Olen tatuoitu, naamalävistetty ja shokkiväritukkainen nainen. Miehiä on aina riittänyt.
Tarjokkaita on aina ollut enemmän kuin olen kelpuuttanut.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räväköistä neidoista haetaan hetken huumaa, naapurintytöistä elämänkumppania. Näin se on aina mennyt. Naapurintyttöjä lähestytään harvoin, mutta tosi tarkoituksella.
Harvoin? Saatan olla toista mieltä. T: Naapurintyttö
Eihän se että monet miehet lähestyy sinua tarkoita että mies itse lähestyisi usein muita tosi tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on helppoa vaikka olisi minkä näköinen tahansa, aina löytyy joku äijä köyrimään.
On helppoa saada mutku sellanen ei kiinnosta. Parisuhde on parempi.
Kyllä naisella luonnetta saa olla ja tuoda tyylinsä ilmi. Myös negatiivisten naisten pitäisi vähän rohkaistua. Ottamaan väriä ja tatuointejakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räväköistä neidoista haetaan hetken huumaa, naapurintytöistä elämänkumppania. Näin se on aina mennyt. Naapurintyttöjä lähestytään harvoin, mutta tosi tarkoituksella.
Juu ei ollut harvoin. Hirveä hinku niillä oli naimisiinkin, kahdelle sanoin kyllä. Ensimmäiselle parikymppisen ja toiselle kolmekymppisen elämänkokemuksella, jälkimmäinen oli jaa on edelleen nappivalinta.
Naapurintäti
Kiva sulle.Toivon onnea ja tavaraasi mielesi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se että monet miehet lähestyy sinua tarkoita että mies itse lähestyisi usein muita tosi tarkoituksella.
No joo ei. Olen kyllä kuullut tätä selittelyä miehiltä kuinka eivät yleensä lähesty ketään mutta minua oli pakko. Jotenkin suhtaudun skeptisesti :D Tai ehkä silloin on helppo uskoa jos mies on vähän ujon oloinen, mutta harvemmin nämä ovat.
Et siis onnistu pitämään miehiä? Vai laitatko itse vaihtoon kun se paljastuu kelvottomaksi?
No mutta ei kait siinä, olet löytänyt tasosi ja kuvaitset sen otsikossa varsin hyvin.
Minullakin on genitaakiherppes ja tykköön tatuoinneista sekä lävistyksistä.
No jotkut epätoivoiset miehet panee kaikkea mikä liikkuu. Meille vähän tasokkaammille miehille ei tuollainen kävelevä katiska kelpaa. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mälliviemäri.
Mikä ero tavalliseen suomi-naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurintyttö = Röökimuija.
Vierailija kirjoitti:
No jotkut epätoivoiset miehet panee kaikkea mikä liikkuu. Meille vähän tasokkaammille miehille ei tuollainen kävelevä katiska kelpaa. Sori siitä.
Käytät nyt nk. suojattua ammattinimikettä, jonneli.
Kyllä aina uusi pukki löytyy vaikka olis minkä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurintyttö = Röökimuija.
Hah, en ole polttanut yhtäkään röökiä tähän päivään mennessä. Enkä aio jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo ei. Olen kyllä kuullut tätä selittelyä miehiltä kuinka eivät yleensä lähesty ketään mutta minua oli pakko. Jotenkin suhtaudun skeptisesti :D Tai ehkä silloin on helppo uskoa jos mies on vähän ujon oloinen, mutta harvemmin nämä ovat.
Kyllä se niin on, että vaimomateriaalia täytyy käydä vähän jututtamassa, kun kohdalle osuu.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on hyvin tasokas ja ei-epätoivoinen henkilö kyseessä kun viettää lauantai-iltaansa vauva-foorumilla ja tekee kaikkensa pahoittaakseen kenen tahansa tuntemattoman ihmisen mielen.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja heilastellut useankin lävistetyn ja tatuoidun, shokkiväritukkaisen naisen kanssa.
Olen myös mies enkä ole ollut koskaan lävistetyn, tatuoidun tai shokkiväritukkaisen naisen kanssa (enkä olisi), mutta olen kyllä riiannut Miss suomi -kilpailijoita ja kauniita malleja. Toisilla miehillä ei ole rimaa ja toisilla miehillä se on aika korkealla :D