Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tatuoitu, naamalävistetty ja shokkiväritukkainen nainen. Miehiä on aina riittänyt.

Vierailija
02.03.2024 |

Tarjokkaita on aina ollut enemmän kuin olen kelpuuttanut. 

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räväköistä neidoista haetaan hetken huumaa, naapurintytöistä elämänkumppania. Näin se on aina mennyt. Naapurintyttöjä lähestytään harvoin, mutta tosi tarkoituksella.

Harvoin? Saatan olla toista mieltä. T: Naapurintyttö

Vierailija
22/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räväköistä neidoista haetaan hetken huumaa, naapurintytöistä elämänkumppania. Näin se on aina mennyt. Naapurintyttöjä lähestytään harvoin, mutta tosi tarkoituksella.

Eihän se että monet miehet lähestyy sinua tarkoita että mies itse lähestyisi usein muita tosi tarkoituksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on helppoa vaikka olisi minkä näköinen tahansa, aina löytyy joku äijä köyrimään.

On helppoa saada mutku sellanen ei kiinnosta. Parisuhde on parempi.

Vierailija
24/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisella luonnetta saa olla ja tuoda tyylinsä ilmi. Myös negatiivisten naisten pitäisi vähän rohkaistua. Ottamaan väriä ja tatuointejakin.

Vierailija
25/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ollut harvoin. Hirveä hinku niillä oli naimisiinkin, kahdelle sanoin kyllä. Ensimmäiselle parikymppisen ja toiselle kolmekymppisen elämänkokemuksella, jälkimmäinen oli jaa on edelleen nappivalinta.

Naapurintäti

Vierailija
26/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sulle.Toivon onnea ja tavaraasi mielesi mukaan.

Vierailija
27/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se että monet miehet lähestyy sinua tarkoita että mies itse lähestyisi usein muita tosi tarkoituksella.

No joo ei. Olen kyllä kuullut tätä selittelyä miehiltä kuinka eivät yleensä lähesty ketään mutta minua oli pakko. Jotenkin suhtaudun skeptisesti :D Tai ehkä silloin on helppo uskoa jos mies on vähän ujon oloinen, mutta harvemmin nämä ovat.

Vierailija
28/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis onnistu pitämään miehiä? Vai laitatko itse vaihtoon kun se paljastuu kelvottomaksi?

No mutta ei kait siinä, olet löytänyt tasosi ja kuvaitset sen otsikossa varsin hyvin.

Vierailija
29/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on genitaakiherppes ja tykköön tatuoinneista sekä lävistyksistä.

Vierailija
30/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut epätoivoiset miehet panee kaikkea mikä liikkuu. Meille vähän tasokkaammille miehille ei tuollainen kävelevä katiska kelpaa. Sori siitä.

Vierailija
31/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mälliviemäri.

Vierailija
32/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mälliviemäri.

Mikä ero tavalliseen suomi-naiseen?

Vierailija
33/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurintyttö = Röökimuija.

Vierailija
34/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotkut epätoivoiset miehet panee kaikkea mikä liikkuu. Meille vähän tasokkaammille miehille ei tuollainen kävelevä katiska kelpaa. Sori siitä.

Käytät nyt nk. suojattua ammattinimikettä, jonneli.

Vierailija
35/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aina uusi pukki löytyy vaikka olis minkä näköinen.

Vierailija
36/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurintyttö = Röökimuija.

Hah, en ole polttanut yhtäkään röökiä tähän päivään mennessä. Enkä aio jatkossakaan.

Vierailija
37/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamukaspatja?

Vierailija
38/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo ei. Olen kyllä kuullut tätä selittelyä miehiltä kuinka eivät yleensä lähesty ketään mutta minua oli pakko. Jotenkin suhtaudun skeptisesti :D Tai ehkä silloin on helppo uskoa jos mies on vähän ujon oloinen, mutta harvemmin nämä ovat.

Kyllä se niin on, että vaimomateriaalia täytyy käydä vähän jututtamassa, kun kohdalle osuu. 

T. Mies

Vierailija
39/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on hyvin tasokas ja ei-epätoivoinen henkilö kyseessä kun viettää lauantai-iltaansa vauva-foorumilla ja tekee kaikkensa pahoittaakseen kenen tahansa tuntemattoman ihmisen mielen.

Vierailija
40/54 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja heilastellut useankin lävistetyn ja tatuoidun, shokkiväritukkaisen naisen kanssa.

Olen myös mies enkä ole ollut koskaan lävistetyn, tatuoidun tai shokkiväritukkaisen naisen kanssa (enkä olisi), mutta olen kyllä riiannut Miss suomi -kilpailijoita ja kauniita malleja. Toisilla miehillä ei ole rimaa ja toisilla miehillä se on aika korkealla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä