Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkavereiden kanssa lounaalla käynti

Vierailija
04.03.2024 |

Olen ollut työpaikassani noin vuoden ja miettinyt tuota lounaalla käyntiä mitä harrastan noin kerran vkossa. Johtoporrasta ei viitsi kutsua seuraksi kun sitä voitaisiin katsoa pahalla. Myöskään vastakkaista sukupuolta ei kehtaa kutsua kun kaikki olemme varattuja, niin ei aleta liian tuttavalliseksi kuitenkaan. Jäljelle ei jää montaa henkilöä ja 3-4 hlön kanssa olen nyt yksittäin käynyt lounaalla.

Vaan miten olette toimineet näissä kun on selvinnyt, että ollaan aika eri tyylisiä ihmisiä kuitenkin. Jaksaako sitä pidemmän päälle sellaista vai käykö jommalle kummalle liian raskaaksi?

Tuli vaan mieleen yksi opiskeluaikainen tuttava jonka kanssa pidettiin jonkin aikaa yhtä, mutta mitään yhteistä ei kertakaikkisesti ollut, niin tunnelma muuttui masentavaksi.

Voitteko jakaa kokemuksianne aiheesta.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka päivä syömässä työkavereiden kanssa ml. esihenkilöt. Kaikista useimmin menen kaksin varatun miehen kanssa ja juttua riittää. Itse olen kaiken lisäksi sinkku. Vaviskoon nyt koko maailma.

Näistähän ei ole koskaan - siis tuhansiin vuosiin syntynyt mitään ihastumisia. Omassa duunissa on pari naista kenelle ei vahingossakaan synny säpinää, koska pidättäytyvät suunnilleen katsekontakteista ja kahviautomaatilla käymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla