Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jael, 28, on ollut selibaatissa yli kaksi vuotta kertoo nyt, mikä sai hänet jättämään seksin kokonaan

Vierailija
03.03.2024 |

Me Naiset julkaisee uudelleen kiinnostavimpia juttujaan. Tämä on yksi niistä. Juhlien jälkeinen aamu. Jael Assulin, nyt 28, sulkee oven takanaan. Ovi on miehen, jota hän on tapaillut muutaman kerran baari-iltojen jälkeen. Tapaamisten keskiössä on ollut oikeastaan yksi asia: seksi. Kotimatkalla Jaelin valtaa kammottava tyhjyyden tunne. Mielessä vilisevät ne kerrat, kun seksin tärkein tavoite on ollut miehen orgasmi, eikä seksikumppanilta ole saanut sängyssä tasavertaista kohtelua. https://is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010262493.html

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut selibaatissa tasan 20 vuotta. En kyllä tiedä, miksi sen pitäisi kiinnostaa ketään muuta kuin minua itseäni.

Tehdäänkö susta artikkeli? t. toimittaja

Musta voi tehdä anonyymin artikkelin ilman kuvia. Mihin osoitteeseen lähetän sepustukseni?

-eri

Vierailija
62/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 v selibaatissa, onpa pitkä aika, en ymmärrä mitä ihmeellistä tuossa on, jos ei parisuhdetta ole. 15 v jo selibaatissa, ei kiinnosta yhden yön jutut ja  olla miesten itsetyydytysalustana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 v selibaatissa, onpa pitkä aika, en ymmärrä mitä ihmeellistä tuossa on, jos ei parisuhdetta ole. 15 v jo selibaatissa, ei kiinnosta yhden yön jutut ja  olla miesten itsetyydytysalustana.

Toi on ihan sun oma häpee, eikä myöskään kannata yleistää miehiä.

Vierailija
64/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 40 vuotta ollut selibaatissa. En näe siinä mitään juhlimisen aihetta, toisin kuin tämä nainen kahden vuoden kohdalla.

Vierailija
65/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään häpeä, olla harrastamasta yhdenyön suhteita. Päinvastoin hienoa!

Vierailija
66/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä moraalisaarnaaja sinä olet?!?

Tai siis olet - mutta kerro nyt samalla mitä seurakuntaa edustat:

Vierailija
67/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut naisten seksilelu. Peniksen hyödytön jatke. Ja oli tosi mukavaa! Penis soitti naisille itse jälkikäteen ja kiitteli.

Vierailija
68/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä moraalisaarnaaja sinä olet?!?

Tai siis olet - mutta kerro nyt samalla mitä seurakuntaa edustat:

Ihan evlut. En vaan pidä naissista, jotka yhdenyön suhteita harrastaa. Luulen ettei monikaan pidä muuten kuin sen yhden yön tietysti.

Vierailija
69/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähdään miten etuoikeutettuja naiset ovat. Hän voi itse valita ryhtyvänsä selibaattiin mutta esimerkiksi minulle ja monille miehille enenevissä määrin, se ei ole todellakaan oma valinta ettei ole kelvannut koskaan yhdellekään naiselle missään mielessä.

Itse hän on sellaisen huono tapailumiehen valinnut ja olisi voinut valita lukemattomasta määrästä miehiä.

MStautikaan ei vähennä tämän naisen kiinnostavuutta toisin kuin miehille kävisi.

Silti kuulemma miehet on etuoikeutettuja???

Vierailija
70/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin selibaatissa lähes kaksi vuotta, kun en yksinkertaisesti kelvannut kellekään pantavan näköiselle. Panin sitten yhtä lihavaa naista ja totesin, että jatkan selibaattia vaikka loppuelämäni mieluummin, kuin tyydyn punkeroon.

Vierailija
71/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin selibaatissa lähes kaksi vuotta, kun en yksinkertaisesti kelvannut kellekään pantavan näköiselle. Panin sitten yhtä lihavaa naista ja totesin, että jatkan selibaattia vaikka loppuelämäni mieluummin, kuin tyydyn punkeroon.

Minä en ole kelvannut edes niille lihaville. Olisipa edes joku

Vierailija
72/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään miten etuoikeutettuja naiset ovat. Hän voi itse valita ryhtyvänsä selibaattiin mutta esimerkiksi minulle ja monille miehille enenevissä määrin, se ei ole todellakaan oma valinta ettei ole kelvannut koskaan yhdellekään naiselle missään mielessä.

Itse hän on sellaisen huono tapailumiehen valinnut ja olisi voinut valita lukemattomasta määrästä miehiä.

MStautikaan ei vähennä tämän naisen kiinnostavuutta toisin kuin miehille kävisi.

Naiset ei ymmärrä miten helppoa heillä on verrattuna miehiin.

Vierailija
73/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk ketään. 

jokainen tekee ne 'omat hyvät/huonot' valintansa.

sellainen.

ei voi kiinnostaa ketään..

Vierailija
74/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun taviksen selibaatista tehdään artikkeli?  

Naisia kiinnostaa

Naisia kiinnostaa kaikki juotava. Siksi en sellaista ole ostanutkaan, koska se tulee tosi kalliiksi ja lapset päälle ja sen juttuja pitäisi vielä kestää kuunnella, ettei pää räjähdä ja verisuonet virity äärimmilleen käsivarressa ja nyrkissä. Ihan kiva niihin on spernat laskea sisään ja vähän söpöstellä, mutta että joka päivä? Ei helvetissä.

Vierailija
75/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman helpompaa ainoastaan itselleen epätyydyttävän ja epätoivotun seksin "saamisessa", mikä onkin (ei naisten vaan) miesten yksipuolinen ulinafantasia.

Työelämässä ja elämässä yleensä miehillä on helpompaa, koska heillä on miehinä ihmisarvo/itseisarvo ja heitä kunnioitetaan (usein jopa täysin katteetta) ja kyseenalaistamatta. Miehiä ei esineellistetä eikä miehen ihmisarvo ole riippuvainen kauneudestaan, nuoruudestaan, jne. Mies kuin mies saa vapaasti olla juuri sellainen kuin on, eikä miehellä ole fyysistä väkivallan tai sheksuaalisen väkivallan uhkaa. Kaikki on sallittua ja hyväksyttyä miehille, koska pojat on poikia HYYSÄTIHYYSÄNHYY.

Vierailija
76/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman helpompaa ainoastaan itselleen epätyydyttävän ja epätoivotun seksin "saamisessa", mikä onkin (ei naisten vaan) miesten yksipuolinen ulinafantasia.

Työelämässä ja elämässä yleensä miehillä on he

Yhteiskunnan huono-osaisimmista suurin osa on miehiä. Kodittomista valtaosa on miehiä ja koditonta naista pyritään herkemmin auttamaan koska naiset nähdään arvokkaampina.

Itsemurhaan päätyvistä suurempi osa on miehiä. Vankilat on täynnä miehiä. Ihan tavallisen parisuhteenkin saaminen on moninverroin helpompaa naisille kuin useimmille miehille eikä pelkkä tutnteeton seksisuhde johon te aina haluatte nämä keskustelut vetää pyrkiessänne vähättelemään etuoikeuksianne ja elämänne helppoutta.

Vierailija
77/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhaan päädytään, niissä tapauksissa, joissa henkilön elämänhallinta ja sosiaaliset kyvyt ovat heikoimpia, vastuu näistäkin on kuitenkin myös henkilöllä itsellään.

Vankilat ovat täynnä "syyttömiä", väkivallattomia, rauhallisia sekä kaikin puolin kelvollisia _kunnon kansalaisia_, jotka vain oikeusmurhina epäreilusti heitetty vankilaan.

Vierailija
78/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsemurhaan päädytään, niissä tapauksissa, joissa henkilön elämänhallinta ja sosiaaliset kyvyt ovat heikoimpia, vastuu näistäkin on kuitenkin myös henkilöllä itsellään.

Vankilat ovat täynnä "syyttömiä", väkivallattomia, rauhallisia sekä kaikin puolin kelvollisia _kunnon kansalaisia_, jotka vain oikeusmurhina epäreilusti heitetty vankilaan.

Vedät tuon vitsiksi. Miesten maailma on paljon julmempi kuin naisten ja sieltä ne rikoksiin syyllistyvät miehet kasvaa. Miehet ei saa juurikaan empatiaa ja apua muilta miehiltä eikä moni naisiltakaan. Miehille myös tajotaan herkästi tuota "Olet vastuussa itsestäsi" mantraa vaikka tämä olisi oikeasti muiden avun tarpeessa.

Vierailija
79/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänhallinnan ja sosiaalisten taitojen puute ovat paljon pahempia ongelmia miehellä kuin naisilla. Naista ei sentakia tuomita yksinäisyyteen.

Vierailija
80/90 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi joutua parisuhteessa selibaattiin, koska nainen pihtaa ja on ilkeä. jaelilla on ihan hyvä, koska hän tekee sen omasta tahdostaan.