Naapurissa huudetaan
Ikävää asua asunto-osakeyhtiössä, kun naapurissa huudetaan. Viisi kuritonta lasta huutaa vanhempiensa kanssa, aivan kamalaa! Kirkuvat ja kiljuvat tuntitolkulla. Ei mitään käytöstapoja. Muuttaisivat muualle, en jaksa tätä jokapäiväistä hullua huutoa!
Miksi lapsiperheet huutavat ihan järkyttävän paljon, eivätkä huomioi muita? Minusta ei todellakaan ole kiva kuunnella järkyttävää huutamista joka päivä. Naapuri sanoo: "Me saadaan huutaa kotonamme niin paljon kuin huvittaa." Ei voi olla totta. Onko näin itsekkäitä ja typeriä ihmisiä oikeasti olemassa? On. Valitettavasti. Naapurissa.
Kommentit (44)
Mene pimpottelemaan ja kun avaa oven niin sano totisella naamalla, että "minä en halua mennä vankilaan".
Vierailija kirjoitti:
Anna huutaa, vielä ei ole hiljaisuus.
Täällä ravaa kymmenvuotiaat kaksoset ympyrää. Treenit oli peruttu tänään niin on liikaa engergiaa jäljellä.
Menkää ulos niiden riehuvien pentujen kanssa.
Ei voi mitään jos hiljasuusaika ei ole vielä alkanut. Sen jäkeen voi kostaa eli käydä rimputtaa ovikelloa vartin välein...
Jotkut eivät vain osaa käyttäytyä.
Nykyajan vanhemmissa vikaa ja paljon. Ei mitään kuria ja käytöstapoja. Samanlaiset pennut. Paskat muista, inhottavia ihmisiä tuollaiset.
Ei ole hiljaisuus vielä. Saavat pitää normaaliin elämään kuuluvaa ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ravaa kymmenvuotiaat kaksoset ympyrää. Treenit oli peruttu tänään niin on liikaa engergiaa jäljellä.
Miksi et järjestä itse jotain treenejä ulkona?
Tämä!
Miksi pitää juosta sisällä? Siksi kun laiskat vanhemmat antavat esimerkkiä, eivätkä poistu kotoaan. Pennut pelaa palloa sisällä ja juoksee edestakaisin aiheuttaen kovan metelin. Ajattelemattoman typerää käyttäytymistä.
Mää voisin just ja just kestää sen melun mutta mulla on mielisairas naapuri. Tää mies huusi mulle suoraa huutoa niin että sen sylki roiskui mun naamalle ja kun vahingossa purskahdin itkuun niin sano vaan että tää keskustelu meni hyvin. WTF?! Ruotsinkielinen sukunimi...
Huutaminen ja kiljuminen, lattiaan jyskyttäminen ja hakkaaminen normaalin elämisen ääniä? Ei todellakaan ole!
Vierailija kirjoitti:
Ap:n huutava naapuriperhe on paikalla BINGO!
Meillä asuu kans tuollaiset inhottavat naapurit yläkerrassa. Voi Jeesus sitä meteliä. Hermot menee!
En kans ymmärrä tätä. Meidän naapurissa asuu kaksilapsinen perhe ja meteli on kovaa. Kaikkea selitellään adhd ja muilla, muttei ollenkaan edes yritetä olla hiljaa. Adhd tuntuu olevan selitys kaikkeen.
Otan osaa Ap 💔
voin kuvitella kun on kakaroita joilla Adhd , vanhemmat makaa sohvalla ja tuijottaa kännykkää.,rentoudu Nyt siinä sitten työvkosta.
Olen asunut samanlaisen naapurin seinän takana: muutettava oli omaan taloon.
Vierailija kirjoitti:
Mää voisin just ja just kestää sen melun mutta mulla on mielisairas naapuri. Tää mies huusi mulle suoraa huutoa niin että sen sylki roiskui mun naamalle ja kun vahingossa purskahdin itkuun niin sano vaan että tää keskustelu meni hyvin. WTF?! Ruotsinkielinen sukunimi...Sama tällä mutta noin 60v. nainen.Häneltä kämpästä tulee kissan kusen hajut. Tupakoi parvekella vaikka parveketupakointi kielto kaikille: kaikissa Hekan vuokra asunoissa.
Huutavat lapsiperheet voisivat muuttaa omakotitaloon keskelle korpea! Taloyhtiössä pitää ottaa muutkin huomioon. Tuntuu nykyään unohtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hiljaisuus vielä. Saavat pitää normaaliin elämään kuuluvaa ääntä.
Normaalin elämän ääntä? Ai normaalia huutaminen ja lattiaan jyskyttäminen. En minä ainakaan huuda ja hakkaa lattiaan. Normaali eläminen on suihkussa käynti ja ruuan laittaminen, ei huutaminen ja kirkuminen tai lattiaan hakkaaminen.
Yksi naapuri pistää ylienergisen lapsen käytävään pelaamaan jääkiekkoa. Käytävään...
Se on kuulkaas vanhemman homma viedä lapsi ulos riehumaan. Se ei ole naapurien syytä, että teette lapsia joita ette osaa hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vie ne pennut pihalle.
"Vielä ei ole hiljaisuus." Just. Eli nyt saa huutaa. Aivan järkyttävän hienoa toisten huomioimista. Onnittelen, olet oikea unelmanaapuri.