Tappouhkauksesta toipuminen?
Ex-puolisoni uhkasi tappaa minut kaksi kuukautta sitten, sen karjumisen kuuntelu oli aivan hirveää. Meidän kolme poikaa olivat onneksi nukkumassa silloin. Mutta yhä edelleen voin todella huonosti, miehen vainoa on jatkunut viime keväästä kun erosimme. Toipuuko tästä koskaan. Kamalat pelkotilat, työkyvyttömyys, painajaisunia, koston pelkoa koska poliisille, koska soitin silloin.. Tämä on kamalaa..
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Itse olet miehesi valinnut 😂😂😂
Valitettavasti aina ei voi tietää, miten toinen ihminen voi alkaa käyttäytyä vuosien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti aina ei voi tietää, miten toinen ihminen voi alkaa käyttäytyä vuosien päästä.
Voi tietää. Kun osaa kuunnella sekä sydäntä että järkeä. Osalta tuntuu unohtuvan jälkimmäinen ja lopputulos nähdään tässä.
Oliko ap ottanut aikoinaan itselleen jännämiehen? Ei olis kannattanu
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä onkin se, että "puoliso on tyynen rauhallinen muualla ja muille", eikä kukaan uskoisi, mitä seinien sisällä käy kun hänellä "sumenee"..
Tuon takia koti on perinteisesti se maailman vaarallisin paikka joka on sinänsä ironista, koska kodin pitäisi olla nimenomaan turva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tietää. Kun osaa kuunnella sekä sydäntä että järkeä. Osalta tuntuu unohtuvan jälkimmäinen ja lopputulos nähdään tässä.
Ei treffaillessa voi tietää, kuka sairastuu vaikka masennukseen, kaksisuuntaiseen tms.. kymmenen vuoden päästä. Esim. Jonkun kriisin seurauksena..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä onkin se, että "puoliso on tyynen rauhallinen muualla ja muille", eikä kukaan uskoisi, mitä seinien sisällä käy kun hänellä "sumenee"..
Tuon takia koti on perinteisesti se maailman vaarallisin paikka joka on sinänsä ironista, koska kodin pitäisi olla nimenomaan turva
Ja varsinkin, jos koti sijaitsee hienolla alueella, "sivistyneessä" kuplassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin, jos koti sijaitsee hienolla alueella, "sivistyneessä" kuplassa..
Tämä koti sijaitsee porvoossa
Mun mies jäi kiinni pettämisestä ei mikään kerta pano vaan pitkään jatkunut suhde eli koko liitto valheita täynnä. ilmoitin haluavani erota lopputulos tappouhkaukset ml. koko pesue tätä tehosti vielä lukuisilla pahoinpitelyllä ettei jäänyt epäselvää kykeneekö satuttamaan. nää on paskoja juttuja ja kaikista liitoista ei niin vaan lähdetä.
No voi sinua rassukkaa! Elämää se vain on: porvoossakin!
Liiton aikainen pelottelu ainakin viivästyttää lähtöä. "Jos lähdet, niin..." ei kaikki uskalla katsoa, mitä sitten tapahtuu...
Miksi valitsit jännämieheen nuorempana ja kauniimpana?
Kauheaa.Sinuna hommaisin jotakin millä saisi äijän innon sekoilla hallittua jos vielä sekoaa.Tee jotain omaa pippuri , sprii ja putkimies sekoitetta.
Oletko kuullut RIKU:sta? Voivat neuvoa.