En tiedä mikä tuossa Stubbissa on mutta hän ei vain herätä minussa lainkaan samanlaista luottamusta kuin Niinistö herätti
Hankala ihan tarkalleen sanoa, että mistä se johtuu..
Kyse ei ole mistään yksittäisestä sanomisesta tai teosta yms.
Kyse on jotenkin hänen persoonastaan ihan yleisesti..
Hänen mielipiteensä monista asioista ovat ihan ok, mutta silti jokin tökkii..
Niinistössä oli jotain sellaista harkitsevuutta ja vakautta enemmän mielestäni.
Kommentit (247)
Oli Niinistökin samanlainen ketku tuon ikäisenä. Persoona muuttui hillitymmäksi iän myötä.
Häiritsee edelleen poikamainen puhekieli joka nyt ehkä antaa nuorekkaan vaikutelman mutta ikääntyessä jo kiusallista ja Rehn livenä oli jo aivan toista maata.
Kyllä Stubb on mun mielestä helpommin lähestyttävämmän oloinen persoona kuin Niinistö.
Niinistö on jotenkin kylmän ja etäisen oloinen. Stubb nauravainen ja rennomman oloinen.
Kyllä mä tykkään enemmän sellaisesta presidentistä, jonka kanssa uskaltaa heittää läppää. Ilman että on heti loukkaantumassa.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee edelleen poikamainen puhekieli joka nyt ehkä antaa nuorekkaan vaikutelman mutta ikääntyessä jo kiusallista ja Rehn livenä oli jo aivan toista maata.
Työ tekijäänsä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
"Meillä on täällä privabileet", sanoi Stubb äsken.
Jonkun mielestä voi olla tosi vitsikästä, mutta Stubb vaan ei osaa juuri mitään sanoa kuulostamatta tavattoman ylimieliseltä.
Höpö höpö. Ainoastaan sinusta tuntuu siltä.
Vierailija kirjoitti:
Niinistö harkitsee erittäin tarkkaan mitä sanoo julkisesti. Stubbissa on taipumusta sanoa asioita ääneen liian spontaanisti välillä. Toivon että jatkossa miettii erittäin tarkkaan mitä sanoo julkisesti.
Ei harkinnut ennen presidenttikauttaan.
Kovasti epäiltiin, onko tuosta ärripurrista presidentiksi.
Johtuisiko siitä että Stubb on nuorempi.
Häiritsi, kun höpötti hermostuneena niinistölle ja virnuili, kun eduskuntatalossa kävelivät.
Suupielet alaspäin -ilme minun silmiin näyttää siltä, et häntä naurattais ihan hirveesti, mut yrittää väkisin saada sen pidettyä kurissa.
Niinistön puhetta kuunnellessaan hänellä oli kasvot ihan levolliset.
Eihän se mikään turvallinen isähahmo ole, muille kuin maratoonareille.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsi, kun höpötti hermostuneena niinistölle ja virnuili, kun eduskuntatalossa kävelivät.
Suupielet alaspäin -ilme minun silmiin näyttää siltä, et häntä naurattais ihan hirveesti, mut yrittää väkisin saada sen pidettyä kurissa.
Niinistön puhetta kuunnellessaan hänellä oli kasvot ihan levolliset.
Kyllä muakin hermostuneena meinaa kaikki naurattaa. Vaikkei mitään naurettavaa olisikaan.
Niinistö vaikutti turvalliselta presidentiltä. Stubb ei. Arvaamaton. Ja se rento puhetyyli on sietämätön ja nolo. Kaipaan muodollisempaa presidenttiä.
Mulla samat fiilikset Stubbista. Se ei vain vakuuta. Lapsellinen pöljäke. Töppää ihan kohta. Sanoo jotain idioottia.
Herättää se nyt ainakin enemmän luottamusta kuin Haavisto. Ei kuitenkaan ihan Niinistön tasolla.
Laivan kipparina niinistö oli vakaa. Stubbin veneessä pelkäisin.
Kaikkeen tottuu. Sä olet 12v tottunut Niinistöön. Nyt sulla on eroahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Stubb on mun mielestä helpommin lähestyttävämmän oloinen persoona kuin Niinistö.
Niinistö on jotenkin kylmän ja etäisen oloinen. Stubb nauravainen ja rennomman oloinen.
Kyllä mä tykkään enemmän sellaisesta presidentistä, jonka kanssa uskaltaa heittää läppää. Ilman että on heti loukkaantumassa.
Mistä sinun sanomastasi asiasta Niinistö loukkaantui?
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siitä että Stubb on nuorempi.
Niin oli Niinistökin 12 vuotta sitten. Osa täällä ilmeisesi niin nuoria, etteivät muista Niinistön valintaa ensimmäistä kertaa. Hän ei ollut vielä silloin ollenkaan sellainen kuin on nyt. Elämä ja työ on opettanut paljon. Ja tulee opettamaan Stubbillekin. Älkää hätiköikö.
Joo, mulla on kyllä eroahdistus. Kaipaan niinistöä ja jenniä. Kauhee olo. Surullista on.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on kyllä eroahdistus. Kaipaan niinistöä ja jenniä. Kauhee olo. Surullista on.
Mene lääkäriin, jos on kauhea olo. Ei ole tervettä tuollainen.
Falski ja osaamaton möläyttelijä meillä nyt ulkopolitiikan ruorissa. Huolestuttaa todella. Väärä aika valita pelle puikkoihin.