Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia uudesta XONVEA raskauspahoinvointi lääkkeestä? Onko auttanut?

Vierailija
03.03.2024 |

Onko pahoinvointi hävinnyt? Pystytkö olemaan töissä lääkkeen avulla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syöny Xonveaa nyt 3 viikkoa ja siitä on ollu apu vaan muutaman päivän kunnes tuntuu että teho hiipuu. Oon kokeillu syyä sitä kaikilla annoksilla minimistä maximiin ja kaikissa sama, auttaa muutaman päivän ja sitten ei. Tehon loppumisen huomaa siitä että taas oksennus lentää ja ruoat ällöttää. T: rv 12 joka oksentanu ainaki viimeset 4 viikkoa.

Vierailija
2/10 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt 3 päivä menossa lääkkeen kanssa ja tuntuu että on saanut elämän takaisin. Pystyn taas syömään ilman suuria ällötyksiä ja oksentelut jäänyt kokonaan pois. Syön tällä hetkellä 3 tab päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 22 ja xonvea auttoi muutaman päivän sitten tuntuu että yhtä tyhjän kanssa. En oksentele, mutta todella paha olo velloo koko päivän

Vierailija
4/10 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xonveaa olen syönyt raskauden alusta ihan loppuun asti (nyt viikko 39). Välillä olen kokenut olon hyväksi ja kokeillut jättää lääkkeen kokonaan pois, mutta silloin homma on mennyt oksenteluksi. Lääke on ollut pelastus ja sen avulla on pystynyt käymään töissä ja syömään! Etova olo on ollut silti läsnä koko raskauden ajan ja oksennusrefleksi on herkässä.

Vierailija
5/10 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitin, niin ekana aamuna olin todella väsynyt ja lääketokkura tuntui. Sen jälkeen ei enää. Plussaa lääkkeestä oli pahoinvoinnin helpottamiseksi se, että lopetti sairaan raskausiltakutinan ja väsyttävän vaikutuksen ansioista nukuin yöt todella hyvin. Pahoinvointia ei lopettanut heti, mutta reilussa viikossa huomasin pahoinvoinnin lähes loppuneen. Yritin alkaa lopettaa lääkkeen rv13, mutta pahoinvointi palasi ja iski kuin nyrkki silmään heti, kun jätin edellisenä iltana lääkkeen kokonaan ottamatta. Näköjään siis oikeasti auttaa siihen pahoinvointiin, vaikka olin todella skeptinen! Edellisen raskauden pahoinvointi kesti puoleenväliin saakka, eli täytyykin nyt vaan popsia xonveaa vielä. Kyllä elämä on niin paljon helpompaa ilman sitä vuorokauden ympäri jatkuvaa järkyttävää pahoinvointia, mikä lamauttaa kokonaan. 

Positiivinen kokemus siis: sivuoire olematon, hyöty selkeä!

Vierailija
6/10 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kolme päivää sitten. Rv8. Ennen Xonveaa oksentelin 10krt päivässä ja koko päivän oli aivan järkyttävä, kaiken valtaava pahoinvointi. En ole oksentanut nyt KERTAAKAAN lääkkeen aloituksen jälkeen. Voisin itkeä onnesta, kun viikko meni jo sohvan pohjalla ja vessassa juosten. Yksi ilta kävin röyhtäilemässä ilmaa kun alkoi vatsa valitella, mutta ei tullut ruuat ulos, vähän ilmaa ja olo helppasi. Pahoinvointi on lieventynyt niin, että olotilan erottaa normaalista poikkeavaksi, mutta se ei lamaannuta. Ihan pelastus. Toivotaan, että teho säilyy, vaikka vielä on kyllä varaa nostaa annostusta.

Vierailija
7/10 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn kanssa tähän joukkoon, joilla Xonvea on ollut pelastus! Ennen lääkettä kykenin lähinnä makaamaan sohvan pohjalla ja puuskuttamaan tuskissani kun pahoinvointi oli niin lamaannuttavaa ja kamalaa. Ruoka ei maistunut. Jo heti ensimmäisen annoksen jälkeen seuraava aamu oli huomattavasti helpompi ja elämä sai taas värit. Ekana aamuna oli kovaa väsymystä, mutta sekin on nyt hävinnyt. Pystyin palaamaan töihin. Olo ei ole 100% hyvä vaan pientä etomista on esim. aamuisin. Mutta se ei ole mitään verrattuna oloon ennen lääkitystä. Ainoana miinuksena kova hinta. Mutta jos se toimii, niin take my money!! :D

Vierailija
8/10 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei varovasti. Tulee heti talidomidi mieleen. Itse en ottaisi mitään uutta.

Vierailija
9/10 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Sinnitelkää, rakkaat ihmiset, jos olette saamassa maailman ihmeellisintä ihmettä. 

Vierailija
10/10 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Sinnitelkää, rakkaat ihmiset, jos olette saamassa maailman ihmeellisintä ihmettä. 

Ette ole tosissanne. Sanotte oikeesti 24/7 pahoinvointia kokeville, että sinnitelkää vaan. Näkyy istuvan tiukassa tämä äitimyytti, että naisen nyt kuuluu vaan kestää kaikki.

Tämä kyseinen yhdistelmä on ollut jo pitkään käytössä Atlantin toisella puolella, joten mistään sokkona otetusta lääkkeestä ei ole kyse. Kokemusta ja näyttöä hyödyistä ja haitoista on jo pitkältä ajalta. 

Joten ei, älä vain sinnittele, vaan tee itsellesi ja lapsellesi palvelus ja hae apua tähän vaivaan, johon on toimivat konstit olemassa. Kiitos lääketiede <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme