Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko mennä giganttiin kun tarvitsen asiantuntija-apua?

Vierailija
02.03.2024 |

Ongelmani on kotinetti tai varmaankin tarkemmin reititin. Netti on huono ja mesh-purkkeja ja vahvistava antennikin on ostettu, mutta silti vaan langaton verkko tökkii. Ajattelen että tarvitsisin ehkä uuden reitittimen. Olen yrittänyt perehtyä asiaan netin kautta, mutta aihe ei ole mulle niin kovin tuttu. Pelkään että mua höynäytetään. Gigantissa olisi testissä hyvin pärjännyt reititin ja kiinnostaisi kokeilla sitä, mutta miten voin estää sen, ettei mua höynäytetä ostamaan mulle tarpeetonta? Olen keski-ikäinen nainen. Ahdistaa jo valmiiksi

Millaisia viimeaikaisia kokemuksia gigantista teillä on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysjärkinen ei mene giganttiin saatika että ostaisi sieltä jotain.

Vierailija
2/8 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä just mua ahdistaa! Onko Power parempi?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nettiyhtiöltäsi oikeat tarvikkeet, heidän velvollisuutensa saada buginen systeemi kuntoon jos maksatkin siitä

Vierailija
4/8 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kiinnosta sinun ongelmasi, vaan se mitä ne voisivat myydä sinulle!

Vierailija
5/8 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en missään nimessä menisi Giganttiin. En kyllä tiedä sitten, mikä olisi parempi. 

Vierailija
6/8 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla korjaantui kun vaihdoin Elisan DNA liittymään.  Testaa kumminkin ensin nopeus muuten vaikka puhelimella.

Vierailija
7/8 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihme taas. Kun kerran tiedät jo mitä olet ostamassa niin kai osaat aikuisena ihmisenä sanoa ei jos yrittävät muuuta tyrkyttää. Tai et edes asioi myyjän kanssa, sanot että et tarvitse apua, kiitos vaan. Tai voit pyytää näyttämään missä reitittimet on ja kiität avusta. Mulle kerran melkein pakkomyytiin yksi varaosa, minkä sain naapuriliikkeestä 50e halvemmalla. Tyyppi yritti väkisin työntää käteen kyseistä osaa vaikka sanoin etten sitä ota kun en ollut satavarma että se on oikea. Suorastaan suuttui kun lähdin kävelemään enkä todellakaan ostanut mitään. Kuulemma "tuotteen voi aina palauttaa jos se on vääränlainen". Tai sitten ostaa kerralla oikanlaisen ;D Lisäksi muistelen ettei Gigantista edes saa rahoja takaisin vaan tarjoavat jotain store credittiä. Pitäneekö paikkansa? 

Loppuun täytyy sanoa, että olen ostanut Gigantista kaikenlaista mukaanlukien kodinkoneita ja olen ollut tyytyväinen sekä palveluun että laitteisiin. Eikä niillä kerroilla yritetty sen enempää pakkomyydä mitään normaalia "saisko olla vielä jotain muuta" lukuunottamatta. Palvelu oli jopa niin hyvää että en ostanut omaan käyttöön sopimatonta pyykinpesukonetta kiitos myyjän rehellisen kommentin.

Vierailija
8/8 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä just mua ahdistaa! Onko Power parempi?

-ap

Ei valitettavasti ole, samaa asiakkaiden höynäytystä powerissakin.