Outoja ilmoituksia täällä
Tämä vauvapalsta on alkanut käydä niin omituiseksi, että olen päättänyt lopettaa tämän käytön, niin lukemisen kuin tänne viestittämisenkin.
Ihme ilmoituksia. Vähän aikaa sitten vastasin yhteen viestiin, niin tuli ilmoitus että "oops, something went wrong..." ja pitkä litania englantia. En viitsinyt alkaa lukea.
Viestini kuitenkin julkaistiin.
Ihan tavallisiin harmittomiin viesteihin tulee ilmoitus, että kirjoituksesi julkaistaan tarkastuksen jälkeen, mutta ikinä ei julkaista. Sitten taas julkaistaan joku aivan järkyttävä vuodatus, missä kirosanoja ym.
Muutenkin tähän putkahtaa mitä kummallisempia sivuja kesken kaiken. Koko palsta katoaa yhtäkkiä, kesken lukemisen.
Ja miksi välillä avatessani tämän, tulee ilmoitus, että käyt tällä sivulla usein?
Enkö minä muka itse sitä tiedä?
Lopetan tämän käytön nyt tähän. Ihan hyvin pystyn elämään ilman tätäkin.
Tai ehkä sen verran vielä päivän pari luen tätä vielä, että jos joku vaikka on kokenut samaa, niin onhan se hyvä tietää.
Kommentit (4)
Minä häivyn! Katsokaa nyt kun häivyn tässä näin! Tällalailla häivyn ihan justiinsa kohta!
kaikki nämä virheet alkoi kun ne uudisti tuon ilmiantolomakkeen kuukausi takaperin
Teitä on tasaisin ajoin täältä lähtenyt ennenkin, mut kaikki te ootte aina palanneet, joten nähdään taas!