Ällöä, mutta hyvänen aika että on ihana tunne kun monen päivän ummetuksen jälkeen kaikki on ulkona
Pienet on ilot, kun kakalla käyminen tekee niin ihanan olon. Mutta nautin, todellakin.
Kommentit (13)
Mä olin joskus monen päivän ummetuksen jälkeen juuri menossa hakemaan jotain lääkettä avuksi kun juuri alkoi vatsa toimimaan. Tuli niin iso pökäle että tuli myös verta samalla mutta kylläpä tuntui silti ihanalta. Sori mahdollisesti liian tarkasta kuvauksesta :D
Onnen ja autuuden tuntee vasta, kun peräsuolen kautta valuu lämpöinen pska.i
Kunnon paskalle tarvittaisiin myös kummi.
Syökää kuivattuja luumuja illalla jos ei p-kaa ole koko päivänä tullut. Miksi pitää mennä apteekkiin ostamaan kemiaa? Viisi kuivaluumua on terveellisempää ja takuulla aamulla pääset kakalle. Kuivaluumupakkaus kannattaa säilyttää jääkaapissa kun se on avattu. Riittää moneksi kerraksi.
Mulla riittää aamukahvi. Laittaa mahan löysälle. Mutta kyllähän tyhjentyminen helpottaa oloa tottakai.
Miksi se pitää tulla tänne ilmoittamaan? Oletko joku vanhus, jonka kaikki puheenaiheet pyörivät ruumiintoimintojen ympärillä?
En voi matkailla viikonloppua kauempaa, sillä menen ihan ummelle vieraassa ympäristössä. Ei auta luumut ei kahvit. Vasta kun pääsen kotiin omalle pöntölle, alkaa tapahtua. Ja voi luoja sitä tunnetta, kun koko viikonlopun pato aukeaa..
Ota 2 tlk öljyä aamuisin jogurtin kanssa, ei ummeta. Itsellä johtuu siitepölyallergiasta koska hyvin harvoin muulloin on. Vaikka tätä ei uskottu.
Ostin avokadoöljyä. Agiolax-rakeita ennemmin kuin luumuja.
Ei sen joka päivä tarvitse tulla. Ihmiset ovat yksilöllisiä ja syömätavatkin erilaisia.
Kun teet aloituksen niin laita sisältövaroitus, etkä tuuttaa otsikkoon kaikkea paskaa (kirjaimellisesti)!
Teinihän sinä varmastikin olet, että et ymmärrä lukea keskustelun sääntöjä. Jos kumminkin olet aikuinen niin voi voi. Jotain on matkan varrella jäänyt oppimatta.
Sellasta se on kun ahmii herkkuja sohvalla maaten vuodesta toiseen, elimistö ei toimi koskaan hyvin.
Osta Microlaxia puikkoina. Vartissa helpottuu.