Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen muuttunut käytös?

Vierailija
03.03.2024 |

Oon kuukauden verran deittailut miestä, joka on ollut tosi kiinnostunut musta. Viime viikolla poistin Tinder-tilini ja laitoin hänelle kuvakaappauksen siitä. Nähtiin ja seuraavana päivänä hänkin poisti omansa. Treffeillä katseli mua vielä ja oli tosi rakastuneen näköinen.

Sit kului päivä pari, lähti lastensa kanssa viikonloppureissuun ja viestit muuttui lyhyiksi, pelkiksi hymiöiksi jne. On lasten aikana ennenkin viestitelty eikä se ole ollut tuollaista.

Päivän katselin ja kysyin onko kaikki on! Onon tuli vastaus. Ei mitään koko päivänä, illalla sitten sanoin suoraan että mun mielestä etäisyys tuntuu pahalta. Vastasi lyhyesti että rauhoitu ja anna ajan kulua omalla painollaan. Tuntui pahalta, kun hän ei yhtään näyttänyt myötätuntoa, mitä ennen on tehnyt vaikka kuinka.

Tänään mua on ahdistanut tää ja kirjoitin hänelle viestin, että pitäiskö vaan antaa koko meidän tapailun olla, kun hän tuntuu mun viestejä muutenkin karttelevan. Vai niin, oli vastaus. Ei mitään muuta.

Mitä ihmettä tää on? Miksi mies ei kommunikoi kunnolla? Osaa sen kyllä. Ja me ollaan molemmat jo yli 40 v. että pitäisi aikuisten tavalla osata keskustella. Oon mielestäni ollut maltillinen, rauhallisesti selittänyt tuntojani jne. Tulikohan miehelle rimakauhu sen tinderin poistamisen takia?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Sun oman ahdistuksen tunteen kourissa sanoit miehelle et pitäiskö lopettaa suhde?

Että jos et heti vastaa/ Anna huomiota, niin ehkä ei kannata enää jatkaa?

Ei se ahdistuneisuushäiriö ole mikään pelastus nyt, eikä sillä voi tätä perustella. Sä voit itse hallita omaa käytöstäsi. 

Mä kyllä olisin tosi varuillani sun kanssa. 

Vierailija
42/43 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tohon vai niin -kommenttiin nyt olis jotain voinut sanoa lisää? Mulle toi ei ainakaan oikein ees aukea että miten se pitäis tulkita. Ja kaiken muunkin on jättänyt yhtä ympäripyöreäksi. Siis ihan kuin olis vaihtunut koko mies ja tää alkoi siis jo ennen reissuun lähtöä. Ap

Miksi haluat olla edes ihmisen kanssa, joka kommunikoi sinusta jatkuvasti väärin?

Naisena ottaisin etäisyyttä aika nopeasti, jos yhden hiljaisemman päivän (jonka vietän reissun päällä lasten kanssa) jälkeen mies vaatisi tilille viestimistyylistäni ja vakavaa keskustelua suhteen tilasta.

Vaikutat kontrolloivalta ja neuroottiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "vai niin" on mun exän mielivastaus, silloin kun se suuttuu. Sitten se alkaa mykkäkoulun muutamaksi päiväksi ainakin. Sitten se ilmestyy muina miehinä takaisin, mutta se johtuu varmaan siitä kun ei saa muitakaan huijattua. Nykyisin sanon sille mitä sylki suuhun tuo, kunhan olen kaukana etten saa turpiin. Ja aina "vai niin"- mykkäkoulu.