Kelpaisiko teille polyamorisesta suhteesta eronnut kumppani?
Kommentit (18)
Ei, koska arvomaailmamme ovat liian erilaisia.
Vähän ohiksena: miksi ihmeessä kukaan asettaisi itselleen tavoitteeksi tai minkäänlaiseksi mittapuuksi sen, että kelpaa tämän palstan vakiokäyttäjille? Siis kato nyt meitä! :D
Joo, miksipä ei. Mulle olisi myös ok elää polyamorisessa suhteessa, jos siitä sovitaan (pettäminen ja polyamoria on eri asioita, mutta pelisäännöt pitää tietysti sopia yhdessä).
Suhde kun suhde, niin seksitaudeista pitää olla puhtaat testit ennen sänkyyn hyppäämistä. Ja polyamorisessa suhteessa mielestäni kumin käyttö on vaatimus ihan oman terveyden vuoksi.
Ei kelpaisi koska arvot ei kohtaisi.
Kelpaisi koska tutkimuksen mukaan nää on yhden poly suhteen jälkeen halukkaita ainoastaan mono suhteeseen.
Miksipä ei. Itse tuskin haluaisin mitään polysuhdetta.
Joko normaali parisuhde tai sitten täysin avoin tapailusuhde, jossa ei toisen menemisiä kontrolloida millään tasolla.
Outo kysymys, koska polyamoria on monen suhteen kokonaisuus. Tarkoittaako AP siis sitä, että kyseinen henkilö on pistänyt välit poikki niinikään polyamorisen Pirkon kanssa, mutta jatkaa silti Seijan ja Tuulan kanssa? Vai tarkoitetaanko tässä sitä, että henkilö on päättänyt olla jatkossa vain yhden kumppanin kanssa kerrallaan?
Vain siinä tapauksessa, että polysuhteesta eroaminen johtui siitä että poly ei ollut hänen juttunsa.
Aika hankalaa se on kun uskollisuutta ei ole
Ei. Jotain vikaa tuollaisessa ihmisessä.
Miten voidaan puhua eroamisesta, kun eiväthän nuo ole edes suhteita oikeasti: alkaa hoolla, loppu aalla, siinä mitä polyamorian harrastajasta kuuluu tietää.
Ei todellakaan kelpaisi, etsiköön kaltaisiaan.
Ei minua niin kiinnosta mitä ihminen on tehnyt edellisissä suhteissaan, vaan keskityn siihen mitä hän tekee (tai on tekemättä) minun kanssani. Itse haluan perinteisen parisuhteen, joten jos toinen on myös sellaista vailla, ja osoittaa olevansa kiinnostunut minusta seksuaalisesti ja emotionaalisesti, en usko että menneisyys on mikään ongelma
Ei. Edellytän puolisolta uskollisuutta ja kykyä ja halua sitoutua. Ei mitään häntäheikkejä, hyi.
Kukapa haluaisi koko kylän käytössä olleen polkupyörän.
Ei tarvitse kuin nähdä kuvia näistä polyamorisista, niin syy "erityisyydelle" on ilmeinen.
Toisessa ketjussa ainakin sanotaan että nuo suhteet ovat melkoisia tautipesäkkeitä. Yök.