Kuka piristi tänään päivääsi?
Itseäni piristi mukava ja nätti vaaleahiuksinen nainen kaupan kassalla. Kiitos kun sain tervehtiä sinua ja pakata ostokset joihin olit koskenut. Sinä varmaan unohdit minut heti mutta minä en sinua. :)
Kommentit (32)
Tänään huudettiin kaupassa että täällä on vapaa kassa, mutta en mennyt koska halusin sinun kassallesi blondi nainen. :) ap
Mieheni ukki soitti. Toivotti hyvää naistenpäivää ja juteltiin mukavia.
Entinen työkaveri vanhasta työpaikasta huomasi minut kaupungilla ja huikkasi juttelemaan. Olipa mukava nähdä häntä vuosien jälkeen.
Ruokakaupan kassarouva toivotti hyvää naistenpäivää! Samoin toivotti eräs sukulaispoika kaupan edessä!
Kävin yhdessä työpaikan yksikössä toimittamassa työasiaa. Yllättäen nurkan takaa tulee eräs työntekijä joka oli kuullut että tulin ja vain halusi tulla moikkaamaan "koska olen niin kiva ja ihana". Tulipas hyvä mieli :)
Tuo joka trollaa rullatuolista ja vuoristosta.
Riikka Purra! Näin tänään vasta sen saksileikkauskuvan! Ai, kun oli hauska!
Minä piristi päivääni. Sanoin itselleni, että oon mä vain vahva nainen. Kovista kivuista ja sairauksista huolimatta nousin taas tähänkin päivään.
Mies piristi aamulla mun päivää. Huomasi mun laihtuneen ja ihasteli sitä. En ollut sille kertonut, että laihdutan. Ajattelin, että kyllä se jossain vaiheessa huomaa itsekin. Oon melkein normaalipainossa nyt, pari kiloa jäljellä pudotettavaa.
Lähikauppa, sain naistenpäivän ruusun.
Yksi palstalainen