Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonloppuna eräs mies tuli ja suuteli minua vessajonossa. Olenko ollut uskoton?

Vierailija
15.01.2007 |

Vetäydyin siis välittömästi tilanteesta kun tajusin mitä tapahtui.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi elämän kevät...

Vierailija
2/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap, jota kyseinen tilanne vaivaa kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Siltä häviävän pieneltä mahdollisuudelta, että olet tosissasi: niin et todellakaan ole uskoton, jos sinulle joku tekee jotakin vastoin tahtoasi.

Vai ajatteletko, että raiskattukin on pettänyt miestään?

Vierailija
4/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kylläkin humalassa, mutta on jäänyt mietityttämään että olenko viestittänyt tai tehnyt jotain sellaista joka olisi myötävaikuttanut tilanteen syntyyn.

Ja minä en kyllä tässä tapauksessa vertaisi raiskausta omaan tilanteeseeni. Juttelin kyseisen mukavanoloisen miehen kanssa niitä näitä siinä jonossa.

Asia siis vaivaa siksi, koska olen vahvasti sitä mieltä että myös suuteleminen on tavallaan uskottomuutta. Tosin tässä tilanteessa en nauttinut siitä laisinkaan.

Vierailija
5/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleensä uskottomuudeksi ei tulkita suutelua, vaan yhdyntä. Mutta tietenkin voit itse pitää sitä pahana.

Mutta tilanne on silti sama kuin mainitsemassani esimerkissä raiskauksesta. Jos itse et ole tilannetta halunnut, etkä ole ollut siinä yhteistoimin mukana, olet viaton. Ei raiskauksen uhrinkaan syyttömyyttä vähennä se, jos hän sitä ennen on jutellut mukavia raiskaajan kanssa. Eikä kumpikaan ole pettämistä vähässäkään määrin.

Vierailija
6/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et niin minkä sinä voit jos joku sinua suutelee... samalla tavalla sinä voit vaikuttaa siihen sanooko joku outo sinulle terve kaupungilla...

Vierailija
7/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteni olivat tämän nuorenmiehen ympärillä?!? Niin ja korostan, etten tuntenut lainkaan vetoa tähän kaveriin.

Enkä Xandris tosiaankaan ottaisi nyt tässä tapauksessa raiskausta vertailukohdaksi. Raiskaus on mielestäni ihmiskunnan yksi pahimmista teoista minkä toinen ihminen toiselle voi tehdä.

En ole miehelleni asiasta kertonut, tuskin edes kerronkaan.

Vierailija
8/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ymmärtäisit, että tahattomuus vie pohjan uskottomuudelta.

Vierailija
9/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olet ylittänyt ilmeisesti oman rajasi. Itse en tuota pettämisenä pitäisi enkä pidä. Mutta jokainen asettaa itse tai kumppaninsa kanssa rajat joita ei tulisi ylittää ja ilmeisesti astuit omasi ylitse tai ainakin päälle. Chill out, no harm done.

Vierailija
10/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siksi minulle vaikea paikka, koska oikeasti pidän uskollisuutta arvossa ja tärkeänä asiana. Enpä vain olisi koskaan uskonut moiseen tilanteeseen joutuvani. Hyvää yötä ja kauniita unia!

ap

Vierailija
11/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin simppeliä

Pettäminen on sitä mitä ei voi kerta rakkaalleen (kun kysymyksessä tälläinen teko)

Vierailija
12/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan nyt sen verran, että asia ei vaivaa minua siksi että olisin jollakin tavalla kiinnostunut miehestä, siitä ei ole kyse. Olen miettinyt, että jäikö minulta siinä tilanteessa jokin asia huomaamatta. En tuntenut mitään iloa/nautintoa tuosta pikasuudelmasta. Päinvastoin, kävin sen jälkeen oksentamassa.

Vierailija
13/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nyt vielä kerran nuo aiemmat kommentit. Tapauksessa on PALJON samaa kuin raiskauksessa taí siinä, että tuntematon moikkaa. Eli et ole itse päättäänyt, että ' näin nyt toimitaan' .

Samasta syystä tapauksesta ei kannata kertoa miehellesi.

Vierailija
14/14 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoisin? Mieheni voisi saada kertomuksestani hyvin erilaisen kuvan tilanteesta kuin mitä minä itse olen siinä kokenut. Eikä minulla ole huonoa omaatuntoa, tunnen ehkäpä tietynlaista surua siitä, että huuleni ovat koskettaneet toisen kuin oman mieheni huulia sitten vuoden -93.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi