Olen tatuoitu, naamalävistetty ja shokkiväritukkainen nainen. Miehiä on aina riittänyt.
Tarjokkaita on aina ollut enemmän kuin olen kelpuuttanut.
Kommentit (54)
Ja montako edes yli vuoden parisuhdetta löytyy? Niin, sitä minäkin, hetken huumaksi kyllä kelpaat.
No sepä. En tiedä miksi nämä naisia vihaavat konservatiivijuntit, jotka käyvät ikuista sotaansa netin keskustelualustoilla, kuvittelevat, että naisille olisi jotenkin suurikin tappio, kun he eivät hyväksy näiden elämäntapoja.
- Normaali mies, joka tykkää tatuoinneista ja lävistyksistä.
Kaikki panis mut kukaan ei halua seurustella sun kanssa
Sama juttu. Nykyisin olen löytänyt sen oikean ja naimisissa ollaan oltu 6v, eka lapsi syntyy kesällä.
Naisilla on helppoa vaikka olisi minkä näköinen tahansa, aina löytyy joku äijä köyrimään.
Minkälaisia miehiä, se lienee sitten toinen asia. Mutta jokaiselle jotakin.
Suurin osa miehistä tykkää sun kaltaisista naisista.
Olet ns. helppo, muutama rengas ja tatuointi ei haittaa kun on känninen kaljamaha tarpeessaan.
Siihen vaaditaankin paljon. Pitää ainakin osata levittää jalat ja öö... no siinäpä se olikin.
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä
Sama, vaikka lävistyksiä ei ole kasvoissa, muualla kyllä. Nyt on hiuksissa neutraali vaalea väri mutta aina kun on joku shokkiväri niin miehiä on tarjolla niin paljon kun vaan jaksaisi treffailla.
Kuinka pisin on vika suhde?
Kyllähän seuraa aina löytyy, mut löytyykö ketään joka ottaa vakavasti?
Räväköistä neidoista haetaan hetken huumaa, naapurintytöistä elämänkumppania. Näin se on aina mennyt. Naapurintyttöjä lähestytään harvoin, mutta tosi tarkoituksella.
Olen mies ja heilastellut useankin lävistetyn ja tatuoidun, shokkiväritukkaisen naisen kanssa.
Oletko lort.to?