Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

🐝Yhteishaku 2024 Officiall🌹

Vierailija
01.03.2024 |

Yhteishaku tulla jollottaa!

Aiotko hakea, mitä- miksi- minne, pänttäätkö jo pääsykokeisiin?

Laittakaa parhaita vinkkejä entisistä ja tulevaisista kouluistanne, ehdottaa

Aikuisabi (n3x)

Mikä parempaa kuin koulut ja oppiminen?

Vaihtoehdot

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain juuri poliisikouluun!

Eilen Rikospaikka- ohjelmassa näin nuo pääsykoevaatimukset joten rohkaistuin hakemaan!

Kun olin vauva, alle yksi niin putosin veneestä, eräs koira pelasti minut. 

Äitini siis piti minua valokuvaa varten sylissään ja lyyhistyi veteen niin serkkujenme koira pelasti minut joka olin lennähtänyt äitini sylistä syvemmälle!

Myöhemmin sanottiin että olin kauhonut innoissani ulapallepäin mutta Moku minut sieltä takaisin laiturille kalasti.

Minulle sitten hankittiin sitten oma vahtikoira jo vauvana ja minulla siitä asti ollut koiria.nyt minulla sellainen 3v belkkari joka ymmärtää pienimmätkin vihjaukseni. Viisas koira jota osaan innostaa.

Olen koirien kanssa elänyt koko elämäni. Esim jo pienenä veljeni kanssa kaikki kiistamme ratkaistiin sillä miten saimme koiran asian tuomaroimaan. Koira oli tuomari. 

Haluaisin koirapoliisiksi. Minun Rudi nyt osaa tunnistaa eri sienilajeja, nokkosia, pakurikääpä siten että metsän laidassa sanon että mitä haluan etsiä. Minkä tahansa hajun voimme ottaa etsittäväksi- 

Käytännössä tekoäly voi monia ihmisten asioita ja ammatteja suorittaa ja myös koira voisi poliisin ammattia suorittaa jos hieman asioista ymmärtäisi. Kaikilla poliiseilla pitäisi olla parinaan koira, ihmishenkiä säästyisi (koiria ei useinkaan ammuta vaikka ne uhkailisivat ampujaa, uhkaavaa ihmistä sen sijaan ammutaan)!

Koirissa ei pelkuruutta, minutkin pelastanut Moku oli sellainen turkiskoira että tiettävästi ensimmäisen kerran hyppäsi uimaan kun minut pelasti ollessani vauva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä