Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa minua: löytäkää Youtube-mainos: internet-peli

Vierailija
03.03.2024 |

Aiemmin kun kävin katselemassa Youtube-videoita niin ennen videon näkemistä minun piti nähdä mainos (tai odottaa 5 sekuntia ennen kuin saatoin klikata "skip ad"). Ja se mainos oli tosi usein sama. Se mainosti jotain ihmeen internet-peliä. Se peli... äh... mitenköhän sitä nyt kuvailisin? Sen pelin minä nyt kuitenkin tahtoisin löytää! Ja siitä pelistä minä tahtoisin teiltä nyt kuulla lisää arvioita, lisää palautetta, lisää... no, ihan mitävain mitä siitä pelistä voi kertoa! Kertokaa siitä pelistä kaikki kertomisen arvoinen!

Siinä pelissä taisi alussa tapahtua niin että siinä oli (sängyllä tms?) mies. Ja miehen vierellä oli nainen. Ja sitten "joku paha otus" tuli ja sieppasi sen naisen. Ja niinpä se mies lähti etsimään eli pelastamaan sitä naista. Ja matkallaan se mies kohtasi useita pahoja otuksia. Niin, siinäpä se, maailman vanhanaikaisin peli.

Tuo koko peli on tehty aika huonolla vanhanaikaisella grafiikalla. Kaikkea katsotaan aika kaukaa. Tuo "tikku-ukkeli" eli päähenkilö kuljeksii ympäriinsä läpi loputtoman monien kenttien... ja kentissä on vastassa vihollisia ja lisäksi löytyy kaikenmaailman aarrearkkuja ynnä muita "löytöjä"... ja niin tuo henkilö tai siis "pää-rooli-hahmo" kenttä-kentältä aina vain vahvistuu... niin, mutta siis: grafiikka on sitä että koko ajan näkyy edessä käytävä jonka varrella odottaa hirviöitä, ja koko ajan näkyy myös se tikku-ukkeli-päähenkilö, jne. Eli onpas surkeeta.

Niin ja siis tuo koko peli vaikuttaa siltä että pelaajan tarvitsee vain hiirellään klikata että mihin suuntaan hän seuraavaksi tahtoo käytävällä kulkea, minkä vastustajan kimppuun hän tahtoo seuraavaksi käydä. Eli jopas on totaalisen tylsän turhan kuulostava peli! Eli jopas tuota ei kukaan ikinä tahtoisi pelata! Ei kukaan, ei ikinä!

Paitsi että nyt: minä toivon että te kerrotte minulle oman kokemuksenne tuosta pelistä. Niin. Onko tuossa pelissä mitään hyvää? Onko tuossa pelissä mitään pelaamisen arvoista? Onko tuossa pelissä mitään sellaista mitä te itse arvostatte? Yhtikäs mitään? Mitään mitään mitään...? Onko tuossa pelissä mitään mikä erottaa tuon pelin tuhansista muista yhtä turhista peleistä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa...

Ja nyt minä löysin tuon pelin jota Youtube niin ahkerasti on minulle mainostanut. Ilmeisesti tuon pelin nimi on "Hero Wars"! Joten niinpä kysymykseni teille: onko tuo peli niin ollenkaan sellanen kuin mitä mainokset antavat ymmärtää? Onko tuo peli niin ollenkaan pelaamisen arvoinen? Onko tuo peli niin ollenkaan minkään arvoinen?

Siis, tuolla pelillä on mainoksia vaikka kuinka paljon. Mutta onko tuolla pelillä sisältöä ollenkaan? Mainosta paljon! Sisältöä ollenkaan! Häh?

Niin: pelin "Hero Wars" sisältöarvo, häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla