Kertokaapa, mikä mielestänne on onnellisen elämän salaisuus.
Minun mielestäni se on hyvä huumorintaju ja huono muisti.
Kommentit (27)
raha, valtava omaisuus... rahalla saa onnea muulla ei...
Iloitsee pienist'ä asioista
Lähimmäisten rakkaus
Intohimo oma harrastus
Onnellisen elämän salaisuus on Kela Gold.
Suhtautuu kaikkiin vastaan tuleviin asioihin siten , että olisi itse valinnut ne.
Ei odota liikoja, hyvä tuttavapiiri, fyysinen ja henkinen terveys, säännöllisesti isoa mustaa melaa limalompakkoon.
Tulla tietoiseksi tämän oravanpyörän hömöys , kun tämä elon pätkä on niin lyhyt. Voi vaan nauraa kun ihmiset kiirehtii ja hamuuaa kohti kuolemaansa.. 🙏🐜🐜🐜🐜🐜🐜🥀🥀🥀🥀
Armollisuus ja anteeksianto itseä ja muita kohtaan. Se, että näkee kauneutta myös siellä, missä sitä ei odottaisi näkevänsä, ja osaa pysähtyä nauttimaan siitä.
Päämäärien asettaminen ja tavoiittelu. Ei halut, vaaan pysyvät asiat kuten esiim koti, työ ja perhe. Muistimme toimii niin kun elää elämää vanhat asiat korvautuuu uusilla muistettavilla asioilla.
Hyvä kommunikointi taito, kuuntelemisen taito, anteeksipyytäminen ja anteeksiantaminen. Kyky ottaa toisen mielipide huomioon ja arvostaa sitä.
Kun tajuaa että ei mitenkään voi olla onnellinen koko ajan. Onnellinen on hetkittäin. Vaatii aivovoimistelua huomatakseen nämä hetket normaaliarjessa. Ja että elämä on paljolti tasapaksua. Siihen mahtuu niin ylä- että alamäkeä.
Itselleni on tärkeää sielunrauha.
Vierailija kirjoitti:
Kun tajuaa että ei mitenkään voi olla onnellinen koko ajan. Onnellinen on hetkittäin. Vaatii aivovoimistelua huomatakseen nämä hetket normaaliarjessa. Ja että elämä on paljolti tasapaksua. Siihen mahtuu niin ylä- että alamäkeä.
Itselleni on tärkeää sielunrauha.
minulle sielunrauha ja onnellisuus ovat samoja asioita.
En kerro kun se on kerran salaisuus.
Kun potkaisee pottuvarpaan oviaukon kynnyslistaan, niin kiroilemisen sijaan osaa ottaa kömpelön kömmahdyksen huumorilla, vaikka varvasta sattuukin.
Eli positiivinen suhtautuminen elämään, vaikkei kaikki aina tuntuisikaan menevän toivomallaan tavalla.
Vaatimattomuus. Kun ei liikoja odota, niin ei tule niin paljon pettymyksiä. Vähemmästäkin voi olla iloinen.