En tiedä mikä tuossa Stubbissa on mutta hän ei vain herätä minussa lainkaan samanlaista luottamusta kuin Niinistö herätti
Hankala ihan tarkalleen sanoa, että mistä se johtuu..
Kyse ei ole mistään yksittäisestä sanomisesta tai teosta yms.
Kyse on jotenkin hänen persoonastaan ihan yleisesti..
Hänen mielipiteensä monista asioista ovat ihan ok, mutta silti jokin tökkii..
Niinistössä oli jotain sellaista harkitsevuutta ja vakautta enemmän mielestäni.
Kommentit (247)
Joku sanoi stupidolla on suupielet alaspäin. Katselin kuvia ja niinhän sillä onkin. Isällään myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty ottamaan häntä tosissaan. Sanavalinnat usein epäsopivia ja esiintyminen heikkoa kun presidentin kuitenkin olisi esiinnyttävä usein.
Kyllä se siitä ajastansa lutviutuu.
Ehkäpä säkin saatat vuoden päästä pitääkin jo hänestä.
Katsopa kuinka Marinille kävi. Tuollainen Stubin kaltainen poliitikko ei vaan toimi.
Sannassa ja Alexissa ei ole mitään samaa. Alex on positiivinen, sivistynyt, fiksu, perhekeskeinen, kunnollinen, kristillisiä arvoja arvostava, ulkomailla hankkinut kansainvälisyyttä ja hetero.
Sitten kun vedotaan heterouteen onkin argumentit loppu.
Stubb esittää presidenttiä, siinä se ero on. Kaikki laskelmoitua teatteria.
Aika hyvin kiteytetty.
Stubbin kausi olisi sopinut toiseen aikakauteen. Tulevaisuuteen, kun vaarat on vältetty ja kriisit ohi.
Stub ei ole mikään "jalat maassa tyyppi"
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi stupidolla on suupielet alaspäin. Katselin kuvia ja niinhän sillä onkin. Isällään myöskin.
Upea on Alex. Fiksu paras johtaja meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nähtiin jo miten Marinin kaltaiselle poliitikolle käy. Vielä tarvitaan näköjään ainakin Stub näyttämään ja muistuttamaan että kuinka poliitikon ei tule toimia.
toivottavasti stubbilla on enemmän arviointikykyä. Hän on ainakin vanhempi, eli kyllähän ihminen oppii virheistään. Siksi lupaavampi.Öö, millä tavalla vanha ja harkitsematon on hyvä? Jos ei ikäänsä mennessä ole oppinut harkintaa, ominaisuus on pysyvä.
Marin on saanut valtavasti kehuja ja arvostusta maailmalla. Mihin perustuu kuvitelma, että hän olisi ollut huono pääministeri? Stubbin aikana sen sijaan luottamus pääministeriä kohtaan oli pohjalukemissa.
SIPILÄ sanoi muistavansa hallitusajoilta paljon anekdootteja Stubbista, mutta nauroi, että niiden kertominen jää toiseen kertaan.
Huumoria on paljon ja syvää ystävällisyyttä. Hänen kanssaan oli helppo toimia, puhuttiin suoraan, eikä koskaan jäänyt mitään hampaan koloon.
Ihanaa kuitenkin että ei ollut pexi
Stubb on varmasti hyvä presidentti. Niinistökin oli, mutta häntä on helppo kehua kun olemme hänen presidenttiyteen tottuneet viimeisen 12 vuoden ajan. Stubb vasta aloittaa. Totumme häneenkin ja löydämme lisää positiivisia puolia.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että olet palstan venäläinen trolli. Stubb on kannattanut Suomen Nato-jäsenyyttä vuosikaudet ja Niinistö.oli epäröivä, joten ymmärrämme kyllä, miksi et tykkää Stubbista.
Olen eri: höpöjä! Kun katsoin pressavaalien aikaan Stubbin haastattelua kun häneltä kysyttìin venäjänuhasta, niin hän otti avoimen halveksivan ja vahingoniloisen ilmeen ja totesi koppavana : Suomi on nyt NATO-maa, Venäjä ei voi mitään kun me ollaan natossa. Aivan kuin pikkukilli joka uhoaa MUN iskä on kuulkaa vahvempi kuin teidän iskä.
Hänessä oli sellaista voitonriemuista, ylimielistä uhoa ja koppavuutta, että hän ilmeisesti kuvitteli puristavansa venäjää palleista.
Totuus on, että tuskin kukaan haluaa olla venäjän naapuri. Ikävä kyllä, se on ikuisesti meidän naapuri haluttiin tai ei. Ikävä kyllä, Trumpista voi tulla presidentti, ikävä kyllä, moni johtava republikaani on sitä mieltä, että USA:n kannattais itse erota natosta, koska ei enää huvittaisi pelastaa ylimielisiä pullamössö eurooppalaisia heiltä itseltään.
Sauli ei kumartanut itään eikä länteen. Hän oli harkitseva ja pragmaattinen kun Stubb on mustavalkoinen innostuva idealisti.
Itse olen sitä mieltä, että olisi ehkä kannattanut liittyä Natoon jo NL:n hajotessa, muiden baltianmaiden mukana. Silloin pressana oli länsimyönteinen korbatsov. Nyt sitten liityttiin kun pressana on pahin mahdollinen, joka näkee kaikki entiset neuvostomaat plus Suomen, venäjän ja sitä kautta itsensä "jatkeena".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty ottamaan häntä tosissaan. Sanavalinnat usein epäsopivia ja esiintyminen heikkoa kun presidentin kuitenkin olisi esiinnyttävä usein.
Kyllä se siitä ajastansa lutviutuu.
Ehkäpä säkin saatat vuoden päästä pitääkin jo hänestä.
Katsopa kuinka Marinille kävi. Tuollainen Stubin kaltainen poliitikko ei vaan toimi.
Sannassa ja Alexissa ei ole mitään samaa. Alex on positiivinen, sivistynyt, fiksu, perhekeskeinen, kunnollinen, kristillisiä arvoja arvostava, ulkomailla hankkinut kansainvälisyyttä ja hetero.
Ne on just samantyylisiä ylimielisiä oman edun tavottelijoita
Minun ajattelussa, kuten uskoakseni suomalaisten valtaosan ajattelussa, viestinnällinen harkitsevuus ja tietynlainen pidättyväisyys yhdistyy kanssaihmisen kunnioittamiseen ja huomioimiseen. Halutaan antaa tilaa kanssaihmiselle viemättä liikaa tilaa häneltä. Tämänkaltainen harkitsevuus ja pidättyväisyys ja sitä kautta kohteliaisuus kanssaihmistä kohtaan ovat Stubilla melko heikoissa kantimissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nähtiin jo miten Marinin kaltaiselle poliitikolle käy. Vielä tarvitaan näköjään ainakin Stub näyttämään ja muistuttamaan että kuinka poliitikon ei tule toimia.
toivottavasti stubbilla on enemmän arviointikykyä. Hän on ainakin vanhempi, eli kyllähän ihminen oppii virheistään. Siksi lupaavampi.Öö, millä tavalla vanha ja harkitsematon on hyvä? Jos ei ikäänsä mennessä ole oppinut harkintaa, ominaisuus on pysyvä.
Marin on saanut valtavasti kehuja ja arvostusta maailmalla. Mihin perustuu kuvitelma, että hän olisi ollut huono pääministeri? Stubbin aikana sen sijaan luottamus pääministeriä kohtaan oli pohjalukemissa.
millä tavalla hän on viimeisten kuukausien aikana ollut harkitsematon? Viime vuosikymmenellä kyllä, mutta tänä vuonna?
Stubbin suhteen useimmat tuntuvat olevan varpaillaan, myös minä. Niinistön mietityt puheet tuntuivat paremmilta kuin Stubbin äkkinäiset heitot. Uskon Stubbin yrittävän parhaansa, mutta onko hän oikeassa paikassa? En usko!
On vaan niin epäuskottava. Ei aito. Esittää. Miespuolinen Saara Aalto.
Vierailija kirjoitti:
Stubbin suhteen useimmat tuntuvat olevan varpaillaan, myös minä. Niinistön mietityt puheet tuntuivat paremmilta kuin Stubbin äkkinäiset heitot. Uskon Stubbin yrittävän parhaansa, mutta onko hän oikeassa paikassa? En usko!
useimmat? En tunne yhtään. Minä sanon, että useimmat ajattelevat hänestä tulevan hyvä pressa.
Itse äänestin Olli Rehniä. Näitä kahta en kumpaakaan. Vaatii aikaa että totutaan Alexiin. Kyllä hän hyvä on varmasti 👍 33
Stubb on kotonaan kansainvälisissä tehtävissä . Hän on City ihminen. Bisnesmies. Häneltä luonnistuu mainiosti edustamiset ja kokouksissa patsastelu.
Mutta, tämä oma maanläheinen kansa ? Onko hänellä sanottavaa maaseudun ihmiselle ? Tai istuuko maaseutu kierroksella pappojen ja mummojen jutusteluun...? Hänellähän ei ole mitään kokemusta mistään maaseudun arkipäivästä. Ei edes siitä puukuution hinnasta...
EI yhtään ihmisläheinen, ns.maanläheinen eikä helposti lähestyttävä henkilö.
Hän näyttää olevan liian kaukana kansalaisista.