Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko nainen jolla on kaikki ns. feikkiä ihana ja seksikäskin?

Vierailija
04.03.2024 |

Onko joku sellainen 20-30v nainen jolla on huulet, ripset, kynnet, rinnat, hiukset muovia oikeasti viehättävä? Sellainen joka näyttää pumpattavalta barbaralta? Rehellisesti?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En tiedä ketään miestä, joka tykkäisi kumihuulista.

Vierailija
2/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä sulle on??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että näillä feikkinaisilla on eniten vikaa siellä pään sisällä.

Vierailija
4/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Iso sykkivä niiden huulien väliin aah!

Vierailija
5/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tutkimustenkin mukaan hyvin luonnollinen kauneusihanne edelleen.

Vierailija
6/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Iso sykkivä niiden huulien väliin aah!

Voisit rakastua sellaiseen?

Vierailija
7/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Sellainen nainen pyrkii täydellisyyteen, se on todella kunnioitettavaa. Sellaiset naiset näyttävät hyviltä jopa yli 100-vuotiaina, koska korjaavat jatkuvasti iän tuomia virheitä.

Vierailija
8/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin epämiellyttävästi tulee sellainen olo, että mielipidettäni kysytään aseeksi tuolla tavoin laittautuvien naisten haukkumista varten. 

Vierailija
9/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Huvitusta herättää. Toisaalta mitäpä heitä arvostelemaan, kun aina löytyy pienillä aivoilla ja paksulla lompakolla varustettuja miehiä jotka sellaisesta tykkäävät.

Vierailija
10/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran halasin silikoninaista. Olihan se vähän kuin olisi pomppulinnassa käynyt, eli ihan kiva.

Vierailija
11/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on henkilö joka haluaa tuoda oman tyhmyytensä näkyvästi esille

Vierailija
12/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Huvitusta herättää. Toisaalta mitäpä heitä arvostelemaan, kun aina löytyy pienillä aivoilla ja paksulla lompakolla varustettuja miehiä jotka sellaisesta tykkäävät.

Eikä olekaan tarkoitus arvostella jokainen saa tykätä mistä tykkää ja laittaa muovinpaloja roikkumaan vaikka ihostaan. Huomioni vain herätti yksi video, jossa oli tällainen nainen (varmasti kauniimpi ilman kaikkea sitä härpäkettä) mutta huomasin kuinka paljon kommentteja ja kehuja video oli saanut miehiltä, vaikka video ei ollut mitenkään provosoiva tai seksuaalissävytteinen. Vastaavanlainen video ihan normaalin näköiseltä naiselta ei saa ollenkaan niin paljon huomiota.

Vierailija
13/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä alkaa nuo kumihuulet näyttämään kaikki samalta kun muovi on muovia ja harvemmin siitä saa kovin persoonallisen näköistä tai ainakaan luonnollisen. Joku ihme robottiaikakausi meneillään, botoxiakin tungetaan niin ettei enää tiedä onko henkilö iloinen vai surullinen. :) 

Vierailija
14/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin miespuoliselta ystävältäni. Vastaus oli "Hyisss..."

Vierailija
15/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovia tai kumia ei ole missään noissa härpäkkeissä. Ettekö erota materiaaleja toisistaan. Ei kivi ole muovia.

Vierailija
16/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovia tai kumia ei ole missään noissa härpäkkeissä. Ettekö erota materiaaleja toisistaan. Ei kivi ole muovia.

Mitä :)

Vierailija
17/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo 51 vuotias ikäloppu ja nainenkin, eli väärä vastaaja. 

Olen sitä mieltä, että kukin tyylillään ja jos lompakko kestää niin eipä se minulle kuulu, mutta ..... pahinta minusta on ne kumihuulet, en ymmärrä niitä laisinkaan ja yliluonnottomat valtavat ripsetkin on liikaa. Usein alkuun naisella on maltilliset ripsienpidennykset, mutta sokeutuuko niille itse kun moni sitten hankkii koko ajan pidempiä ja tuuheampia.

Ei minulla riittäisi rahat kokoajan huoltaa ripsiä ja kynsiä yms.

Miesystäväni kanssa juuri aiheesta keskusteltiin ja kyllähän kuulemma usein päät kääntyvät katsomaan tarkemmin, mutta ihailusta ei välttämättä ole kyse ......

Vierailija
18/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken voi tehdä överiksi, tai kaiken voi tehdä tyylillä.

Vierailija
19/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä eivät ole.

Muutaman poikkeuksen olen toki nähnyt, jotka olivat ilmiselvästi feikkejä, mutta silti erittäin seksikkäitä. 

Vierailija
20/24 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ihania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi