Tilillä 10e,en kehtaa lainata enää keneltäkään kun olen jo kaikille velkaa :(
Ja tällä pitäisi pärjätä 2 vkoa! Nuudelit ja kaurapuuro tulee jo korvista. En ole saanut adhdlääkettä mikä pahentaa asiaa. Olen sekaisin kuin sumutorvi.
Kommentit (67)
Onko muka niin typeriä ihmisiä että eivät huolehdi siitä että rahaa tulee useammin kuin kerran 2 viikossa? Kyllä minulle ainakin tulee rahaa vähintään kerran viikossa, yleensä useammin. Eipähän pääse syntymään tilannetta että joutuisi vain 10 euron kanssa kittuutteleen 2 viikkoa.
Ap:n kaltaiset lokit ovat todella raivostuttavia. Eivät osaa elää tulojensa mukaan ja aina veloissa joka suuntaan ja sitten ihmetetlevät, kun kaverisuhteet katkeavat.
Ap tai joku muu laittoi tilinumeron tuon "laitan 100€.."-kommentin jälkeen mutta se näköjään poistettiin
Miten voit jo olla kaikille velkaa ja siltikään sulla ei ole rahaa?? Mihin rahasi menevät?
Vaikka kuinka vähän tienaisi niin säkin suuta vaan tiukemmalle ja aina pitää säästää pahan päivän varalle. Nykyajan ihmiset haluu vaan kaiken heti eikä ymmärrä että raha ei tule seinästä. Nimimerkillä 55-v enkä koskaan ole omistanut merkkifarkkuja tms.
Vähän sama juttu, olen pelannut rahani.
Vierailija kirjoitti:
Onko muka niin typeriä ihmisiä että eivät huolehdi siitä että rahaa tulee useammin kuin kerran 2 viikossa? Kyllä minulle ainakin tulee rahaa vähintään kerran viikossa, yleensä useammin. Eipähän pääse syntymään tilannetta että joutuisi vain 10 euron kanssa kittuutteleen 2 viikkoa.
Mistä eri paikoista sinulle tulee rahaa? Minulle tulee tili kerran kuussa, ja tähän palkanmaksupäivään en voi vaikuttaa.
Vastuun ottaminen tulee jossain kohtaa väkisin vastaan, viimeistään tosiasioiden lyödessä päin kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä eri paikoista sinulle tulee rahaa? Minulle tulee tili kerran kuussa, ja tähän palkanmaksupäivään en voi vaikuttaa.
Et sitten sijoittamisesta ole kuullut?
Joo nää on kyllä parhaita kun palkkapäivänä (tukiaispäivänä) ei jostain syystä osata varautua koko kuukauteen, vaan eletään kuin kuninkaalliset eka viikko ja sit ihmetellään että mitäs nyt. Kunnon aikuislapsia. Jostain syystä kaikkia ei edes hävetä elää pummina lähipiirilleen.
Adhd on siitä kelju, ettei rahaa hahmota niin kuin joku toinen Kympin säästäminen joka kuukausi sivuun ei onnistu, kun niitä tarpeita on jo ennen ns. pahaa päivää. Paha päivä on tavallaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Adhd on siitä kelju, ettei rahaa hahmota niin kuin joku toinen Kympin säästäminen joka kuukausi sivuun ei onnistu, kun niitä tarpeita on jo ennen ns. pahaa päivää. Paha päivä on tavallaan aina.
Puhut paskaa.
T: Adhd ja sijoittaja
Alkaako pirinarkille iskee iskee vieroitusoireet kun et ole saanut amfetamiinia vai miten nuo joka piripään vaivan eli adhd lääkkeet vaikuttaa asiaan?
Saiko AP satasen vai menikö se jollekin muulle/viestin lähettäjä ei lähettänyt rahaa ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Moni yrittäjä on ADHD -diagnoosilla ja lujaa menee. Elämänhallinnan ongelmat on eri asia.
Voit pitää paastopäiviä, paastoaminen on itse asiassa terveellistä kun sen tekee oikein. Alla on yleisiä ohjeita terveyden hyväksi olevaan muutaman päivän paastoon:
Suunnittele paasto huolellisesti:
Valitse lyhyt ajanjakso, esimerkiksi 24-72 tuntia, joka sopii elämäntilanteeseesi.
Varmista, että olet terve ja et kärsi vakavista terveysongelmista.
Nesteiden nauttiminen:
Juo runsaasti vettä pysyäksesi nesteytettynä.
Voit juoda myös yrttiteetä tai mustaa kahvia (ilman sokeria tai maitotuotteita), mutta vältä makeutusaineita.
Suolatasapainon ylläpitäminen:
Lisää hieman suolaa veteen, esimerkiksi laadukasta merisuolaa, auttaaksesi ylläpitämään elektrolyyttitasapainoa.
Levähdä ja vältä liiallista rasitusta:
Pidä kevyt liikunta, kuten kävely, mutta vältä raskasta fyysistä rasitusta paaston aikana.
Anna kehollesi riittävästi lepoa ja unta.
Kuuntele kehoasi:
Jos koet voimakasta nälkää, huimausta tai muita epämiellyttäviä oireita, harkitse paaston keskeyttämistä.
Lopeta paasto, jos tunnet voimakasta heikkoutta, huimausta tai muita vakavia terveysongelmia.
Aloita ja lopeta varovasti:
Ennen paaston aloittamista syö kevyt ateria.
Paaston päätyttyä älä syö heti suuria määriä raskasta ruokaa, vaan aloita kevyillä aterioilla.
Lisäohjeita netissä.
Vierailija kirjoitti:
Joo nää on kyllä parhaita kun palkkapäivänä (tukiaispäivänä) ei jostain syystä osata varautua koko kuukauteen, vaan eletään kuin kuninkaalliset eka viikko ja sit ihmetellään että mitäs nyt. Kunnon aikuislapsia. Jostain syystä kaikkia ei edes hävetä elää pummina lähipiirilleen.
Toivottavasti sairastut oikein pahasti. Niin, ettei sulla ole varaa mennä lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit jo olla kaikille velkaa ja siltikään sulla ei ole rahaa?? Mihin rahasi menevät?
Ruokaan??
ap
Menet leipäjonoon ja paikallisen diakonin puheille, käyt syömässä tuetussa ruokailussa. Myös sosiaalitoimeen voit olla yhteydessä.
Käyt keräämässä pulloja, myyt pois jotakin turhaa, tutkit olisiko jotain lisätöitä tarjolla tai teet ilmoituksen kaupan ilmoitustaululle että tehdään kotisiivousta, leikataan huiksia, leivotaan ja laitetaan kotiruokaa, hakataan halkoja, käydään puolesta kaupassa yms mitä vain osaat ja mitä ihmiset voisi tarvita.
https://ruoka-apu.fi/?viewType=list&page=1&startDate=2024-03-03&city=65…