Onko normaalia että 32 vuotiasta tytötellään???
jotenkin hassua, tuskin jos ois 32 vuotias perheenäiti niin tytöteltäiskö sitäkin??
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä käyttäydyt lapsellisesti?
En kerennyt käyttäytyä juuri mitenkään kun esim yks työkaveri tokaisi "meille tuli uusi tyttönen töihin"
Kyllä minua saa tytötellä ihan vapaasti.
N 63 v.
70 v papat tytöttelevät nelikymppisiä
Muakin kutsutaan vielä tytöksi. Tuntuu oudolta.
N27
Kyllä joillakin naisvaltaisilla matalapalkka-aloilla tätä esiintyy. Minä olen tyttönen vielä 38-vuotiaanakin...
Kyllä se akka - aika meidät kaikki saavuttaa.
Tytöksi sanominen on kohteliaisuus. Nykynaisille se vaan on ongelma.
Tytöttelen kaikkia mun lähipiirin tyttöjä iältään 3-88 vuotta:)
T27
Mä pojittelen lähes kaikkia miehiä. Viimeksi eläkkeellä olevaa isääni. Kai siinä keskustelun muulla sisällöllä on merkitystä. Mua saa tytötellä, olen keski-ikäinen.
Kyllä minuakin tytötellään, vaikka olen 31v perheenäiti. Olen lapsenkasvoinen ja pienikokoinen.
Minä taas pojittelen kaikkia, siis jotka luulee olevansa miehiä.
Ei se tytöttely liity mitenkään sun ulkonäköön tai käyttäytymiseen. Tyttö on hellittelynimi, paitsi joidenkin sovinistien suusta tulleena.
Eikä muakaan haittaa, että mua pojaksi kutsutaan. Päinvastoin.
-Mies 49v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua saa tytötellä ihan vapaasti.
N 63 v.
saako pukea pikkutytöksi ja ottaa rajusti?
Olen 62-v ja yksi naapurustossa tytötteli minua. Hän on itse 73-v.
Ilmeisesti tarkoitus oli alentaa arvoani. Ainakin siltä se vaikutti. Ties millä rumilla termeillä selän takana kutsuu.
Meillä ei ole minkäänlaista riitaa. Lievää näkemyseroa erään talon asian suhteen. Se ei ole kummallekaan mikään erityisen oleellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 62-v ja yksi naapurustossa tytötteli minua. Hän on itse 73-v.
Ilmeisesti tarkoitus oli alentaa arvoani. Ainakin siltä se vaikutti. Ties millä rumilla termeillä selän takana kutsuu.
Meillä ei ole minkäänlaista riitaa. Lievää näkemyseroa erään talon asian suhteen. Se ei ole kummallekaan mikään erityisen oleellinen asia.
Lisään, että hän on mies eikä sanonut leikillään tai söpöstelynä.
Vierailija kirjoitti:
Jahh, että sellaista. Minua 47v tytötteli yli 90v mummo. En pahastunut. Hän kun piti minua vielä nuorena.
Ei ole normaalia, mutta kaikilla ei ole käytöstavat hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Muakin kutsutaan vielä tytöksi. Tuntuu oudolta.
N27
Usko pois,, sellainen olet vielä, palaillaan asiaan 20 vuoden kuluttua niin tajuat. Ei millään pahalla koska hyvä asia se on.