Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kertoa yhden naispuolisen kaverin uudelle miehelle tämän "vauhdikkaasta" menneisyydestä?

Vierailija
02.03.2024 |

Ystäväni on löytänyt todella laadukkaan miehen ja heillä näyttää menevän hyvin. Mies on uskovainen ja osallistuu kaiken maailman seurakunnan hyväntekeväisyys ja vapaaehtoistyöhön. Kaiken lisäksi fiksu, komea ja hauska. Olen tunetunut kaverini opiskeluvuosilta asti ja hänellä oli tuolloin aika vauhdikas elämäntyyli. Bileissä käytiin ja mies vaihtui suurin piirtein joka viikonloppu. En edes tarkalleen tiedä, mutta kumppaneita on täytnyt olla useita kymmeniä. Jotenkin vain tuntuu, että tämä uusi kunnollinen mies ansaitsee tietää tämän ystäväni menneisyydestä. Mikä olisi tahdikas tapa kertoa, en kuitenkaan halua pilata meidän ystävyyssuhdetta. Jotenkin "vahingossa" lipsauttaa asioita "hurjista opiskelijabileistä" illan istujaisissa vai kertoa vain suoraan?

N28

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla tosi kateellinen

Vierailija
22/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä kirje

Vanhanaikaista, postaa somessa tyyliin "Tyrkky-Mari pokas taas!" Saat paljon klikkauksia ja näkyvyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisten piireissä on tullut pyörittyä ja tuo on vielä aika pientä.

Vierailija
24/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin että ilmoitat. M31

Vierailija
25/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet eivät onneksi ole yhtä seksuaalisesti epävarmoja ja omistushaluisi kuin AV-palstalle postaavat inkelit.🙄

Vierailija
26/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussahan meillä on esikuva, jossa profeetta (liekö Hesekiel tms) sai Jumalalta käskyn ottaa maailman vanhimman ammatin harjoittaja vaimokseen, ja ottikin. Miehilläkin voi olla "pelastan naisen synniltä" -ajattelua. 

Vierailija
27/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit itse itsellesi:"...En edes tarkalleen tiedä, mutta.."

Eli koska et tiedä, mikä on totta niin annapa olla kertomatta.

Menet sotkemaan ystävyytesikin Jos asiavaivaa kysy ystävältäsi, onko hän itse puhunut nmenneisyydestään

Vierailija
28/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies tee jotain muuta kuin ruikuttaa täällä kaikki päivät polkupyöriesi kanssa. 

Vierailija
29/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet eivät onneksi ole yhtä seksuaalisesti epävarmoja ja omistushaluisi kuin AV-palstalle postaavat inkelit.🙄

En ole mitään miksikä yrität minua haukkua. En vain halua puhki kulunutta naista. Joku muu voi haluta. 👍

Samaa mieltä. Naiset ei halua huorissa käynyttä miestä. Minä en halua mieshuorissa käynyttä naista 

Vierailija
30/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera kateellinen AP

Vierailija
31/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuvaamasi kaltainen ystävä. Mies tietää ja parilla menee hyvin.

Nämä hurjat opiskelijabilejutut on sellasia, että kannattaa olla varma asiasta ennen kuin lähtee kertomaan mitään. Juorut tuppaa muuttumaan valheeksi jossakin kohtaa.

Kuuntelin kerran kaverin tarinaa eräästä illasta. Lähes kaikki mitä hän kertoi oli vääristeltyä totuutta. Pusu muuttui seksiksi, huonovointisuus pitkin seiniä oksenteluksi ja niin edespäin. Olin vesiselvä, joten korjasin hänen tarinaa, enkä enää koskaan uskonut juorujaan.

Vierailija
32/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi alkaa juoruämmäksi vai oletko jo sellainen? Vai haluatko kaapata miehen itsellesi? Asia ei sinulle kuulu mutta ethän voi itsellesi mitään. Ai saatana, onneksi meillä ei menneisyydellä ole väliä eikä ole juoruämmiäkään piireissä.

Vierailija
33/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan bileissä kävi ja treffailikin ihmisiä nuorena. Ai hurja 😱

Vierailija
34/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös uskovaisten tavara ole yhteistä? Että voisi olla jopa suositus. Näin ainakin täällä etelässä naureskellaan pohjoisempien heimojen touhuille.

Vierailija
35/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni uskossakin oleva ihminen voi käydä bileissä ja tapailla ihmisiä. Itse ainakin tällaisen tunsin. 

Uskonasiat ovat ihmisten omia asioita. Ei uskossa olevan tarvitse kotiinsa linnottautua rukoilemaan. 

Vierailija
36/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pusut tarkoita seksiä. Eri asioita. 

Vierailija
37/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kirkasotsaista kuin se olisikin, miehenä en itse pitäisi alkuunkaan jos naiseni aisoita pengottaisiin. Mies on aina naisensa valinnut, ja toki myös toisinpäinkin, mutta tuo ilmianto koskisi siis tuon miehen naista. Etenkin kun mies on uskossa, niin todennäköisesti seisoo naisensa takana, olkoonkin että nainen on ainakin aikaisemmin ollut enemmän diskossa.

Itse en kyllä tykkäisi yhtään jos nainen ollut kylän polkupyörä varsinkin jos valehtelisi asiasta...

Vierailija
38/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap nähnyt ne tilanteet kun seksiä harrastetaan. Kilttimies. 

Vierailija
39/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mikään vauhdikas menneisyys negatiivisessa mielessä. Opiskeluvuosina on hyväkin juhlia iloisin mielin. Mitäs itse teit yhteisinä opiskeluaikoinanne?

On hieman eri asia, jos kaverisi olisi ollut nykyisen miesystävänsä tapaamiseen saakka todella hurja miestennielijä, joka olisi naiskennellut kaikkien mahdollisten vapaitten ja varattujen miesten kanssa ilman, että olisi välittänyt minkälaisia ongelmia ja ihmisten välisiä skismoja aiheuttaa ympäristössään.

Vierailija
40/60 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen miehen puolesta että löytää arvoisensa naisen🙏😔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan