Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä aikuinen nainen voi käydä lasillisella Espoo-Siuntio -suunnalla?

Vierailija
02.03.2024 |

Olen jokin aika sitten eronnut, ja joskus voisi olla kiva käydä ihmisten ilmoilla lasillisella. En ole vuosiin käynyt baarissa muuten kuin työpaikan pikkujouluissa ja vastaavissa, ja niissä käydään aina Helsingin keskustassa, missä en enää viihdy yhtään.

Vääräleuoille tiedoksi, en ole etsimässä yhden illan seuraa, en isää lapsilleni, en halua vetää räkäkännejä, kiva olisi ihan joku siisti paikka ja lasillinen viiniä samassa tilassa, jossa aikuisia ihmisiä. Onko suunnilleen tällä alueella edes mitään paikkaa paitsi pari ruokaravintolaa ja joku Espoon keskuksen baari?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on siitä vähän ongelmallista, kun täällä ei saa millään taksia. Viini ei oikein sovi, jos pitää ajaa itse kotiin. 

Julkisilla tietysti mennään. Ja mitenniin ei saa taksia..?

Vierailija
22/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis menisit yksin johonkin ravintolaan juomaan? Miksi?

Teen etätöitä ja olen kahden lapsen yh-äiti. Edellämainittujen vuoksi näen päivän aikana lapseni, heidän hoitajat ja olettajat, satunnaisesti jonkun toisen vanhemman, joten silloin joskus kun olen ilman lapsia, olisi kiva pistäytyä johonkin kivaan paikkaan ja juoda se lasillinen viiniä niin, etten ole yksin neljän seinän sisällä. No, ehkä lämpimämmällä ilman vaan juon sen viinilasillisen pihallani!

Ottaisit siis lapset mukaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Oletko sinä niitä, jotka eivät uskalla käydä missään ilman seuraa? 

Huutonaurua. 70-luvulla yksinäinen nainen ei edes päässyt ravintolaan.

Vierailija
24/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummella on Viinitupa Bronx.

Vierailija
25/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkenna vähän aluetta. Espoo on maantieteellisesti tosi iso, joten kerro mistä päin Espoota etsit paikkaa.

Lähinnä jos ajattelee Espoo-Siuntio -välin Länsiväylää/rantatietä pitkin ja hieman siitä ympäriltä, niin pääsisi sellaiseen etäisyyteen, minne kätevä liikkua kotoa. Ihan pohjoiset osat tai juuri joku Leppävaara välttämättä ei.

ap

Vierailija
26/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satulinna?

Vierailija
27/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen etätöitä ja olen kahden lapsen yh-äiti. Edellämainittujen vuoksi näen päivän aikana lapseni, heidän hoitajat ja olettajat, satunnaisesti jonkun toisen vanhemman, joten silloin joskus kun olen ilman lapsia, olisi kiva pistäytyä johonkin kivaan paikkaan ja juoda se lasillinen viiniä niin, etten ole yksin neljän seinän sisällä. No, ehkä lämpimämmällä ilman vaan juon sen viinilasillisen pihallani!

Suora lainaus lainaamastasi tekstistä: joten silloin joskus kun olen ilman lapsia

Vierailija
28/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siuntio on aika kaukana Espoosta. Välissä on Kirkkonummi. Ei siellä kyllä ole kuin Cittari. 

onhan k-nummella bistro o mat, on ruokaravintola, mutta taisi siellä pieni tiskikin olla jos on vain lasillista vailla.

Kauppakeskuksissa omppu, ainoa löytyy nyt monenlaista mestaa. Onko aikomus nauttia vain se lasillinen vai hakea seuraakin, edellämainituissa moni on varmaan oman valmiin seurueen kanssa.

Vierailija
29/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks Siuntiossa ole joku eläkeläisten kylpylä?

Tämä oli hauska! :D Parempi sekin kuin reissata metrolla jonnekin helsinkiläiseen trendipaikkaan. Missäs tämä kylpylä on?

ap

https://hotellisiuntio.fi/

Vierailija
30/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on siitä vähän ongelmallista, kun täällä ei saa millään taksia. Viini ei oikein sovi, jos pitää ajaa itse kotiin. 

Julkisilla tietysti mennään. Ja mitenniin ei saa taksia..?

Kun ei ole sitä päivystysvelvollisuutta. Nimimerkillä Kirkkonummi. Junalla jos tuut illalla, niin kävelyksi menee.

Vierailija
31/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla tämän saa noin käännettyä?

Vierailija
32/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurulle takaisin huutonaurua !!! Et ilmeisesti ollut vielä syntynytkään 70-luvulla. Todellakin naiset pääsi yksin ravintolaan.

Vierailija
33/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan tuossa sanottiin että silloin kun on yksin. Miksi lukutaidottomat kommentoi.

Vierailija
34/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurulle takaisin huutonaurua !!! Et ilmeisesti ollut vielä syntynytkään 70-luvulla. Todellakin naiset pääsi yksin ravintolaan.

Otapa selvää.

Vierailija
35/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole asiantuntija, mutta ainakin Nokkalan majakassa käy monet aikuiset espoolaiset rennosti viinilasillisella. Siellä saa myös ruokaa, eli ei ole mikään juottola.

Ja sitten on tietysti Haukilahden Helmi, sekin ihan tasokas paikka aikuiselle väelle. Aika vähän taitaa loppujen lopuksi tällaisia viihtyisiä aikuisten paikkoja Espoon ja Siuntion suunnalla olla? Mutta toivottavasti edes näistä suosituksista on iloa 😊 

t. Sama

Vierailija
36/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että Espoo ei sovi enää sinulle. Stadissa on kippola lähes joka nurkalla.

Vierailija
37/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Espoossa tai Kirkkonummella ole.

Hotelli Siuntio on entinen Siuntion kylpylä. Mutta kylpylää ei enää ole, se on nykyään kunnan uimahalli, jota saa käyttää lisämaksusta. Viikonloppuna pitää olla auto, taksia ei saa. 

Pari astetta tasokkaampia vaihtoehtoja on Lohjalla. Esimerkiksi olut- ja viinihuone Norden, tapasbaari Carnevale Coffee Roastery tai Lohjan kylpylä tai Unkan baari, jossa presidentitkin käy. Junaa ei ole, mutta takseja on. 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/afb27dfb-e891-4cfa-b580-95971f589…;

Vierailija
38/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tapiolassa vielä hotelli ja ravintola? Garden. Se on ainakin olut ennen siisti paikka, en tiedä nykyään. On se ainakin lähempänä kuin Lohja, ja ehkä voit päästä julkisilla. 

Vierailija
39/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole asiantuntija, mutta ainakin Nokkalan majakassa käy monet aikuiset espoolaiset rennosti viinilasillisella. Siellä saa myös ruokaa, eli ei ole mikään juottola.

Ja sitten on tietysti Haukilahden Helmi, sekin ihan tasokas paikka aikuiselle väelle. Aika vähän taitaa loppujen lopuksi tällaisia viihtyisiä aikuisten paikkoja Espoon ja Siuntion suunnalla olla? Mutta toivottavasti edes näistä suosituksista on iloa 😊 

t. Sama

Kiitos! Näissä täytyy joskus pistäytyä ainakin kesämmällä, Nokkalassa olen käynytkin. Merellisyydestä plussaa! 

ap

Vierailija
40/55 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommat vain sen lärvilooran eli hanaviinapakkauksen ja otat sen toiseen kainaloon, kissan toiseen ja ryyppäät kämpilläsi kuten muutkin tuon ikäiset ylipainoiset demarimummot.