Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kertoa yhden naispuolisen kaverin uudelle miehelle tämän "vauhdikkaasta" menneisyydestä?

Vierailija
02.03.2024 |

Ystäväni on löytänyt todella laadukkaan miehen ja heillä näyttää menevän hyvin. Mies on uskovainen ja osallistuu kaiken maailman seurakunnan hyväntekeväisyys ja vapaaehtoistyöhön. Kaiken lisäksi fiksu, komea ja hauska. Olen tunetunut kaverini opiskeluvuosilta asti ja hänellä oli tuolloin aika vauhdikas elämäntyyli. Bileissä käytiin ja mies vaihtui suurin piirtein joka viikonloppu. En edes tarkalleen tiedä, mutta kumppaneita on täytnyt olla useita kymmeniä. Jotenkin vain tuntuu, että tämä uusi kunnollinen mies ansaitsee tietää tämän ystäväni menneisyydestä. Mikä olisi tahdikas tapa kertoa, en kuitenkaan halua pilata meidän ystävyyssuhdetta. Jotenkin "vahingossa" lipsauttaa asioita "hurjista opiskelijabileistä" illan istujaisissa vai kertoa vain suoraan?

N28

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskovainen mies ole laadukas. Päinvastoin.

Vierailija
42/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otaikko antaa ymmärtää miehen menneisyydestä

Opettele ensin suomenkieli ennen kuin alat päälepäsmäröimään kateuksissasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskovainen mies ole laadukas. Päinvastoin.

Onko uskomus joulupukkiin, menninkäisiin ja muihin taruolentoihin parempi?

Vierailija
44/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaa ketjussa. 

Vierailija
45/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pitäisi.

Vierailija
46/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei sinulle kuulu, joten älä sano mitään.

Toisten asioihin puuttuminen on muutenkin noloa ja mieti miten noloa olisi, kun menisit voitonriemuisena juoruilemaan ystävästäsi ja mies vastaisi "joo, kyllä mä tästä tiesin". 

Vierailija
47/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole sinun tehtäväsi, mutta toisaalta kyllä kaverisi pitäisi olla itse rehellinen miehelle ja etenkin jos miehellä on haussa tietynlaisen arvomaailman omaava puoliso jollainen kaverisi ei ole.

Menneet on joo menneitä, mutta ei niitä tekemättömiksi saa eikä mikään parisuhde voi olla kestävällä pohjalla jos se ei perustu rehellisyyteen.

Ihan samahan se olisi jos miehellä olisi menneisyys jonka hän haluaa salata kaveriltasi ja tietäisit, ettei kaverisi sitä hyväksyisi koska hän haluaa puolisokseen moraaliltaan erilaisen ihmisen.

Silloinkaan se ei olisi sinun tehtäväsi kertoa tästä kaverillesi vaan antaa miehen kertoa siitä itse.

Vierailija
48/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootein ihminen maan päällä ap.

Vierailija
49/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tätä täällä ennenkin kysellyt. Tai satuillut. 

Vierailija
50/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ole sinun tehtäväsi, mutta toisaalta kyllä kaverisi pitäisi olla itse rehellinen miehelle ja etenkin jos miehellä on haussa tietynlaisen arvomaailman omaava puoliso jollainen kaverisi ei ole.

Menneet on joo menneitä, mutta ei niitä tekemättömiksi saa eikä mikään parisuhde voi olla kestävällä pohjalla jos se ei perustu rehellisyyteen.

Ihan samahan se olisi jos miehellä olisi menneisyys jonka hän haluaa salata kaveriltasi ja tietäisit, ettei kaverisi sitä hyväksyisi koska hän haluaa puolisokseen moraaliltaan erilaisen ihmisen.

Silloinkaan se ei olisi sinun tehtäväsi kertoa tästä kaverillesi vaan antaa miehen kertoa siitä itse.

No, kyseisen miehen arvomaailmaan kuuluu naisviha. Jos uskovaisen miehen kanssa aikoo pärjätä, ei kannata noudattaa samoja sääntöjä kuin normaalien kanssa.

Vierailija
51/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole kateellinen. Anna heidän olla onnellisia😊

Vierailija
52/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ei sinulle kuulu, joten älä sano mitään.

Toisten asioihin puuttuminen on muutenkin noloa ja mieti miten noloa olisi, kun menisit voitonriemuisena juoruilemaan ystävästäsi ja mies vastaisi "joo, kyllä mä tästä tiesin". 

Ja ilmoittaisi kateelliselle ettei ole tästä pätkääkään kiinnostunut, päinvastoin😖

Vierailija
53/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kirkasotsaista kuin se olisikin, miehenä en itse pitäisi alkuunkaan jos naiseni aisoita pengottaisiin. Mies on aina naisensa valinnut, ja toki myös toisinpäinkin, mutta tuo ilmianto koskisi siis tuon miehen naista. Etenkin kun mies on uskossa, niin todennäköisesti seisoo naisensa takana, olkoonkin että nainen on ainakin aikaisemmin ollut enemmän diskossa.

Itse en kyllä tykkäisi yhtään jos nainen ollut kylän polkupyörä varsinkin jos valehtelisi asiasta...

Tykkäsi tai ei, on mies naisensa valinnut ja todennäköisesti seisoo tai kaatu naisensa mukana. Siis jos miehellä on yhtään selkärankaa ja voihan olla että asia on tiedossa ja siitä on menty jo eteenpäin.

Vierailija
54/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otaikko antaa ymmärtää miehen menneisyydestä

Opettele ensin suomenkieli ennen kuin alat päälepäsmäröimään kateuksissasi. 

Olihan joku muukin huomannut tämän!

Olin kirjoittamassa, että onpa miehellä ollut vauhdikas menneisyys, kun ei muista siitä mitään.

T: Assburger

Vierailija
55/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 eli "usea kymmen" on aivan tavallinen body count alle 30v naiselle, en tekisi tuosta mitään numeroa.

Vierailija
56/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaison postia anonyymisti.

Vierailija
57/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet typerys. Hanki elämä.

Vierailija
58/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-30 eli "usea kymmen" on aivan tavallinen body count alle 30v naiselle, en tekisi tuosta mitään numeroa.

Järkyttävä määrä. Normaali olisi 2-4. 

Vierailija
59/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista antajaa Jumala rakastaa - 2 Kor 9:6-10

Nainen on elänyt Raamatun mukaan.

Vierailija
60/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kerrot millaisesta kyläpyörästä on kyse! Sitten vain laitat puhelimen videotallenuksen valmiiksi, ja otat talteen kun se nakkaa hiuksista helvettiin sen. Ja muistakin zoomata siihen kohtaan kun se kolahtaa sinne roska-astiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi