Tv-sarja jota seurasit joka osan?
Kommentit (62)
Kyllästyn katsomaan loppua kohden. Katson aina ensimmäiset kaudet ja viimeinen kausi jää katsomatta. Aloitan katsomaan alusta ja kyllästyn uudestaan.
Rekkakuskit
Sonny Pruitt jutteli laa-puhelimessa kenworthin nupista rekkakuskikaveriensa kanssa samalla kun kyyditsi lastia pitkin poikin ameriikkaa joutuen erinäisiin sekkailuihin Oli huisin jännää kakarana.
Bad girls, Tähtiportti, Supernatural, Salaiset kansiot, Siskoni on noita, True blood, Pokka pitää, Arrow, Rillit huurussa... Vain muutaman mainitakseni, jos listaan kaikki niin tulee pitkä, pitkä, piiiiiiiiiiitkä lista.
Smallville 2000-luvun alussa oliko lauantaisin kun nuori Clark Kent seikkaili.
Tämä nyt sivuaa vähän aiheesta...mutta muistaako kukaan sarjaa "Pala taivasta,pala maata"..oisko näkynyt joskus..80-luvulla🤔?
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt sivuaa vähän aiheesta...mutta muistaako kukaan sarjaa "Pala taivasta,pala maata"..oisko näkynyt joskus..80-luvulla🤔?
Kyllä, tuli seurattua tätäkin.
T:Assbuger
Game of Thrones (tosin toivon, että olisin jättänyt kaksi viimeistä kautta katsomatta)
The Last Kingdom
Heartstopper
The Witcher (tähän saakka, loput kaudet jättänen väliin)
Young Royals
Breaking Bad
Stranger Things
Metsolat
Puhtaat, valkoiset lakanat
Ruusun aika
Muitakin varmasti, muttei kaikkia jaksa muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tuli seurattua tätäkin.
T:Assbuger
Kiitos vastauksesta..jotenkin jäänyt hämärästi mieleen että sitä katselin..aika nuori olin..sitä ei varmaan katsottavaksi löydy mistään...
Twin Peaks, Ally McBeal, Täydelliset naiset, Oi ihana toukokuu, Lost, Silta
Luulen, että olen seurannut jokaisen jakson vasta nyt, kun suoratoistopalvelut ovat vallanneet alaa. Tosin olen luopunut nyt niistäkin, kun sarjoista julkaistaan vain jakso kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyn katsomaan loppua kohden. Katson aina ensimmäiset kaudet ja viimeinen kausi jää katsomatta. Aloitan katsomaan alusta ja kyllästyn uudestaan.
Harva sarja kantaa loppuun asti. Suunnilleen kolmannen kauden jälkeen alkaa tuntumaan siltä, että ideat on jo loppu ja vähän väkisin yritetää vääntää lisäkausia.
Isänmaan puolesta
Castle
Rookies (kesällä taas tulossa uusi kausi)
Kahden kerroksen väkeä
Happy Valley
ja monta monta muuta brittidekkaria
Pulmuset
Simpsonit
24