Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyi, että lähetkö pizzalle. Odotin kynttilä illallista.

Vierailija
04.03.2024 |

Nyt kysymys tapailemastani 40v miehestä eikä mistään teinipojasta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttiläillallinen = varma masennuksen laukaisija

Vierailija
22/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa itseensä. Olen omasta miehestäni huomannut, että hänelle syöminen on vatsan täyttämistä eikä sillä tunnelmalla ole niin väliä. Laittaa takkia ja nousee pöydästä kun on nielaissut viimeisen palan. Ei ole mitään silmää toisen odottamiselle ja hitaalle tahdille (vaikka on huomauteltu 100+ kertaa). Voi käydä syömässä kenen kanssa tahansa, myös naispuoleisten kavereiden koska ei pidä sitä lainkaan romanttisena. Tähän on pitänyt tottua.

Jos haluan rauhallisemman tahdin niin se pitää ihan rautalangasta vääntää. Että hoksaa ettei ole kiva lähteä pöydästä niin että pureskelee vielä viimeistä palaa ja sitten lähtee lennossa pöydästä. Toki jos pöydässä on kynttilä niin hoksaa sanoa että nyt on romanttinen, vaikka siitäkin on tullut jo yhteinen vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen kun äiti kehui miten iskä oli vienyt sen ulos syömään.. nakkikioskille.

Vierailija
24/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle olisi jopa snägäri aivan riittävän kynttiläillallinen.

Vierailija
25/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko edes kullia?

Vierailija
26/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa itseensä. Olen omasta miehestäni huomannut, että hänelle syöminen on vatsan täyttämistä eikä sillä tunnelmalla ole niin väliä. Laittaa takkia ja nousee pöydästä kun on nielaissut viimeisen palan. Ei ole mitään silmää toisen odottamiselle ja hitaalle tahdille (vaikka on huomauteltu 100+ kertaa). Voi käydä syömässä kenen kanssa tahansa, myös naispuoleisten kavereiden koska ei pidä sitä lainkaan romanttisena. Tähän on pitänyt tottua.

Jos haluan rauhallisemman tahdin niin se pitää ihan rautalangasta vääntää. Että hoksaa ettei ole kiva lähteä pöydästä niin että pureskelee vielä viimeistä palaa ja sitten lähtee lennossa pöydästä. Toki jos pöydässä on kynttilä niin hoksaa sanoa että nyt on romanttinen, vaikka siitäkin on tullut jo yhteinen vitsi.

Onko sun mies muutenkin autistinen? 

Vierailija
27/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se mies sinussa mitään menettänyt. Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
28/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ette kai te nyt sentään tosissanne ottaneet tätä?

Vierailija
29/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan sitten antanut pesää tämän jälkeen?

Miehet on tälläisiä- eivät tee mitään pyyteettömästi, vain ilahduttaakseen toista, vaan aina hyötyäkseen itse, ja nainen on aina vaan pillureikä, ei mitään muuta. Miksi naisten sitten pitäisi rakastua teihin? Ei miksikään. Jos nainen ei saa mitään hyötyä teistä, niin olette tarpeettomia. 

Vierailija
30/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi pizza. N29

Vierailija
31/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni juuri eilen illalla kertoi löytäneensä netistä uuden pizzapaikan tästä lähistöltä. Mennään käymään siellä yhdessä tällä viikolla. Ja ollaan 50 v. molemmat.

Meillä oli aikoinaan 30+ iässä vaihe, jossa käytiin syömässä lounaatkin Michelin-ravintolassa ja tähtiravintoloita onkin kokeiltu eri maissa pilvin pimein aina yhdestä tähdestä kolmeen. 

Tässä iässä ei tarvita enää kynttiläillallisia ja hienostoravintoloita. Pizza riittää ja romantiikka tulee ihan muusta kuin ruoasta, se tulee seurasta edelleen näin 25 v. yhteiselon jälkeenkin. 

Vierailija
32/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kiva jos tapailemani 50+ miehet olisivat joskus tarjonneet pizzan tai edes porilaisen. Paljon parempaa kuin maksalaatikko kynttilän loisteessa.

Menin muuten viimeisintä tapaamaan ensi kertaa mukanani olutlaatikko ja pari pakastepizzaa.

Mies sitten sanoi että onhan tämä ihan syötävää pizzaa.

Totesin että jos nainen tulee pizzojen ja oluiden kanssa sun luokse, niin aika törppö olisitkin jos alkaisit haukkua.

Ja totta puhuen, mä rakastan myös maksalaatikkoa. Mutta pizza on aina pizza. Vähän voisi miehetkin satsata.

On myös näitä treffejä joilla olen ollut nälissäni, ja mies hakee itselleen grilliltä ruokaa...

Vierailija
33/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin mieluummin pitsan kuin kynttilän.

Vierailija
34/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimoni juuri eilen illalla kertoi löytäneensä netistä uuden pizzapaikan tästä lähistöltä. Mennään käymään siellä yhdessä tällä viikolla. Ja ollaan 50 v. molemmat.

Meillä oli aikoinaan 30+ iässä vaihe, jossa käytiin syömässä lounaatkin Michelin-ravintolassa ja tähtiravintoloita onkin kokeiltu eri maissa pilvin pimein aina yhdestä tähdestä kolmeen. 

Tässä iässä ei tarvita enää kynttiläillallisia ja hienostoravintoloita. Pizza riittää ja romantiikka tulee ihan muusta kuin ruoasta, se tulee seurasta edelleen näin 25 v. yhteiselon jälkeenkin. 

Niin no, minä en ole ikinä syönyt hyvässä ravintolassa, sen kynttilän voi iskeä pöytään kotonakin. En tiedä merkitsikö aloitusviestissä kynttilä sitten justiin muka ravintolaa?

Itse olisin kyllä aika otettu jos mies tekisi salaatin ja jotain pihviä. (Itse söin viime vkl naudan kulmapaistista tehtyä pihviä, lihanhimo oli vaan melkoinen enkä raskinut edes paahtopaistia ostaa), mutta oikeastaan käy mikä vain, kunhan nyt jotain yrittää ja ajattelee.

Pizzat teen aina yleensä itse, treffeille törsäsin pakastepizzoihin, kun olisi muuten pitänyt ostaa kaikki ainekset, ja ajattelin että kaljanjuonnin lomassa tutustutaan enkä hääri toisen keittiössä.

Vierailija
35/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hassua miten keskiluokkainen, keski-ikäinen, keskituloinen suomalaisnainen on maailman snobein olento.

miljardöörit voivat tv:ssä syödä yhdessä hodareita ja pitsoja, gordon ramsay sanoo syövänsä usein hampurilaisia pienissä perhepaikoissa, mutta suomalainen tönkkötäti ei vaan suostu syömään ulkona jos ei ole kynttilöitä ja hopeavateja.

tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. ne joilla on eniten todisteltavaa ja pätemisen tarvetta johtuen omasta silkasta keskinkertaisuudesta.

Sehän oli tää yks julkkiskokki joka sanoi aina Suomessa käydessään kotipuoleen ajaessaan ottavansa abc:llä lehtipihvin, ruokajuomaksi maito muistaakseni :D Ajatelkaa, abc! (En sinällään tiedä, en ole päässyt niin hienoihin paikkoihin).

Vierailija
36/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla kuitenkin sytkäri mukana? Olisit polttanut sitä. Kuka syö pitsaa kynttilän valossa? 

Vierailija
37/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko todella noin yksinkertainen?

Vierailija
38/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna se kynttilä nyt jo jonnekin syvälle...

Vierailija
39/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä ei tulis pitsalle menosta mieleen kynttiläillallinen. Se on ihan toisenlainen ravintola johon mennään illalliselle. Olen myös 40 v ikäluokkaa. 

Jep. Rosso on kynttiläillallisia varten.

Vierailija
40/44 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ette kai te nyt sentään tosissanne ottaneet tätä?

No eipä kai varmaan monikaan. Mutta jos on tylsää, niin ainahan täällä lähdetään provoihin. Sinällään voi kyllä aina tulla hyvä keskustelu niistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi