Mikä on naisihanteesi?
Mitä naisessa ei saa olla tai mitä pitää olla tai jokin muu ihanne tai inhokki?
Kommentit (50)
Kolme pointtia: A) Asenne, B) kyky ja halu mennä eteenpäin ja C) yleinen harrastuneisuus.
En osaa kuvailla mutta olen huomannut jo alle kaksikympisenä että tunnen vetoa tietyntyyppisiin naisiin.
Ja ei todellakaan stereotyyppisiin joihin miehet ihastuu.
Hänessä vain on jotain joka vetää puoleensa. Sellainen nainen tulee yleensä vastaan ihan yllätttäin, en etsi ketään aktiivisesti. Olen vähän arka lähestymään vaikka tilaisuuksia on ollut. Toinen on antanut selkeästi viestiä mutta en uskalla vastata. Toivon kovasti että vielä rohkaistun, olisi ihan jakaa elämänsä jonkun kanssa.
Olen seurustellut miesten kanssa mutta en rakastanut enkä edes ihastunut, olen vain ajautunut suhteisiin. Enää en sitä tee, olen sitten mieluummin yksin.
lisäkyssäri. Saako olla ohuet huulet, pieni tai iso pää, iso nenä tai muuten huomiota herättävä ym ym.?
Kasvot on ne ensimmäiset , jotka huomaa.
A) Hyväluontoinen B) Naisellinen C) Sopeutuva ja D) harrastaa liikuntaa
Ulkomainen, normaalipainoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
A) Hyväluontoinen B) Naisellinen C) Sopeutuva ja D) harrastaa liikuntaa
Mitä tarkoitat hyvännäköisellä? Yksityiskohtia?
Luin ensin "Mikä on natsiihanteesi?".Piti katsoa oikein kahteen kertaan että luinko oikein?Muttaa juu ihanne nainen olisis semmoinen kenen kanssa voisi oikeasti jakaa hyvät ja huonot ajat. Knene vierellä tuntuu luonnolliselta olla,se tunne että tähän minä kuulun.
Brigitte bardot nuorena. Ne oikeet töröhuulet! Oli muuten seksikäs vielä 45vuotiaana, kuvia vuodelta 1979 löytyy kyllä netistä.
Ei ainakaan tyypillinen yltiöpinnallisuus.
Kiva ihminen,kai.
Sopusuhtainen ja suunnilleen järjissään oleva. Ei saa olla penistä.
Ulkonäöllisesti Michelle Pfeiffer. :) Muuten sama kuin miehillä eli hyväntahtoisuus, rentous, positiivisuus ja itsensä kehittäminen.
Nainen.
Omaan silmään nätti, introvertti, empaattinen, ei sairaalloisen ylipainoinen
Naama ja ääni on tietysti tärkein