Jael, 28, on ollut selibaatissa yli kaksi vuotta kertoo nyt, mikä sai hänet jättämään seksin kokonaan
Me Naiset julkaisee uudelleen kiinnostavimpia juttujaan. Tämä on yksi niistä. Juhlien jälkeinen aamu. Jael Assulin, nyt 28, sulkee oven takanaan. Ovi on miehen, jota hän on tapaillut muutaman kerran baari-iltojen jälkeen. Tapaamisten keskiössä on ollut oikeastaan yksi asia: seksi. Kotimatkalla Jaelin valtaa kammottava tyhjyyden tunne. Mielessä vilisevät ne kerrat, kun seksin tärkein tavoite on ollut miehen orgasmi, eikä seksikumppanilta ole saanut sängyssä tasavertaista kohtelua. https://is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010262493.html
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun taviksen selibaatista tehdään artikkeli?
Naisia kiinnostaa
Orgasmivaikeudet 2,5 promillessa klo 04:35 on miehen vika, kun sitä ei kiinnosta kokonaisvaltainen persoona.
Nykynaiset on vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmivaikeudet 2,5 promillessa klo 04:35 on miehen vika, kun sitä ei kiinnosta kokonaisvaltainen persoona.
Nykynaiset on vitsi.
Mahtavaa persoonaa esitelty kuvina artikkelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa
Ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa
Ei kiinnosta
"Me Naiset julkaisee uudelleen kiinnostavimpia juttujaan. Tämä on yksi niistä."
Palkintoko pitäisi jaelille antaa?:D tunnen naisen joka ollut selibaatissa 20 vuotta ja itse olen ollut 5 vuotta. Siksi on yliarvostettua ja iltalehdet suorastaan tyrkyttää prnoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa
Ei kiinnosta
Ei siis yhtään kiinnosta. Eukkonen on tainnut vaan valinnut vääränlaisia miehiä ja sitten syyttää niitä ettei kemiat kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa
Ei kiinnosta
"Me Naiset julkaisee uudelleen kiinnostavimpia juttujaan. Tämä on yksi niistä."
Jotkut tollot valitettavasti klikkailee mitä vain, jos otsikossa jotenkin viitataan seksiin.
Minä olen ollut selibaatissa tasan 20 vuotta. En kyllä tiedä, miksi sen pitäisi kiinnostaa ketään muuta kuin minua itseäni.
Jos haluaa tyydyttävää seksiä, kannattaa hankki vakituinen parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut selibaatissa tasan 20 vuotta. En kyllä tiedä, miksi sen pitäisi kiinnostaa ketään muuta kuin minua itseäni.
Tehdäänkö susta artikkeli? t. toimittaja
Kuinka kauan ihmisen pitää harrastaa irtosuhteita ennen kuin tajuaa ettei saa niistä mitään? Taitaa olla hidas tapaus tämä nainen. Ja muutenkin, onko kaksi vuotta ilman seksiä jokin ihme saavutus että pitää hakea asialla huomiota iltapäivälehdistä?
Hyvä että siirtyi selibaattiin. Miten kukaan voisi nauttia miesten masturbointileluna olemisesta?
Kannattaisi Jaelinkin hakea mies jota kiinnostaa naisen nautinto eikä parkua lehtien palstoilla. Vinkki: ne top10 miehet ovat sellaisia joita ei yleensä kiinnosta muu kuin oma nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Palkintoko pitäisi jaelille antaa?:D tunnen naisen joka ollut selibaatissa 20 vuotta ja itse olen ollut 5 vuotta. Siksi on yliarvostettua ja iltalehdet suorastaan tyrkyttää prnoa.
Luulen, että tuntemasi naisen ulkoinen taso on vähän eri, kuin tuon Jaelin.