Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arsyttavaa, kun jotkut vastaavat lahes samoilla sanoilla kuin joku muu jo paljon aiemmin!! Etteko te viitsi lukea ketjua ennen kuin vastaatte??

Vierailija
16.01.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä pitkiä ketjuja jaksa aina lukea läpi. Ja joskus haluaa painottaa jotakin mielipidettä siten, että kirjoittaa sen omaankin vastaukseensa

Vierailija:

Jotka sitten näkyvät peräkkäin tässä.

Riippuu siitäkin minkälainen kone on että koska vastaus tulee näkyviin.

Tämä oma koneeni on nopea mutta jos vastailen lasten koneelta niin viisikin minuuttia menee helposti ja sinä aikana noita vastauksia on voinut tulla jo monta :)

Sen sijaan tästä syystä olen hieman eri mieltä. Kaikilla mun käytössäni olevilla koneilla vastauksen kirjoitusnopeus riippuu ihan mun näppieni nopeudesta eikä koneesta. No, jos ajan taustalla jotakin prosessoria kovasti kuormittavaa ohjelmaa, niin sitten tekstikin ilmestyy näyttöön viivellä, mutta kun sokkokirjoituksen osaa, niin näpyttelynopeuden voi pitää samana kuin muutenkin. Kyllä kone muistaa sen muutaman tekstirivin, mitä päivitysten välissä ehtii syntyä.

Vierailija
2/7 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia ei sinänsä mua kiinnosta eikä aiheesta väännetty " keskustelu" mutta ap tarvitsee oikea vastauksen niin vastaan vain heti, lukematta muuta kuin ap:n.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se haittaa jos tulee useampi samankaltainen vastaus?

Vierailija
4/7 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se haittaa jos tulee useampi samankaltainen vastaus?

Vierailija
5/7 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sitä aikaisempaa viestiä voisi tietysti siteerata, tai kirjoittaa vain että on samaa mieltä sen ja sen numeron kanssa. Mut ei se nyt haittaa, jos sanoo samoillakin sanoilla.

Vierailija
6/7 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis olla sellainen tekstin hyväksymispakko, että pääsee eteenpäin sivuilla? No, ei tosiaankaan!

En itsekään aina viitsi lukea koko ketjua, varsinkin jos mielenkiintoinen aihe on pyörinyt täällä koko päivän ja itse huomaan sen vasta illalla.

Vierailija
7/7 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka sitten näkyvät peräkkäin tässä.

Riippuu siitäkin minkälainen kone on että koska vastaus tulee näkyviin.

Tämä oma koneeni on nopea mutta jos vastailen lasten koneelta niin viisikin minuuttia menee helposti ja sinä aikana noita vastauksia on voinut tulla jo monta :)