Hesessä nähtyä ;)
Joo ainoa paikan läski hampurilaista mussuttamassa olin minä, tästä ei nyt ole kyse.
Olin lasteni kanssa syömässä ja kesken syömisen tuli noin 50-v rouva kehumaan lapseni, kehui kuinka on niin fiksu ja kiltti :)
Kyllähän se mieltä lämmitti, mutta en tiedä miten hän tämän kehumisen antsaitsi. Käytös oli aivan normaalia.
Ehkäpä rouva sitten oli tottunut että lapset riehuvat tai jotain, mutta en minäkään ole kyllä pahemmin huomioinut että muittenkaan lapset riehuisivat. Kyllä se hese-reissu taitaa olla kaikille lapsille niin kivaa että syövät nätisti :)
Kommentit (6)
tarina joka on näin positiivinen ilman jeesusteluja!
kun odottaa niin innoissaan omaa ensimmäistä lapsenlastaan. Olisiko jostain tällaisesta kysymys?
Ei kyllä puhunut lapsille vaan totesi asian minulle ohimennessään, itse häkellyin niin että ehdin vaan sanoa että onhan se kiltti, kun rouva oli jo mennyt.
Tässä kun pohdin asiaa niin tuli mieleen että lapsi kyllä auttoi pikkusiskoltaan vaatteet pois ja haki syöttötuolin sillä välin kun minä hain ruuat
Voihan olla että rouva ajatteli tuota avuliaisuuttakin.
Lapset ovat siis 4v ja 1,5v, vanhempi lapsi sai kehuja.
ap
Harva sitä liikaa saa. Kiva ihminen.
suomalainen syntyjään. euroopassa ja venäjällä on yleistä kehua lasten käytöstä vanhemmille. me ollaan vastaavaa kuultu enkuilta , eteläeurooppalaisilta ja suomessa venäläisiltä. kyllähän se hyvältä tuntuu.
lapset osaavat keskittyä olennaiseen eli syömiseen.
varmasti tuntui kivalta :))