Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinulla masturbointikokemuksia kaverin kanssa?

Vierailija
04.03.2024 |

Monilla ilmeisesti on ainakin lapsena/esiteininä ollut erinäisiä seksuaalisuuden opetteluita. Onko sinulla sellaisia tai onko mahdollisesti ajalla kun seksuaalisuutesi oli jo kehittynyt? Oliko tilanteessa lesboeroottisuutta vai pelkästään kaksi heteroa masturboimassa?

Oliko toisen naisen tuheron näkeminen kiihottavaa vai ällöä? Saitko kenties orgasmit nopeammin eli oliko tilanne kiihottava vai enemmänkin tutkiskeleva?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole utelias!

Vierailija
2/2 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut kokemuksia tyttöpuolisen kaverin kanssa vaan erään naapurin pojan kanssa. Leikimme lapsena paljon ja tunsimme toisemme hyvin. Varhaismurrosiässä tajusin, että pojalle tuli erektio helposti lähelläni. Aloin kiinnostumaan hänestä seksuaalisesti, mutta en vielä uskaltanut tai kehdannut koskettaa häntä. Hän alkoi runkkaamaan nähteni ja katsellessani sitä hyväilin itseäni. Emme edes suudelleet, katselimme vain toisiamme masturboimassa. Tuo toistui monen monta kertaa ennen kuin etenimme toistemme kosketteluun.

Hän teki myös niin, että suuteli minua ja samalla runkkasi itseään, paljasta pippeliään sojottamassa meidän välissä. Lopulta sitten hän alkoi koskea minuun ja minä jatkoin hänen hyväilemistään. Tuokin toistui kymmeniä ja kymmeniä kertoja ja sitten kun uskalsin edetä, ts. antaa neitsyyteni hänelle, siitä tuli vakio siirtymäriitti ennen yhdyntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän