Horoskooppimerkki Härkä. Minkälaisia Härkänaiset ovat?
Kommentit (18)
Mukavuudenhaluisia. Härkänaisena allekirjoitan tuon.
Härkänaiset ovat voimakkaita ja ääntelevät mylvimällä. Heidän ulosteensa on löysää ja ruskeaa ja muodostaa lajille tyypillisiä pannukakkumaisia läjiä. Tunnistat härkänaisen nenärenkaasta.
Aurinkomerkki vai syntymäkuukauden merkki?
Seksihulluja: Runkkaavat lastit naamalleen.
Vain 12 eri persoonallisuutta ihmisillä..just just..
Vierailija kirjoitti:
Härkänaiset ovat voimakkaita ja ääntelevät mylvimällä. Heidän ulosteensa on löysää ja ruskeaa ja muodostaa lajille tyypillisiä pannukakkumaisia läjiä. Tunnistat härkänaisen nenärenkaasta.
Itseasiassa he eivät ole lainkaan härkiä, vaan lehmiä.
Olen härkänainen ja aika tyypillinen sellainen, jos lukee luonnekuvauksia ja niihin uskoo. Naisellinen, fyysinen, vakaa, mutta itsepäinen ja sitkeä. Nautiskelunhaluinen, esteetikko, sitoutuva, omistushaluinen.
Itsenäinen, rauhallinen, päättäväinen, tunnollinen, mukavuudenhaluinen, järjestelmällinen, sopeutuva, ei jaksa draamaa. Suuttuu hyvin harvoin, mutta sitten onkin hetkellusesti oksat pois, jos suuttuu. Leppyy kyllä nopeasti.
Mukavuudenhaluisia, mustasukkaisia, miettiväisiä, itsepäisiä.
Jos härkänainen saisi päättää hän ei liikkuisi sohvalta mihinkään jos ei olisi pakko.
Hölöttävät omia asioita, eivätkä kuuntele mitä toinen puhuu.
Kerro ikäsi ja koulutuksesi, jos uskot horoskooppeihin. Rehellisesti!
Aistillisia. Puolustavia. Kotikeskeisiä. Tykkää ruuasta, musasta taiteista yms.
Ei kantsi kiusata...
Olen N68, leijona.
Minun äitini oli härkä molemmissa horoskoopeissa. Hallitsevin piirre hänessä oli ahkeruus. Meitä lapsia oli 4, mutta kaiken aikaa äiti oli töissä, kuten isäkin. Sen verran vanhanaikaista se touhu kumminkin oli, että työpäivän päätteeksi isä oikaisi sohvalle kun äiti taas aloitti "toisen työpäivän" kotona. Sisukas härkä!
Härkä-äitini oli myös vahvasti tunteellinen. Vanhemmalla iällä kun velvollisuudet vähenivät, ilmeni myös taiteellisuutta.
Jalat maassa, järki päässä ja sisulla läpi harmaan kiven, vaikka välillä itkettäisikin.
Päättäväinen, itsepäinen, toimelias. Ei mikään tunteellinen tyyppi, vaan hoitaa homman.
Kai ne samanlaisia on kun miehetkin jotka on härkiä. Härkähän on kuohittu sonni.
Ei minkäänlaisia. Ihminen on vastuussa käytöksestään