Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain itsepalvelukassan kielivalikon sekaisin ja minua epäiltiin myymälävarkaudesta!

Vierailija
04.03.2024 |

En kyllä enää koskaan kehtaa mennä lähikauppaan. Ainoalla kassalla oli pitkä jono ja menin itsepalvelukassalle, jossa painoin väärää kielivalintaa niin että kassa meni jumiin. Olin siirtymässä sinne ainoalle kassalle kun työntekijä tuli aggressiivisesti kyselemään, että en kai aikonut poistua maksamatta. No en aikonut mutta kassa oli jumissa joten olin siirtymässä kassajonoon!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laite jumittaa siirryn tyynesti viereiselle tai ihmiskassalle. En jaksa selitellä mitään, koska näitä tulee usein. Panttikuitti voi sekoittaa koko koneen. Ongelma ei ole useimmiten asiakkaassa vaan laitteissa ja järjestelmässä. Minua eivät kiinnosta kassojen kitinät.

Kun kyselevät ja huomauttelevat, hymyilen. Tässä kohtaa käyttäydyn ikävästi, myönnän.

Ärsyttää, ettei järjestelmiä saada toimiviksi. K-Kaupossa tulee lisäksi jatkuvasti pistokokeita. Joko on liian nopea tai hidas. Käynkin mieluummin Alepoissa ja S-ruhmän kaupoissa, Lidleissä.

Vierailija
22/23 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassat ovat inhottavia. Sen lisäksi, että asiakas joutuu itse tekemään työn niin sitä on jatkuvasti myös epäilyksen alaisena, siltä se ainakin tuntuu. Varsinkin nyt kun media on uutisoinut niin paljon noista varkauksista.

Saako siitä heti rikosrekisterin jos tekee virheen tuollaisella kassalla? Kannattaa pysyä niistä kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan mulla pärähti tietyssä Cittarissa melkein joka kerta myyjähälytys ja kassahenkilö kävi tarkistamassa että kaikki ostokset on kuitilla. En tiedä oliko vain sattumaa vai painoiko joku valvontahuoneessa nappia. Sama mulle kun en varasta, siinähän syynäävät,  mutta vähensin käyntejä kyseisessä Cittarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän