saman kommentin, ylee
EI OLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ketju poistu, tästä on tehty monta ilmoitusta.
Pervopersujen mode pitää viedä tästä oikeuteen. Joku raja tällekin saastalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin menetti 3 mrd EU:n elvytyspakettiin ja 6 mrd Uniperiin, koska tekstaili lomaltaan ja Saksan liittokansleri keskeytti lomansa.
Marinin henkilökohtaisilla virheillä menetettiin 9 mrd.
Nykyhallitus säästää 9 mrd.
Ilman Marinin mokia suurta osaa säästöistä ei tarvittaisi.
Valheesta ei tule totta, vaikka trollaat tätä paskaa joka ketjussa ja täälläkin jo moneen kertaan. Pervopersu, tapa ittes!
Joka ketjussa? Käyt siis läpi kaikki ketjut ja niissä sanotaan samaa? Taidat olla Marinin avustaja.
Pervopersut riehuu tällä palstalla joka päivä. Ne ketjut, joita olen lukenut, sisä
KUKAAN EI PÄÄTÄ NOISTA ASIOISTA YKSIN, OLET AIVOTON IDIOOTTI.
Eikös tuo Marin ole menneen talven lumia, eli ketä kiinnostaa hänen tekemisensä. Taitaapi ilta-lehdessä olla puutetta uusista aiheista.
Suomi on ajettu lamaan ja perikatoon vuodessa, mutta täällä pervopersut ulisee jostain vuosien vanhoista jutuista, jotka on moneen kertaan todistettu valheeksi.
Siinä sitä nähdään millaista on persujen hallitusvastuu - paskaa, vihapuhetta ja valheita. Mutku mutku Marin ei enää toimi.
Laittakaa se psykopaatti Purra taas huutelemaan toreille - ehkä teidät sitten lopullisesti ajetaan ulos hallituksesta ja maasta.
Hu*ra-ahon hu*ranpenikoita on paljastunut taas lisää. Seiska uutisoi että Purralla on pulla uunissa.
Sanna on syypää työttömyyteeni ja neitsyyteeni
T.persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun jotkut nostattavat tätä aloitusta etusivulle vieläkin.
Ylläpito ei poista. Toiminee varaventtiilinä persuille.
joku vähän pipi näyttää tarvivan, samalla lailla kuin oli se 'kuka presidentiksi 2024'-ketju, sekin oli jonkun ikioma terapia ketju eikä sitä poistettu ettei sen kirjoittaja muuta pahaa olisi alkanut tekemään kirjoittamisen/spämmäämisen sijaan
Näitä ajoittain aina annetaan olla juurikin siitä syystä
Helena koivuketjut ilmeisesti myös sitten samasta syystä. Ja käärijä ja jokeri. Hullujen terapiaketjuja:)
Vierailija kirjoitti:
T.persu
sama täällä!! ja itsekin olen persu tietenkin!!
Vierailija kirjoitti:
SANNA KÄVI YÖLLÄ LAITTAMASSA PISSIÄ JA KAKAA MINUN ALUS HOUSUIHIN
T. VIHAINEN PERSU 😡😡😡
Huutista persuille!!!! 🤣🤣🤣
Tääläkin persu,, Minä en tykkää Sannasta ko Sanna nauroi ylä asteella minulle ko minun pitää käyttää vaipoja ko minulla on perä suolen laskeuma ollut syntymäsä saakka!!! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääläkin persu,, Minä en tykkää Sannasta ko Sanna nauroi ylä asteella minulle ko minun pitää käyttää vaipoja ko minulla on perä suolen laskeuma ollut syntymäsä saakka!!! 😡
Hei Mäki käytän vaippoi ja oon kans persu :D haluisitsä nähä, me voitais olla kamui eiks je? :D
Joo Mun pitää kysyä Äitskältä eka 😊👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Mäki käytän vaippoi ja oon kans persu :D haluisitsä nähä, me voitais olla kamui eiks je? :D
Joo Mun pitää kysyä Äitskältä eka 😊👍🏻
Okke moni vuotias sä oot? Mä oon 35 ja Äiti sanoo et mä oon jo iso poika :)
Mä oon 42 wee 😊 mä oon äänestäny persuja jo yli 10wee 😊 mun äiskä teetti mulle Mestari lakanat kerran ja mä nukun niil aina 😊
Vierailija kirjoitti:
Matias on komea mies
T.Pikkublondi
Ai Matias Mäkynen, joka tuo mieleeni draculan.... 😈🙈😈.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha mitävittua persut??? 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
T.persu
Hienoa jos näin on. Itsekin persu 👍🏻 🙂 👍🏻
Pervopersut riehuu tällä palstalla joka päivä. Ne ketjut, joita olen lukenut, sisältävät tämän saman trollin saman kommentin, yleensä moneen kertaan. Persujen puoluetoimisto voisi keksiä edes uutta materiaalia.