Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä mikä tuossa Stubbissa on mutta hän ei vain herätä minussa lainkaan samanlaista luottamusta kuin Niinistö herätti

Vierailija
01.03.2024 |

Hankala ihan tarkalleen sanoa, että mistä se johtuu..

Kyse ei ole mistään yksittäisestä sanomisesta tai teosta yms.

Kyse on jotenkin hänen persoonastaan ihan yleisesti..

Hänen mielipiteensä monista asioista ovat ihan ok, mutta silti jokin tökkii..

Niinistössä oli jotain sellaista harkitsevuutta ja vakautta enemmän mielestäni.

Kommentit (247)

Vierailija
21/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kenessäkään noista ehdokkaista ollut samanlaista presidentillisyyttä kuin niinistössä, mutta joku oli valittava ja Stubb oli se pienin paha.

Vierailija
22/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura Huhtasaari (ps) arvioi, että Stubb on hyvin erilainen persoona kuin Niinistö.

Hän (Stubb) on hyvin valoisa, karismaattinen ja eläväinen. Stubb puhuu puhekieltä hän puhuu huippareista, mitä heti toimittajatkin alkoivat matkia. Ennen on puhuttu huippukokouksista.

Huhtasaari lisää, että Niinistö oli loistava presidentti, mutta tyyliltään vähän sellainen jäykkä.

Se oli arvokasta. Nyt meille tulee sellainen rento... Instituution tehtävä ei muutu eikä välttämättä Suomen politiikka, mutta persoona ja sitä kautta kulttuuri lähtee muokkautumaan.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010265285.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meillä on täällä privabileet", sanoi Stubb äsken.

Jonkun mielestä voi olla tosi vitsikästä, mutta Stubb vaan ei osaa juuri mitään sanoa kuulostamatta tavattoman ylimieliseltä.

Just tommosta 🤮 Heti näytti et bättre folk juhlii vaan omissa piireissään ja pska rahvas olkoot mitä on.

Vierailija
24/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä Stubb tuntuu helpommin lähestyttävältä persoonalta kuin Niinistö. 

Vierailija
25/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te näette hänessä kylmyyttä ja ylimielisyyttä? En minä tunnista laisinkaan, ei ole mitään, mistä sellaista voisin tulkita.

Enkä sano tätä fanitusmielessä, hän ei ollut ensisijainen valintani.

Vierailija
26/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen kakara se on.

Vierailija
27/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Feikki on. Ei voi mitään. Niinistön arvokkaat ajat on ohi.

Vierailija
28/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä Stubb tuntuu helpommin lähestyttävältä persoonalta kuin Niinistö. 

minustakin näin. Niinistö pitää huomattavasti enemmän etäisyyttä. Aleksille uskaltaisin kadulla mennä juttelemaan ja jopa vetää hihasta, mutta herra Niinistölle kaukaa kumartaisin.

Vierailija
29/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, se on tuo impulsiivisuus. Yksi asiantuntijakin erehtyi tvssä sanomaan, että toivottavasti jaksaa olla harkitsevainen. 

Vierailija
30/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi iloinen, että hänet valittiin, vaikka ekalla kierroksella äänestin Rehniä. Moderni, kansainvälinen, hyvät vuorovaikutustaidot omaava ja kielitaitoinen. 

Muistan vaalien aikaa av:lta aloituksen, jossa joku sanoi, ettei pysty samaistumaan Stubbiin. Olen jäänyt miettimään tätä, että keneen minä pystyisin samaistumaan. Päädyin, että juuri Stubbiin, vaikka en svenskatalande tai tohtori olekaan. Hän on kuitenkin aika tyypillinen meidän ikäisemme espoolainen.

Vierailija
31/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haistan sen epärehellisyyden ja mädätyksen, korruption. Se salailee jotain

Vierailija
32/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulpero EI OLE KOKO KANSAN PRESSA VAAN AINOASTAAN RIKKAIDEN ja täysi paska ukko

Ok. Suomessa on sitten todella paljon rikkaita ihmisiä. Hieno juttu! 

Vierailija
33/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen pitää vaan tottua ett Alex hessuhopoilee nyt kuusi vuotta ja sitten saadaan ehkä taas arvokas presidentti.

Vierailija
34/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koko kansan pressa. On homofobikoiden pressa. Todella hyvä syy valita presidentti, not. Ei se Haavistokaan täydellinen ole, mutta noista kahdesta ehdottomasti parempi. 

Vierailija
35/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kenessäkään noista ehdokkaista ollut samanlaista presidentillisyyttä kuin niinistössä, mutta joku oli valittava ja Stubb oli se pienin paha.

Haavisto ja Rehn olis olleet presidentillisimmät.

Vierailija
36/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu, se on tuo impulsiivisuus. Yksi asiantuntijakin erehtyi tvssä sanomaan, että toivottavasti jaksaa olla harkitsevainen. 

Stubbin ongelma on, ettei hän jaksa olla harkitseva. Hän sanoo mitä sylki suuhun tuo myös tilanteissa, joissa se on haitaksi Suomelle.

Vierailija
37/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Kaikki uusi aiheuttaa aina ennakkoluuloja. Pitää antaa hetki aikaa, ja kohta se on täysin luonnollista. Saulin aika oli ja meni. Kaksi kautta erinomaista työtä ja hienosti hoidettu. Suuri kiitos Saulille.

Uusi aikakausi uusien haasteiden edessä, niinkuin kaikki muutkin uudet asiat jokaisen ihmisen elämässä. Kansan valinta presidentiksi, ja meidän presidentti on valittu demokraattisen vaalein. Tämä on vain yhden uuden aikakauden alku.  Ja presidentti ei ole Suomessa Jumala eikä diktaattori, vaan lähinnä diplomaatti ja toivottavasti myös joskus se unilukkari.

Joten antaa Alexanderin hoitaa työ ja kunnioitetaan sitä. Tänä päivänä, jos koskaan koko kansan yhtenäisyys on tärkeintä sitten 1900 luvun alun. Kiitos.

Vierailija
38/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ottamaan häntä tosissaan. Sanavalinnat usein epäsopivia ja esiintyminen heikkoa kun presidentin kuitenkin olisi esiinnyttävä usein.

Vierailija
39/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tosi iloinen, että hänet valittiin, vaikka ekalla kierroksella äänestin Rehniä. Moderni, kansainvälinen, hyvät vuorovaikutustaidot omaava ja kielitaitoinen. 

Muistan vaalien aikaa av:lta aloituksen, jossa joku sanoi, ettei pysty samaistumaan Stubbiin. Olen jäänyt miettimään tätä, että keneen minä pystyisin samaistumaan. Päädyin, että juuri Stubbiin, vaikka en svenskatalande tai tohtori olekaan. Hän on kuitenkin aika tyypillinen meidän ikäisemme espoolainen.

Tirsk! Millaisia on sun tuntemat espoolaiset? Ei nimittäin vastaa lainkaan minun, espoolaisen keski-ikäisen tuntemia espoolaisia. Kukaan heistä ei ole lainkaan samanlainen.

Vierailija
40/247 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meillä on täällä privabileet", sanoi Stubb äsken.

Jonkun mielestä voi olla tosi vitsikästä, mutta Stubb vaan ei osaa juuri mitään sanoa kuulostamatta tavattoman ylimieliseltä.

Hän on nöyrästi ottanut viran tänään vastaan, ei saa kadehtia.