ELOKUISTEN KESÄKINKERIT & HELLEHULINAT
Kommentit (56)
Kun en muista, missä olet töissä,niin kysyn, että kuuluuko se johonkin isompaan ketjuun tms? Mietin vaan, että onnistuuko alennuksien kinuminen sinun kautta tapaamiskaupungin jostain hotellista?
Kuinka moni olisi mahdollisesti yöpymässä ko. kaupungissa, jos reissuun yhdistää huvipuistoa tms. nähtävyyttä? Mehän saatais varmasti ryhmävarauksesta alennus.
Ja nyt taas " pomot" kutsuu
Työssä olen ollu tiiviissä yhteistyössä vaippa- ja vauvatarvikefirmojen kanssa sekä myös muiden teknokemiavalmistajien/maahantuojien kanssa. Olisi siis valmiina yhteyshenkilöitä joita lähestyä. Osassa firmoja on vaan tyypit vaihtunu kun olen ollu jo yli 2v poissa työkuvioista....
Logistiikka noiden sponsorikamojen kanssa onkin haastavampaa (jos niitä saadaan). Jos niitä tulee eri firmoista niin jonkun tarvii varmasti koota paketit yhteen ja kuljettaa tapaamispaikalle? Silloin olisi tietysti kätevintä että tapaamispaikkakunnalla asuva hoitaisi sponssikamat paikanpäälle?
Kukaan ei sit innostunu Savonlinnasta :´´( voihan
Peeveli
on nallukka006 tuolla hotmailissa... =)
Älyttömästi kiitos peevelille noista tiedoista - missään nimessä en halua yksinoikeudella noita sponssihommia omia, eli jos ehdit / haluat kimppaan niin kiva. Mutta jos haluat laittaa nuo yhteyshenkilöt mulle meilillä tai seuraavassa tapaamisessa (en nyt lahopää taas muista olitko sanonut pääseväsi paikalle..?) niin tosi hieno juttu sekin.
Mulla on kohtuu iso auto käytössä ja tietty riippuen tuosta tavaran määrästä luulisin saavani sen kyllä perille.
Pumpuli - ei o ketjussa mutta kattellaan josko tuolta rintamalta sitten löytyisi jotakin jeesiä.. näin vanhalla muijalla alkaa olla noita tuttuja vähän joka puolella *hih*
Nallu
Ja minen ole etes vielä laittanu nuita kaupunkia pinoon :)
Peevelille tässä ;D
1. Savonlinna
2. Turku
3. Kouvola
Tampere 16
Jyväskylä 8
Kouvola 8
Hämeenlinna 7
Helsinki 6
Oulu 5
Turku 5
Vaasa 2
Savonlinna 2
Seinäjoki 1
Lahti 1
(toivottavasti ei ole menny sekasi, LILLIN yhtä ääntä en vielä laskenu :D)
Mä (=me, joko minä ja lapset tai minä + mies ja lapset) varmaan olisin kiinnostunut yöpymisestä. Ainakin jos tapaamispaikka olisi esimerkiksi Tampere. Yksissä häissä oli niin, että kaikille yöpyjille oli sovittu 15 e alennus hotellihuoneesta yhdessä sen kaupungin s-ketjun hotelleista. Eli varmaan on mahdollista kysellä sitä sitten, kun saadaan jotain lukumäärää tarkemmin tietoon.
Hienoa Nallukka, että jaksat ja viitsit ryhtyä hommaan!
Kaunistautumisjutskat kuulostaisi tosi kivalta...
Jamssa
Annan ääneni:
1. Turku
2. Tampere
3. Helsinki
Varautukaahan Tamperelaiset, pistelasku näyttää siltä että pääsette järkkäämään kesäkekkereitä...
1. Hämeenlinna
2. Tampere
3. Kouvola
t. Hanhikki
kolmen kärjeksi
1.Hämeenlinna
2.Tampere
3.Turku
Kateellisena olen lukenut teidän tapaamisistanne, jotka on aina siellä pääkaupunkiseudulla.. Niin ois kiva, kun ne olis kerrankin meitä lähellä. No meilt on melki yhtä pitkä matka Hki:n kuin Tre:lle. Tre:lle 20 km lyhyempi itse asiassa..(:
Öitä!
1.Helsinki
2.Hämeeenlinna
3.Jyväskylä
Täältä äänet:
1. Jyväskylä
2. Helsinki
ja ässänä hihasta:
3. Kokkola
Picapica ja poju 5 kk tänään
Olipa homma löytää ajantasalle tässä kesätapaamisessa, huh! En ole entiny koko viikolla pinoja lukea ja sainkin selata monta sivua taaksepäin, että löysin SEN pinon, jossa eka kerran tästä puhuttiin ja sieltä sitten vinkin tähän omaan pinoon... No, eikun äänet pöytään:
1. Oulu
2. Jyväskylä
3. Vaasa
Yöpyminen ois liki pakollista kaikkialla muualla paitsi Oulussa, muuten tulee aikas nopea reissu eteen. Meinaan, jos lasten rytmejä yhtään kuuntelee. Ja saishan siinä samalla jonkinmoisen kesälomareissun tehtyä. Tampereen kupeessa on muuten Titi-nallen talo, joten ei sekään mahdoton ajatus ole tapaamispaikkana.
Tampere 19
Jyväskylä 11
Kouvola 9
Hämeenlinna 11
Helsinki 8
Oulu 6
Turku 7
Vaasa 3
Savonlinna 2
Seinäjoki 1
Lahti 1
Kokkola 1
Piti oikein ottaa kynä ja paperia, että varmasti menee oikein ja laitoin kaikki aivonystyräni peliin laskiessani 6+2, 5+3 ja muita matemaattista lahjakkuutta vaativia tehtäviä. Taisin selvitä urakasta.
Peeveli ja Nallukka, hienoa että hommat on jaossa ja yhteystiedoissakin ollaan jo pintaa syvemmällä!
Peevelille vielä, että minä vähän epäilen tuota Savonlinnan kapasitettia järjestää kaksi megaluokan tapahtumaan yhdelle kesälle, joutuvat vielä perumaan oopperajuhlat, jos jo kesäkuussa toimivat elokuisten vauvojen tapaamisen isäntäkaupunkina ;-)
Jotain Jamssan kertomaa esimerkkiä -15e/huone voitais lähteä tavoittelemaan, se olis jo kotiinpäin sekin.
Palataan taas!
täällä nimittäin on jo liput varattuna siihen toiseen Savonlinnan suureen kesän tapahtumaan ;-) Ekaa kertaa muutamaan vuoteen :)
Lisäisin vielä yhden äänen eli kyllä mä Jyväskylään asti kykenen jos sillä saadaan megaluokan tapaaminen aikaan. Eli täältä taas ääni
1. Jyväskylä
NALLUKALLE: HOitele sä vaan nyt niitä sponsoreita, sit jos tuntuu et tarvitaan lisää niin voin kaivella noita " vanhoja tuttuja" .
Seuraavasti:
1. Tampere
2. Hämeenlinna
3. Turku
Kaikki paikkoja jonne näin stadilaisena päässöö nopsasti junaraiteita pitkin...
T. Vaaga ja poitsu2408
heer aare the points of the jury (joka melkein hajosi sisäisiin ristiriitoihinsa):
1.Hämeenlinna
2.Tampere
3.Helsinki
Mää nyt laitoin Hesan tohon vaiks voisin oikkest tulla Turkkuse iha yht hyvi. (Opemamma voiki sit korjata ton murrelauseen oikialle Turun murttel...)
Ihanaa, kohta on kesä ja kukkaset!
t.lumisateesta Tuuli ja Elisa 5kk parin päivän päästä! kääk!
1.Jyväskylä
2.Seinäjoki
3.Vaasa
Tintta
Me tultais Stellan kanssa mukaan.
Toivepaikat:
1. Helsinki/pääkaupunkiseutu
2. Turku
3. Hämeenlinna
t. Lillefi
Nyt vaan äänestämään tapaamiskaupunkia ja hoitamaan käytännön järjestelyjä tässä ketjussa. Kimppakyydit ovat varmasti pop.
Äänestäminen = alustava ilmoittautuminen, jotta nähdään, paljonko väkeä on tulossa.
Hoidetaan pliis yhdessä pisteiden laskua pitkin matkaa, jottei tule liian isoa urakkaa kenellekään.
Minun ääneni:
1. Tampere
2. Hämeenlinna
3. Kouvola
Sinä ootkin oikea nainen tota hommaa hoitamaan, upeetamahtavaahienoa kun otat tehtävän kontolles!
Minä varmaan ottaisin ekaksi yhteyttä asiakaspalveluun, joiden tiedot löytyy vaippapaketeista ja sosepurkeista, eli lähestyisin ainakin Liberoa, Pampersia ja Nestleä. Asiakaspalvelusta osaavat ohjata eteenpäin sitten. Kerro tailaisuuden luonne, eli 50 (tottahan toki meitä niin paljon tulee ainakin=) vauvaa perheineen tulee paikalle jne.
En tiiä, lähtiskö Fisher Price tai joku muu lelufirma mukaan, mutta sehän ei selviä kuin kysymällä. Muita ehdotuksia?
Toi hemmottelujuttukin olis aivan ihana...mitenhän se onnistuis järkätä paikalle? Ainakin täytyy eka päättää, missä nähdään, jotta voi alkaa sitä suunnitella.