Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastus: vahvasti päihtynyt Sanna Marin raivosi, koska ei saanut "priva-autoa"

Vierailija
04.03.2024 |

https://www.supla.fi/episode/e11b5909-3f52-40b0-aa86-332da785b22c

Sanna oli kovaan ääneen vaatinut "priva-autoa" itselleen, tätä luksuskyytiä Sanna ei ollut saanut ja Sanna oli kiukutellut ovimiehille ja kavereilleen missä se vit un auto on.

Luksuskyyti kun jäi saamatta lähti Sanna etsimään taksia, taksi kaartoikin pihalle ja Sanna marssi taksin luo, mutta taksi oli ennakkotilattu ja kuski kieltäytyi ottamasta Sannaa kyytiin. Se sai Sannan raivostumaan ja Sanna huusi kuskille HAISTA VIT TU. Paikalla olleet olivat pöyristyneet Sanna Marinin diivamaista raivoomista ja se ei aiheuttanut kovin ylistäviä ajatuksia Sannan käytöksestä paikalla olleiden kesken. Sannan käytös kerrotaan olleen todella törkeää sekä diivamaista koko illan ajan ja humalan syventyessä oli tilanteet alkaneet eskaloitumaan.

Kommentit (2026)

Vierailija
1941/2026 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin menetti 3 mrd EU:n elvytyspakettiin ja 6 mrd Uniperiin, koska tekstaili lomaltaan ja Saksan liittokansleri keskeytti lomansa. 

Marinin henkilökohtaisilla virheillä menetettiin 9 mrd.

Nykyhallitus säästää 9 mrd.

Ilman Marinin mokia suurta osaa säästöistä ei tarvittaisi.

Valheesta ei tule totta, vaikka trollaat tätä paskaa joka ketjussa ja täälläkin jo moneen kertaan. Pervopersu, tapa ittes!

Joka ketjussa? Käyt siis läpi kaikki ketjut ja niissä sanotaan samaa? Taidat olla Marinin avustaja.

Pervopersut riehuu tällä palstalla joka päivä. Ne ketjut, joita olen lukenut, sisältävät tämän saman trollin saman kommentin, yleensä moneen kertaan. Persujen puoluetoimisto voisi keksiä edes uutta materiaalia.

Vierailija
1942/2026 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moderaattori ei hoida tehtäviään, pitääkö hänestäkin ilmoitus tehdä??

On jo tehty. Tämä saasta on kaikkien sääntöjen vastainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2026 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ketju poistu, tästä on tehty monta ilmoitusta. 

Vierailija
1944/2026 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna-hullun ja pervopersujen epätoivoinen ulkona on säälittävää touhua - joka päivä täällä uikutetaan ja valehdellaan paskaa aamusta iltaan.

Marin oli menestyksekäs pm ja nyt menestyy työssään, ja sitä ei katkerat läskit av-mammat ja pervopersut kestä. Ilmeisesti pervopersujen peppukipu johtuu siitä, kun puolueen kannatus laskee koko ajan.

Vierailija
1945/2026 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin menetti 3 mrd EU:n elvytyspakettiin ja 6 mrd Uniperiin, koska tekstaili lomaltaan ja Saksan liittokansleri keskeytti lomansa. 

Valheesta ei tule totta, vaikka trollaat tätä paskaa joka ketjussa ja täälläkin jo moneen kertaan. Pervopersu, tapa ittes!

Joka ketjussa? Käyt siis läpi kaikki ketjut ja niissä sanotaan samaa? Taidat olla Marinin avustaja.

Pervopersut riehuu tällä palstalla joka päivä. Ne ketjut, joita olen lukenut, sisältävät tämän saman trollin saman kommentin, ylee

EI OLE.

Vierailija
1946/2026 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ketju poistu, tästä on tehty monta ilmoitusta. 

Pervopersujen mode pitää viedä tästä oikeuteen. Joku raja tällekin saastalle.

Vierailija
1947/2026 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervopersut riehuu tällä palstalla joka päivä. Ne ketjut, joita olen lukenut, sisä

KUKAAN EI PÄÄTÄ NOISTA ASIOISTA YKSIN, OLET AIVOTON IDIOOTTI.

Vierailija
1948/2026 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo Marin ole menneen talven lumia, eli ketä kiinnostaa hänen tekemisensä. Taitaapi ilta-lehdessä olla puutetta uusista aiheista.

Vierailija
1949/2026 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ajettu lamaan ja perikatoon vuodessa, mutta täällä pervopersut ulisee jostain vuosien vanhoista jutuista, jotka on moneen kertaan todistettu valheeksi.

Siinä sitä nähdään millaista on persujen hallitusvastuu - paskaa, vihapuhetta ja valheita. Mutku mutku Marin ei enää toimi. 

Laittakaa se psykopaatti Purra taas huutelemaan toreille - ehkä teidät sitten lopullisesti ajetaan ulos hallituksesta ja maasta.

Vierailija
1950/2026 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu*ra-ahon hu*ranpenikoita on paljastunut taas lisää. Seiska uutisoi että Purralla on pulla uunissa.

Vierailija
1951/2026 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on syypää työttömyyteeni ja neitsyyteeni

T.persu

Vierailija
1952/2026 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun jotkut nostattavat tätä aloitusta etusivulle vieläkin.

Ylläpito ei poista. Toiminee varaventtiilinä persuille.

joku vähän pipi näyttää tarvivan, samalla lailla kuin oli se 'kuka presidentiksi 2024'-ketju, sekin oli jonkun ikioma terapia ketju eikä sitä poistettu ettei sen kirjoittaja muuta pahaa olisi alkanut tekemään kirjoittamisen/spämmäämisen sijaan

Näitä ajoittain aina annetaan olla juurikin siitä syystä

Helena koivuketjut ilmeisesti myös sitten samasta syystä. Ja käärijä ja jokeri. Hullujen terapiaketjuja:)

Vierailija
1953/2026 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.persu

sama täällä!! ja itsekin olen persu tietenkin!!

Vierailija
1954/2026 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SANNA KÄVI YÖLLÄ LAITTAMASSA PISSIÄ JA KAKAA MINUN ALUS HOUSUIHIN

T. VIHAINEN PERSU 😡😡😡

Huutista persuille!!!! 🤣🤣🤣

Vierailija
1955/2026 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääläkin persu,, Minä en tykkää Sannasta ko Sanna nauroi ylä asteella minulle ko minun pitää käyttää vaipoja ko minulla on perä suolen laskeuma ollut syntymäsä saakka!!! 😡

Vierailija
1956/2026 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääläkin persu,, Minä en tykkää Sannasta ko Sanna nauroi ylä asteella minulle ko minun pitää käyttää vaipoja ko minulla on perä suolen laskeuma ollut syntymäsä saakka!!! 😡

Hei Mäki käytän vaippoi ja oon kans persu :D haluisitsä nähä, me voitais olla kamui eiks je? :D

Joo Mun pitää kysyä Äitskältä eka 😊👍🏻

Vierailija
1957/2026 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Mäki käytän vaippoi ja oon kans persu :D haluisitsä nähä, me voitais olla kamui eiks je? :D

Joo Mun pitää kysyä Äitskältä eka 😊👍🏻

Okke moni vuotias sä oot? Mä oon 35 ja Äiti sanoo et mä oon jo iso poika :)

Mä oon 42 wee 😊 mä oon äänestäny persuja jo yli 10wee 😊 mun äiskä teetti mulle Mestari lakanat kerran ja mä nukun niil aina 😊

Vierailija
1958/2026 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matias on komea mies

T.Pikkublondi

Ai Matias Mäkynen, joka tuo mieleeni draculan.... 😈🙈😈. 

Vierailija
1959/2026 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha mitävittua persut??? 🤣🤣

Vierailija
1960/2026 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.persu

Hienoa jos näin on. Itsekin persu 👍🏻 🙂 👍🏻 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan