Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nuoret naiset ovat nuorista miehistä, jotka katsovat animea?

Vierailija
02.03.2024 |

Ja harrastavat vuosittain matkustelua Aasiaan (lähinnä Japaniin ja Koreaan)?

Nyt hypätään ajassa 20 vuotta eteenpäin.

Mitä mieltä olisit keski-ikäisenä naisena keski-ikäisistä miehistä, jotka viettivät nuoruutensa matkustellen Aasiassa?

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen nainen ja seurustelen viisikymppisen miehen kanssa joka katsoo animea. Matkustetaan kesällä japaniin. Itse en ole animesta kiinnostunut, mutta itse Japanista kylläkin:)

Miksi sä olet vanhan lapsellisen äijän kanssa?

Ei viisikymppinen ole vanha ja oletkos koskaan rakkaudesta kuullut? Lapsellisuus taitaa olla sinussa kun kyselet lapsellisia ansioita

Vierailija
22/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anime on minulle paha turn off. Siis todella paha. Itseäni ei anime/manga/aasiakulttuurit kiinnosta ja animemiehet ovat yleensä ylipainoisia, köyhiä ja epähygieenisiä. 

Köyhiä? Niillä just on rahaa, kun matkustelevat ja ostavat 500 euron animepatsaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas mitä kaunottaria!

Vierailija
24/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on hurreille kelvanut suomalainen soturi kun hätä tulee,itse kyykivät piilossa,ruotsalaiset viikinkit hääähhhää,salli mun nauraa määhhhää.

Vierailija
25/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla pimppa märkänä

Vierailija
26/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauko-Aasian-kulttuurithan on mielenkiintosia rikkaita ja Japanin outoudetkin kiva. ja ruoka. Itse piirtelen ja maalailen mutten anime. japani kiinnostaa kovasti..jos sinne pääsisi.

Myös tatuoinnit kiinnostaa ei yakuza..joilla on huono maine. Mutta se mystiikka kyllä. Lohikäärmeet koit värit. käärmeet lotukset ja se tietty erikoinen kulttuuri. Viekää keski-ikäinen ukko Japaniin. Ja niin en ole lihava enkä ns nörttikään. Oma nörttiyden käsitys menee jonnekin 90-luvun puolelle..ja  jäänyt vieraaksi???

Vierailija
27/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa itselle. Se, että olisi kaveri, jonka kanssa katsoa olisi todellakin

Kauhuleffat vielä viereen, niin itsellä herää todellakin kiinnostus. Varsinkin kun tykkään halia.

Vierailija
28/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mitä kaunottaria!

No joo, jos teinitytöt viehättää. Toivottavasti olet itsekin teini, etkä mikään niljakas vanha äijä?

Vierailija
29/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mitä kaunottaria!

Todella aneeminen "tanssi" - ajattelevat kai että ulkonäön ansiosta voi kaiken tehdä puolivillaisesti, ei haittaa kunhan näyttää hyvältä. Yleinen naisten asenne.

Vierailija
30/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että ennakkoluuloja oli, mutta kun syvennyin animeen enemmän niin niitähän löytyy niin erilaisia, ei ole sitä samaa. Että ehkä riippuu siitä millaista animea katsoo... Toisaalta, itse katson välillä ihan surkeita ohjelmia mutta ei se määritä minua ihmisenä 

Vierailija
31/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mitä kaunottaria!

Todella aneeminen "tanssi" - ajattelevat kai että ulkonäön ansiosta voi kaiken tehdä puolivillaisesti, ei haittaa kunhan näyttää hyvältä. Yleinen naisten asenne.

Korean cheerleaderit kyllä tanssii ihan kunnon ohjelmanumeroita, tuossa on noita lyhyitä tansseja ilmeisesti otteluiden väleissä kun oma joukkue onnistuu 

Vierailija
32/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nuoren näköiset naiset välttämättä teinejä ole. Mitä olen youtubesta katsonut. joku on 57 ja vaan pitää itsestä huolta. Suomessa  on ikävä kyllä paljon negatiivisuutta mutta pienillä jutuilla sitä itsekin kaunistuu kun hyvä luonne. Täällä ei helppoo mutta ei helkkari. Pidän hyvän luonteeni.

Vierailija
33/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne nuoren näköiset naiset välttämättä teinejä ole. Mitä olen youtubesta katsonut. joku on 57 ja vaan pitää itsestä huolta. Suomessa  on ikävä kyllä paljon negatiivisuutta mutta pienillä jutuilla sitä itsekin kaunistuu kun hyvä luonne. Täällä ei helppoo mutta ei helkkari. Pidän hyvän luonteeni.

Ei nuo videon naiset edes näytä teineiltä, suosittelen kommentoijaa hankkimaan silmälasit 🙄

Vierailija
34/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, hyvä että on jotain tervehenkistä harrastusta eikä tupakanpolttoa tai viinan vetämistä

Vierailija
35/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauko-Aasian-kulttuurithan on mielenkiintosia rikkaita ja Japanin outoudetkin kiva. ja ruoka. Itse piirtelen ja maalailen mutten anime. japani kiinnostaa kovasti..jos sinne pääsisi.

Myös tatuoinnit kiinnostaa ei yakuza..joilla on huono maine. Mutta se mystiikka kyllä. Lohikäärmeet koit värit. käärmeet lotukset ja se tietty erikoinen kulttuuri. Viekää keski-ikäinen ukko Japaniin. Ja niin en ole lihava enkä ns nörttikään. Oma nörttiyden käsitys menee jonnekin 90-luvun puolelle..ja  jäänyt vieraaksi???

Käytätkö sä google-kääntäjää, vai miksi sun teksti on kuin rikkinäisen robotin kirjoittamaa 🤔

Vierailija
36/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mieltä he olisivat tällaisesta kolmekymppisestä perheenäidistä joka katsoo animea ja lukee mangaa? Luen paljon muutakin tietokirjoista hömppään, katson telkkua, kuuntelen musiikkia, pelaan videopelejä. Olen korkeakoulutettu ja hyväpalkkainen, tykkään myös liikunnasta. Pitkä kausi oli romanttisen manhwan lukua, nyt täyskäännös ja luen sekä katson ekaa kertaa Berserkiä. Yllättävän hyvä, koska genre ei lähtökohtaisesti kuulu suosikkeihini.

Mediaa voi seurata monesta eri näkökulmasta - jotkut ei osaa muuten kuin suoraan samaistumalla, jonka kapein muoto on reality-tv. Mitä enemmän kykyä mielikuvitukseen, empatiaan ja mielenkiintoa tarinaan, luovaan ajatteluun ja hahmojen rakentamiseen, sitä enemmän fiktio kiinnostaa. Jos rajaa jonkin fiktion konseptin pois ennakkoluulojensa takia, on se oma häviö.

Vierailija
37/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo videon naiset edes näytä teineiltä, suosittelen kommentoijaa hankkimaan silmälasit 🙄

Niin ..pointtini oli ehkä eri.

Vierailija
38/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset on kauneimpia😍😍

Voi olla, mutta turha luulla, että ne on jotain helppoja nakkeja. Just näin netissä jutun, jossa haastateltiin japanilaisia nuoria naisia ja kysyttiin niiltä, millaisista ulkkarimiehistä ne tykkää. Vastaus oli kaikilla samanlainen, eli haluavat pitkän sinisilmäisen blondin, jolla on iso nenä, eli muna. Siis sellaisen ruotsalais-germaanisen viikinkisoturin, uljaan prinssin. Suomalaisten lyhyiden tummien perunanenien ei siis tarvitse vaivautua 😂

Minä olen sinisilmäinen ja blondi 😎 nyt alkaa pillua satamaan japanissa

Vierailija
39/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho sopivasti myös sinisilmäinen blondi. Pitääpä varata lennot japaniin

Vierailija
40/151 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset on kauneimpia😍😍

Voi olla, mutta turha luulla, että ne on jotain helppoja nakkeja. Just näin netissä jutun, jossa haastateltiin japanilaisia nuoria naisia ja kysyttiin niiltä, millaisista ulkkarimiehistä ne tykkää. Vastaus oli kaikilla samanlainen, eli haluavat pitkän sinisilmäisen blondin, jolla on iso nenä, eli muna. Siis sellaisen ruotsalais-germaanisen viikinkisoturin, uljaan prinssin. Suomalaisten lyhyiden tummien perunanenien ei siis tarvitse vaivautua 😂

Minä olen sinisilmäinen ja blondi 😎 nyt alkaa pillua satamaan japanissa

Oletko myös pitkä ja isonenäinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi